14.Bölüm

6.5K 201 21
                                    


İyi okumalar...

Bol bol yorum = yeni bölüm

























Gönderen : Gizli Numara

Demek magazinlerin haberlerini hepsini kaldırdığını düşünüyorsun öyle mi şimdi beni iyi dinle ben ne istersem onu yapacaksın şayet herhangi birisine söylersen yada yapmazsan annen ve baban haberleri görürler iyi düşün seçimini yap Asya Özdemir.

İşte şimdi bitmiştim...

Birde başıma bu çıkmıştı sanki başka bir şey yokmuş gibi, ne yapacaktım peki ben şimdi belki de  biri benimle oyun oynuyordu belki de görüntülerin hiç biri onun elinde değildi. Kafam o kadar çok karışmıştı ki bu olayı atlatalı bir hafta geçmişti, peki niye bugün bu mesajı yollamıştı niye o kadar çok beklemişti yani ben şantaj yapacak olsam anında yaparım niye bekleyim ki zaten hayatta öyle bir şey yapmam da telefonumu bir yere koyup sakince düşünmeye başladım, yok imkansız birinin görmesi kesin tanıdığım birisi bana oyun oynuyor yoksa yabancı biri olsa hayatta bu kadar beklemez ve benim numaramı asla bulamazdı. Birden telefonuma yeni bir mesaj gelince hızlıca telefonu açıp mesajlara girdim.

Gönderilen: Gizli Numara

Asya ilk görevini sana söylüyorum bu arada sakın beni bulmaya çalışma bulamazsın görüntüleri de elimde değil diye rahatlama eğer bu görevi yaparsan sana görüntülerin kanıtını atacağım ilk görevin Yiğit Haznedaroğlu' yu okuldan attıracaksın.

B-ben hayatta böyle bir şey yapamam okuldan attırmak nedir ama zaten bu görüntüler  ortaya çıkarsa mecbur okuldan ayrılmak zorunda olacak ve ben de okulumdan ayrılmak zorunda olacağım arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyorum, ailemin gözünden düşmek istemiyorum, sokak da yürürken insanların laflarını duymak istemiyorum. Bunu galiba yapacağım onun için sorun olacağını düşünmüyorum ama bu dönemin bitmesini istiyorum. Şimdilik bu görevi kenara bırakıp odamdan çıktım. Annem ve babam işte, şirin okulunda ben ise evdeydim evet bugün okula gitmemiştim film izlemekten bıkmıştım doğrusu. Televizyonu açıp tek tek kanalların hepsini gezdim işime yarayacak bir şey olmadığı için televizyonu kapatıp yeniden odama çıktım kapımı açar açmaz telefonum çalmaya başladı sanki benim odama gelmemi bekliyormuş gibi.

"Alo Elis"

"Asya merhaba nasılsın?"

"İyiyim sen ?"

"İyi bende şey yiğitlerin evine gelsene oyun falan oynayacağız senin de canın sıkılıyordu hem"

"Ben ve yiğit hocanın evine gitmek bilemedim ki "

"Asya mızıkçılık yapma işte ne olacak hepimiz oradayız hadi"

"Peki tamam geliyorum"

"Tamam görüşürüz o zaman "

"Görüşürüz" 

Daha demin adamı nasıl işten çıkaracağım diye düşünürken şimdi evine gidiyorum hayat mı sizce bu şimdi dolabımın karşısına geçip altıma siyah dar paça pantolon üstüme de kırmızı boğazlı kazağımı giydim. Sırt çantamı alıp bir miktar para, kulaklığımı, taşınabilir şarj aletimi aldıktan sonra odamdan çıktım siyah dizlerde biten botlarımı giyip kabanımı alıp dışarı çıktım. Ömer ' i görüp yanına gittim.

"Nereye böyle asya ?"

"Şey yiğit hocaların evine
gidiyordum da"

"Ben seni bırakırım geç arabaya " 

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin