8.bölüm

8.3K 264 120
                                    





İyi okumalar ailem...





























Camdan bir tıklama sesi geldiğinde hemen gözlerimi açıp yatakda doğruldum. Gece gece kim ki bu herhalde kuş falan çarpmıştır diyerek yeniden yatağıma yattım. Bir kere daha tıklama sesi gelince hızlıca yatağımdan çıkıp camdan dışarı baktım.

O- olamaz ama gece gece niye buraya gelsin üstelik niye benim camımı tıklatsın kafayı yiyeceğim herhalde gözlerimi ovup yeniden aşağıya baktığımda onu gördüm.

Karşımda tahmin ettiğiniz gibi ömer vardı ama gece gece niye gelsin ki.

"Asya hemen aşağıya gelmen lazım şimdi" diyerek eliyle gel işareti yaptı.

"Ömer gece yarısı ne oldu ?" gittikçe telaşlanmıştım doğrusu.

Ne olabilirki bu gece yarısı bu kadar önemli birşey ?

Hemen odamdan çıkıp sessiz ve hızlı adımlarımla merdivenlerden aşağıya doğru indim. Dış kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Karşımda ömer vardı, ama ama bir dakika elindeki kolye ile önümde diz çöküp bana bakmaya başladı.

Ben anlamayan gözlerle bir kolyeye birde ömer e bakıyordum.

"Asya ben, ben sana aşığım sırf sen bu evde duruyorsun diye buraya şoför olarak geldim, sırf sana daha yakın olabilmek için ben seni seviyorum asya." Gözlerime inanamıyorum bu ne diyor böyle aman allahım.

"Ömer saçmalama sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Asya ben ne dediğimin farkındayım, lütfen teklifimi geri çevirme" şuan ne yapacağımı bilemiyordum. Bunu gerçekten beklemiyordum ama, ama ben ömer' i sevmiyorum ki keşke şuan rüya olsaydı.

"Ömer ben seni hep arkadaş olarak gördüm onun için de maalesef kabul edemem."

Yavaşça ayağa kalkıp elimi tuttu, gözlerimin içine baktı sanki dokunsam ağlıyacakmış gibiydi ardından sol gözünden yavaşça aşağıya süzülen bir yaş.
Ona sıkıca sarıldım şuan neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmiyordum. En iyisi buydu arkadaşca sarılmak.

"Sen benimsin başka kimsenin olamayacaksın" kulağıma bunları söyledikten sonra ben hemen geri çekildim.

"Ne demek istiyorsun sen ömer ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum anlamıyor musun?" kafasını hayır şekilde iki yana sallayarak gülümsedi.
Birden elini cebine sokup mendil çıkardıktan sonra burnuma hemen kapadı. Tahminim bu eterli bez di.
Ne kadar çırpınsam da o koku burnumun içine kadar girdi peki sonrası derseniz gözlerim yavaşça karanlığa kapandı.




Ömer'den




Hızlıca burnuna eterli bezi koklatdıktan sonra yavaşça gözleri kapanmıştı karanlığa doğru. Sen benimsin asya başka kimsenin olamazsın. Hızlıca asya yı kucağıma alıp arabanın arka koltuğuna koydum. Hemen ön tarafa geçip arabayı çalıştırıp hızlı bir şekilde sürmeye başladım. Herşey planladığım gibiydi asya sonunda benim olacaktı benimmm.

Arkadaşımın evine getirmiştim arkadaşım yurt dışında olduğu için evi bana teslim etmişti. Bu planımın bir parçasıydı doğrusu hemen arabayı garaja park edip arabadan indim. Arka koltukda mışıl mışıl uyuyan asya yı kucağıma alıp eve doğru yürümeye başladım.

İMKANSIZ ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin