İyi okumalar.💜Beklenen yeni bölüm geldi her zaman ki gibi bol aksiyon ve maceralı bir şekilde.
Sınır: 65 vote 90 yorum
Arkadaşlar biliyorum çok uzun süre zarfında atıyorum,ben diyorum ki haftanın bir günü benim kitabıma yeni bölüm gelen bir gün olsun hangi gün yeni bölümü atmaya başlayayım.
Allah'ım ne olur görmesin, ne olur görmesin.
İçimden dua ediyordum, eğer görürse her şeyi berbat etmiş olurdum ve yiğit şuan çalışma odasına gittikçe yaklaşmıştı. Ne kadar yatak odasından ışık gelse bile burası bir nebze karanlıktı. Birden çalışma odasının ışığı açılınca istemsizce gözlerimi kapayarak dualar etmeye başladım.
Adım sesleri gittikçe yaklaşıyordu bana, galiba son noktaya gelmiştim.
Ne olur görmesin, ne olur görmesin gözlerimi sımsıkı kapattım, sanki gözlerimi kapatınca beni göremeyecek gibi.
Yiğit gittikçe yaklaşıyordu bana, eğer beni burada görürse açıklamam bile olamazdı. Her şeyi öğrenmeden giderdim buradan. Gözlerimi açıp dışarıya baktım, nefesimi bile tutmuştum, yiğit o kadar çok dikkatliydi ki direk bulabilirdi beni. Tam masa ile yiğit in arasında bir adım varken birden telefon çalmaya başladı. O benim telefonum olamaz değil mi ? Benim telefonum çalmamış olsun lütfen, elimdeki telefona göz ucuyla baktığım da benim telefonum olmadığını anlamıştım, zaten o melodi de değişikti ama insan bu durumda kendi telefonu sanıyor.
"Efendim yağız ?" der demez onları dinlemeye başladım, belki benim işime yarayacak bir şeyler söylerlerdi.
"Asya bizden şüpheleniyor" tabi ki de şüpheleniyordum, bütün yaptıkları şeyler çok saçmaydı.
"Benim odama tabi ki de sokmam, o kasayı görünce meraklı bir kız olduğu için açmaya çalışacaktır" tabi ya o kasanın içinde bir çok sorumun cevabı da vardı ama bu çekmeceyi niye kasa kadar korumuyordu.
"Çekmeceye koydum o evrakları"
"Tabi ki de çekmece kilitli yağız " der demez gittikçe masanın yanına yaklaşıyordu.
"Bak asya nın öğrenmesini istemiyorum, kaldıramayabilir."
"Asya şuan misafir odasında uyuyor" tabi tabi şuan ben mışıl mışıl uyuyorum.
"Tamam asya ya bakıyorum şimdi " der demez telefonunu kapatıp merdivenlerden tırmanmaya başladı. Ben ne yapacaktım, benim o odada olmadığımı görürse ne yapacaktım.
Hızlıca masanın altından çıkıp merdivenleri tırmanmaya başladım, misafir odasının karşısında banyo vardı en güzel çözüm o banyoya girmekti, tabi yiğit görmeden. Odamın önüne geldiğimde yiğit çoktan odama girmişti, arkamı dönüp banyoya gireceğim sırada bir sesle irkildim.
"Neredeydin sen ?" sesi çok telaşlı geliyordu.
"Lavabodaydım" derince nefesini dışarıya bıraktı.
"Ne oldu ki ?"
"Birşey olduğu yok neyse sen yat, uyu" diyerek beni orada tek bırakıp aşağıya odasına geçti. Arkasından öylece bakakalmıştım, bir dakika o çekmece şuan kilitli değildi ki, ya anlarsa benim açtığı mı?
Şuanlık o odaya giremeyeceğim için en iyisi yatmaktı, odama girip yatağıma yattım. Telefonla çektiğim evrakları ne kadar merak etsem de okumaktan korktuğum için yarın rahat kafayla okumayı tercih ettim. Şimdilik ilk hedefim yatıp güzelce bir uyku çekmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ ( ASKIDA )
Teen FictionBirden kafama sert birşey gelince dengemi kaybedip az daha düşcekken tuğbaya tutundum. Dünya dönüyor ben bir yana dönüyorum . Aahh oda ne kafamın üstünde kuşlar dönüyor . "Hangi öküz bu topu attı hanginiz ?" diyerek okulun bahçesinde bağırmaya başl...