29.BÖLÜM

2.4K 129 28
                                    

Evet bugün cumartesi olduğundan bölüm atma günümüz, yeni bölümümüzde birçok macera ve üzgün dolu geçecek bir bölüm yazdım, keyifli okumalar.😻

Sınır: 70 vote 120 yorum💕

Yorum önemli ! Yorum yapmayı unutmayın 💙
























"İş gereği saf kız, iş gereği senin yanındaydım hep, sırf babana yakın olmak için. Kısacası büyük bir oyunun içindeydin başından beri" söylediği şeyler tokatın acısını unutturmuş üstüne bir ton acı bırakmıştı.

Bu adamdan nefret ediyordum, nefret kelimesi bile bu adama az gelirdi. Artık yüzüne her baktığımda midem bulanıyordu.

Ama şunu unutmuştu artık o saf dediği kız yoktu karşısında, artık eski Asya yoktu...

Yanıma yaklaşıp önümde durdu, yüzüne baktığım da iğrenç gülümsemesi ile bana bakıyordu.

Tiksiniyordum.

"Ah Asya'cım söylediklerim seni çok mu üzdü, kıyamam ben sana" diyerek elinin tersi ile yanağımı okşamasıyla kafamı başka yere çevirdim.

"Senin tribini çekicek durumda değilim " diyerek yanımdan uzaklaşmıştı, son gördüğüm şey ise kapıdan çıkıp kilitlemesi olmuştu.

Allah aşkına ellerim kelepçeliyken neden kapıyı kitlemişti.

"Hayvan herif" diyerek arkasından seslendim.

Tam bir pisliksin, senden iğreniyorum seni sevdiğim güne lanet olsun.

Eskiden halbuki öyle biri değildi.

Eskileri düşünmeye başladım, o güzel günleri onunla geçirdiğim keyifli dakikaları.

Onu gördüğüm ilk zamanı.

Okul bahçesinde erkekler futbol oynuyordu.

Ee yuh artık okulun ilk günü futbol mu oynanır bahçede ?

Birden kafama sert birşey gelince dengemi kaybedip az daha düşcekken tuğbaya tutundum.

Dünya dönüyor ben bir yana dönüyordum .

Ah oda ne kafamın üstünde kuşlar dönüyor .

"Hangi öküz bu topu attı hanginiz ?" diyerek okulun bahçesinde bağırmaya başlamıştım.

"Ben attım" sesin geldiği yöne baktığımda uzun boylu bir çocuk yada çocuk demem anlamsız gibi bizden büyük gösteriyordu.

"Anlamadım" yanıma yaklaşarak cümlesine devam etti.

"Hani daha demin dedin ya, hangi öküz bu topu attı diye, işte ben attım ama o öküz kelimesini duymamış olayım."diyerek işaret parmağını bana sallamaya başladı.

"1 okulun ilk günü ve siz bahçede futbol oynuyorsunuz.
2 o futbol topuda benim kafama geliyor "diyerek bu sefer işaret parmağımı ona doğru ben sallamaya başladım.

"Vayy küçük hanıma bak sen okulun sahibimi zannettin kendini "bana alaycı tavırla bakarken bende hemen söze atıldım. "Tam isabet evet okulun sahibiyim"dediğimde yüzü biraz düşmüştü.

İlk onu okulun bahçesinde futbol oynarken görmüştüm, sonrasında o futbol topunu bana atmıştı öyle başlamıştı bütün hikaye.

Birden aklıma yılbaşı gecesi gelmişti.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin