30.BÖLÜM

2.6K 140 80
                                    

İyi okumalar ponçiklerim❤

Cumartesi bölüm atma günlerim💙

Arkadaşlar bu kitap okunma ve yorum sayısı epey azaldı lütfen kitabın devam etmesini istiyorsanız bol bol yorum yapın.🙏

Sınır : 60 vote 100 yorum.💕

Bol bol yorum yapın,yorumlarınıza cevap vereceğim.😻
























& YİĞİT'TEN &


Aşağıya inip Asya'nın kahvaltısını hazırlamaya başlamıştım, yine yemeyecekti ama hazırlamakta fayda vardı.

Birden telefonum çalınca cebimden çıkartıp ekrana baktım.

Yağız.

Yeşil tuşa dokunup kulağıma dayadım.

"Alo Yiğit çok ciddi bir sorunumuz var " demesiyle kaşlarım çatıldı.

"Ne oldu oğlum ?"

"Tuğba geldi, Asya'nın öyle bir şey yapmayacağını bildiği için evime kadar geldi ve gerçekleri bilmeden hiç bir yere gitmeyeceğini söylüyor" der demez gözlerimi devirdim.

"Tuğba'yı oyalayabilirsin eğer ki yanlış bir şey yaparsa biraz korkutmada fayda var"

"Kolaysa sen oyala abicim bu kız tam bir şeytan arabamı boydan boya çizdi resmen"

"Yağız'cım sen bir mafyasın illa ki oyalayabilirsin değil mi ?" dememle arkadan çığlık sesleri gelmeye başladı.

"Neyse ben bir şekilde halledeceğim bu arada Asya ne yapıyor ?"

"Asya' yı boşver sen dün büyük abi aradı beni "

"Yiğit sen hep onun dediğini yapan birisisin, eğer ki Asya ile ilgili farklı görevler verirse yapma sakın "

"Yağız bana karışma, o bana yardımcı oluyor ve o ne derse o olacak"

"Yiğit ben o adama güvenmiyorum, belki yalan söylüyor bak dün geceden beri bütün kameralara bakıyorum senin kardeşinin öldürüldüğü tarihteki o mekandaki bütün kameralara eğer bir açık bulursam sana söyleyeceğim"

"Sizinde başınıza bela açtım"

"O nasıl laf biz kaç seneden beri beraberiz Yiğit, biz bir grubuz "

"Tamam Yağız şimdi işim var "

"Tamam " der demez telefonu kapatıp cebime koymamla yukarıdan sesler gelmeye başladı.

"Bu ses ne lan " koşar adımlar ile yukarıya çıkıp kapıyı açtığım da gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Asya" yanına gidip onu kucağıma aldım.

Etrafta kırılan cam parçaları vardı, Asya'nın kollarına baktığım da iki bileğini de kesmişti.

"Kızım sen ne yaptın kendine " tamamen kucağıma alıp evden hızlıca çıktım.

Arabamın arka koltuğuna yatırıp kendim de şoför koltuğuna geçtikten sonra hızlıca arabayı çalıştırıp en yakın hastaneye doğru yol almaya başladım.


& YAĞIZ'DAN &

Önümde duran ekranlara dikkatlice bakıyordum, içimde kötü bir his vardı büyük abi ile ilgili.

"Yağııız" aşağıdan gelen ses ile gözlerimi devirdim.

Camdan dışarıya baktığım da Tuğba havuzdan çıkmış bir şekilde bana bağırıyordu, onu havuza attığımda hemen eve gelip bütün kapıları ve camlarımı kitlemiştim.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin