İyi okumalar ponçikler😻
Sınır: 70 vote 150 yorum( sınır geçilir geçilmez yeni bölüm gelecektir.)😊
Beni takip etmeyi unutmayın❤😘
Bol bol yorum atın ki yeni bölümü hemen yazayım beni biliyorsunuz yorumlar benim için önemli.💜
Şuan ölmemin tam zamanıydı, en iyi kurtuluş bu olmalıydı.
İki düşman yıllar sonra karşı karşıya gelince ne mi yapardı.
İkisine de baktığım da karşı karşıya gelmiş birbirlerine öfke dolu bakmaya başladılar.
Birazdan olacaklardan korkuyordum doğrusu.
Şuan ki durumun suçlusu bendim evet belki onlar bir zaman sonra illa karşılaşacaklardı ama bu zaman çok da iyi olmamıştı.
Yiğit birden Mert'in gözüne yumruk atınca çığlık atmama engel olamamıştım. Mert kendine geldikten sonra Yiğit'e yumruk atmaya başladı. Bunlar şuan ölümüne dövüşecek gibi duruyorlardı ve ben bundan çok korkuyordum.
Erkek kavgasının arasına girilir mi?
İki düşmanın kavgasının arasına girilir mi?
Yapacaktım ne olursa olsun aralarına girmesem buradan illa birisi ölecekti. Bu kavga başka türlü bitemezdi birşeyler yapmam lazımdı ama şuan benim yaptığım sadece onları izlemekti.
Kendine gel Asya !
"Senin kadar hayatımda şerefsiz birisini görmedim" der demez yumruğunu indirdi Mert'e.
"Dostum bunları ben senden öğrendim" diyerek Yiğit'e yumruğunu geçirdi.
"Sen kimsin ki benim kaç yıllık projemi bitirmeye kalkışıyorsun lan" diyerek kükremesiyle yerimde sıçradım.
Şuan karşımda farklı Yiğit vardı.
"Zamanında sende benim işlerime karışıyordun, bende karşılık vermek istedim" diyerek Yiğit' tekme atmasıyla Yiğit yere yığıldı.
"Ve artık senden kat ve kat daha güçlüyüm" Yiğit yerden zar zor kalkıp Mert'in karşısına geçtikten sonra aynı şekilde Mert'e tekmesini geçirdikten sonra Mert yere sürüklendi.
"Yanılıyorsun sen sadece kendini güçlü zannediyorsun ama ben öyleyim " diyerek hala Mert yerde iken tekme ve yumruklarını geçirmeye başladı.
"Durun lütfen durun" diyerek bağırmaya başlamıştım, ama kimse beni duymuyor gibiydi ve ben burada yokmuşum gibi davranıyorlardı.
"Peki Yiğit, bu akşam ne olacaksa olsun artık Asya'nın gerçekleri bilmesine hakkı var niye ona hala birşey söylemedin" Yiğit art arda gelen yumruklarını Mert'in suratına geçiriyordu.
"Ben Asya'nın üzülmesini istemediğim için söylemedim" diyerek Yiğit kendini Mert'in yanına atıp bana bakmaya başladı.
Mert yerde doğrulduktan sonra bir Yiğit'e bir bana bakmaya başladı.
"Neler oluyor ?" diyerek onlara şüpheci tavrımla bakmaya başladım.
"Asya'ya özel numaralardan aradığını ve mesajlar attığını biliyorum " der demez yeniden Mert'e yumruk attı ama şuan duyduklarım beni şoka geçirmişti.
Nasıl yani onca beni Yiğit'den uzaklaştıran özel mesaj ve özel aramaları yapan Mert miydi ?
Birden telefonum çalınca cebimden çıkartıp ekranına baktım gizli numara yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ( ASKIDA )
Teen FictionBirden kafama sert birşey gelince dengemi kaybedip az daha düşcekken tuğbaya tutundum. Dünya dönüyor ben bir yana dönüyorum . Aahh oda ne kafamın üstünde kuşlar dönüyor . "Hangi öküz bu topu attı hanginiz ?" diyerek okulun bahçesinde bağırmaya başl...