Jungkook pov.
Zbudil jsem se a koukl se na mobil, který mě oslepil. RIP MY EYES. Bylo 11 večer a můj mobil byl zaplněný zprávama od toho úchyláka. Na přečtení sem se vysral a šel se převlíct do něčeho na spaní. Kraťase stačí. (¤_¤) Zašel jsem si do kuchyně ještě pro něco k jídlu a pití a zalezl zpátky do postele. Vyhrabal jsem mobil a rozklikl zprávy od toho blbečka.
T_T95: tak už ses spamatoval?
T_T95: copak že tu nejsi? O.o
T_T95: já si počkám...
T_T95: ach...bože ale dneska si byl šukózní...Po téhle zprávě sem zamrzl. 'Rlly? Vážně mi to napsal?!' Začal jsem číst dál.
T_T95: nelíbí se mi tvoji kamarádi moc na tebe šahají... 😡
T_T95: na tebe můžu šahat jen já
T_T95: to si pamatuj
T_T95: nechceš si vzít zítra uplé kalhoty? Byla by to pastva pro moje oči [♡_♡]
T_T95: noták nebaví mě si tu psát sám pro sebe...JK19: bože ty si nedáš pokoj...
T_T95: no sláva...
T_T95: chyběl si mi ♡JK19: no ty mě ne -_-
T_T95: -_-
T_T95: nebuď bručoun. A řekni mi o sobě něcoJK19: proč jako?? Stejně o mě všechno víš
T_T95: to není pravda... vím jen kde bydlíš a kam často chodíš...
T_T95: noták Kookie~JK19: ... NE
T_T95: a když ti něco napíšu o sobě¿¿
JK19: o tom by se dalo přemýšlet...
T_T95: no vidíš 😄 tak jdu na to..
'Fakt mi o sobě něco napíše? Ale to by znamenalo, že mu musím něco napsat i já. Nebo se na to vyseru... Ale ví kde bydlím... aishhh...' Praštil jsem sebou do polštáře.
T_T95: takže.. je mi 19 (trošku jim upravím věk. Chápejte jsou na škole ještě 😂😂.) jméno ti neřeknu 😃 nečekaně ještě studuju. Hm.. mám rád psi a jídlo. ♡ Ehm... celkem rád zpívám. A mám rád sexy kluky jako seš ty ♡. Rád se po tvrdém sexu tulím ale to poznáš na vlastní kůži. No a to by bylo všechno...
T_T95: si na řadě! 😘Zobrazeno
To mi moc teda nepomohl. Co když si to vymyslel?? Já nechci mu nic psát.... a to s tou adresou mě celkem děsí...
T_T95: halooo víš že mi máš o sobě něco napsat.....
JK19: hele kurva celkem mě sereš... co když si to všechno vymýšlíš hm..? A to s tím sexem jsem jakože neviděl!! Si jen nějakej úchyl a nevydírej že víš kde bydlím nevěřím ti!!!
T_T95: poslal(a) fotku
T_T95: není to náhadou tvůj dům??
Ležel jsem s otevřenou držkou a odhodil mobil. "Kurva!" Zařval jsem ale hned jsem si zacpal pusu abych nezbudil mamku, přece jen už je skoro jedna ráno. Vzal jsem mobil a odhlásil se.
Uživatel JK19 je offline
T_T95: annyeong love~
Uživatel T_T95 je offline
Zalehl jsem do postele a snažil se usnout. Nemohl jsem ale přestat myslet na to že ví přesně kde bydlím. To je proste šílený.
Snažil jsem se usnout ale no prostě jsem se díval na strom. Nikdy by ste nevěřili jak kurevsky zajímavý takový strop je. Než jsem se nadál zvonil mi budík.
Zvedl jsem se no spíš zkutálel z postele a nějak dokulhal do koupelny. Řeknu vám zárubně od dveří jsou tvrdé mrchy! (To je fakt! Já do nich ráno vrážím snad pořád😂😂😂.) V koupelně jsem se podíval do zrcadla a skoro dostal infarkt. Vypadám jak zombie s těma kruhama pod očima. (Ano to já taky 😂. Ale tak já prý vypadám jak vrah i bez toho.) Svlíkl jsem si 'pyžamo' a zalezl do sprchy. Kapky vody takhle po ránu mě krásně probrali.
Jen v ručníku jsem vyšel do pokoje a otevřel skříň. Vzal jsem si první věci co sem uviděl a oblíkl se.
Do kuchyně jsem se dostal jen tak tak. Skoro sem se vymrdal na schodech! Spaste duše, schody chtějí spáchat převrat! Najedl jsem se a šel se obout.
Vyšel jsem na zastávku a zrovna v tu chvíli přijel autobus. Nastoupil jsem a šel do zadu, kde jsem spatřil Hobiho a Jimina. K mému překvapení tam byl i ten ehm.. Tae? "Čau." "Vypadáš hrozně!" Pronesl Jimin. "Hm.. dík." Sedl jsem si a zalehl Hobiho,který se zasmál a začal mě hladit po vlasech. Miluju když to dělá je to uklidňující. Spokojeně jsem se pomrvil a asi usnul?
"Hej Kookie budeme vystupovat!" "Ještě né mami!" "Já ti dám mamku až ti huba upadne!" Zakřičel Jin až sem sebou trhl a skončil na zemi. "Fuj to sem se lek!" Všichni se mi smáli a já se s Taeho pomocí zvedl. "Dík." Jen pokýval hlavou a vystoupil stejně jako mi ostatní.
Došli jsme do šaten a já myslel že umřu. Chce se mi neskutečně spááát! Nakonec jsem nějak došel do třídy kde jsem se vyvalil do lavice a snažil se usnout.
"Jungkookie~" "Bože jen ta tu chyběla!" Ani jsem nemusel zvedat hlavu abych poznal naši přistávací dráhu. "Nechtěl bys semnou jít na karaoke?" Pronesla tak sladce až sem se skoro poblil. "Bože to chceš ať z tvého skřehotání ohluchnu?" Odprskl jsem a ona jen zaraženě stála. "C-co?" "Hele nemám na tebe náladu a ani nikdy mít nebudu. Takže si dej odchod i s těma svýma lentilkama a běž si balit někoho kdo o to bude mít zájem! A silně pochybuju že ho někdo mít bude." Znovu jsem si lehl a ignoroval to individuum a usnul jsem.
Zbudil mě až zvonek který ohlasoval ehm... požární poplach?¿ "Co to kurva?" "Tak spořádaně přistupte ke dveřím! Tohle není cvičení!" Pronesl s klidem učitel a všichni vylítli z lavic a šli ke dveřím. A já si na pána vzal věci a v klidu přešel ke dveřím. Vyšli jsme na chodbu kde se to už hemžilo studentama. Někdo do mě vrazil a zmáčkl mi... zadek?!! Hned jsem se otočil ale všude jen panikařící lidi.
____________________________________
Ok tady to stopnu trošku sem se rozepsala 😂😂😂
Kdopak asi Kookiemu ošahával zadek?? Bylo to cílené nebo 'nehoda'??
Ano vím, že bys to chtěla být ty Akemiko1015 ale bohužel nejsi 😂😂Enjoy it 🙈
Mína
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...