Určitě s ním budu šťastný, hyung!

570 47 5
                                    

Jungkook pov.

Ucítil jsem na své tváři dotek. Pomrvil jsem se a otevřel oči. Nade mnou se skláněj Jimin a usmíval se. "Oh už si vzhůru!" Sedl jsem si a rozhlédl se. "Já usnul? Jak dlouho tu jste?" "Jen teď jsme přišli." Usmál se Jin a sedl si ke mě. "Tak cos chtěl probrat, že Jin svolal radu?" Řekl Hobi s hlasem, jak nějaký pedoděda. "Jo no, jak začít..!" Podíval jsem se na Yoongiho, který se na mě zamračil. "Jde o toho krypla, že jo!" Zavrčel a já se s na něj smutně usmál.

Začal jsem jim všechno říkat. Sice si Yoongi neodpustil pár narážek, no nakonec jsem to zvládl vysvětlit. "A ty mu to věříš?" Zeptal se, jak jinak než Yoongi. "Poznám, když lže hyung a ty taky, takže, ano, věřím mu!" Povzdychl si a začal koukat z okna. Ostatní vypadali, že to pochopili a příjmuli. Ale Yoongi pořád ne! 'Bože hyung!!! Už mluv!' "Si jsi jistý, že mluví pravdu?" "Ano, 100%!" "Ublížil ti. Jak mu mám teď věřit?" "Ale noták zlato! Kookie není dítě, a ty moc dobře víš, že Tae říká pravdu! Sám si říkal, že ti na tom něco nesedí!" Koukl jsem se na Jimina, jak Giho objímá kolem pasu. Gi si jen povzdychl a otočil na mě hlavu. "Fajn! Poslední otázka!" Kývnul jsem na znamení, že poslouchám. "Jsi si jistý, že s ním budeš šťastný?" Vřele jsem se na něj usmál. "Určitě s ním budu šťastný, hyung!" "Faaaajn!! Dávám vám požehnání!" Rozhodil rukama a vážně se na mě podíval. Nemohli jsme to vydržet a začli se všichni smát. "Zníš, jak jeho otec!" Vykvíkl přes smích Hobi. "To je ale moje dítě!!!" Vykřikl Jin a stáhl si mě do objetí. 'Ok dopadlo to dobře!!! Musím si zatleskat. Dal jsem to jak pán!' Uchechtl jsem se. "Tak, co budeme dělat?" "Já mám celkem hlad!" Prohlásil jsem. Kluci hned začli přikyvovat a naše pohledy směřovali na Jina. "Fajn! Jdu něco uvařit!" Zvedl se a už běžel do svého království a.k.a. kuchyňe. Kluci tam zapli nějaký film a já jsem šel po chvíli Jinovi pomoct.

"Pomůžu ti!" "Ok! Nakrájel bys to?" "Rozkaz!" Zasmál jsem se a šel krájet zeleninu. Dokrájel jsem ji a podal mu to. Sedl jsem si na židly a koukal, jak vaří.

Po nějaké době Jin konečně dovařil. Všichni jsme zasedli ke stolu a začli jíst. Když jsme dojedli šli jsme hrát videohry. Jak jinak než, že jsem vítěz!

Po několika hodinách kluci odešli. Zas jsem byl sám. Bože, jak já nenávidím, když jsem sám. Je vždy mega mooc nuda! Seděl jsem na gauči a koukal na Iron mana, když mi zazvonil telefon. "Ano, mami?" "Oh Kookie, promiň, ale dneska domů nepřijdu." "Ehm?" "Mám teď moc práce a musím to dodělat! Příjdu domů až odpoledne." "Aha fajn! Ahoj!" "Ahoj!" Zavěsil jsem a koukl kolik je hodin. '19:03' "Bože to je času!" 'Hmm... můžu zavolat Taemu!' Vytočil jsem Taeho číslo a čekal až to vezme. "Taeeeee~!" Zapištěl jsem, když to zvedl. "Au bože Kookie, copak?" "Nechceš přijít?" "Vždyť už je večer! Než bych došel, musel bych už domů." Povzdychl si. "Mamka příjde až zítra~!" Zavrňel jsem a uslyšel polknutí. "Hned jsem tam!" Než jsem stihl něco říct, mobil ohluchl. Zasmál jsem se a šel si dát sprchu. 'Už ji potřebuju!'

Vlezl jsem si do sprchového koutu a pustil na sebe teplou vodu. Byl jsem tam asi dost dlouho, protože jsem uslyšel zvonek. Rychle jsem vypl vodu a vzal si ručník kolem pasu. Vyběhl jsem z koupelny a šel rychle otevřít. Když jsem otevřel dveře, stál tam Tae s vykulenýma očima. "Co je?" "Já jen.. wau! Takové přivýtání, bych chtěl pořád!" Vešel a hned mě přirazil ke stěně. Zavřel dveře a přisál se mi na rty. Po chvíli se ode mě odtrhl a začal mi ošahávat břicho. "Hehe. Snad si nemyslíš, že tě tak čekám schválně!" Začal jsem se smát a odstrčil ho. Po schodech jsem vyšel do svého pokoje. Samozřejmě, že Tae šel za mnou a mumlal si samé sexuální narážky. Jen jsem se zasmál a přešel ke své skříni. Začal jsem si vytahovat oblečení. No spíš jen boxerky a triko.

Ručník jsem nechal sklouznout na zem a chtěl jsem si navléct boxerky, vážně chtěl! Ale to mi překazil Tae s jeho dooost tvrdým rozkrokem přitisklým na mém zadku. "Ehm.. co děláš?" "Daddy potřebuje pomoc!" Zavrněl mi ouška, které následně skousl. "Tak si ho vyřeš!" Řekl jsem a oblékl jsem si boxerky a následně i triko. Když jsem se otočil a viděl, ten jeho smutný kukuč, myslel jsem, že se rozteču. Usmál jsem se a dostrkal ho do postele. Sedl jsem si na něj a začal ho líbat. "Hm.. dneska sex nebude, ale můžu ti pomoct~!" Zavrněl jsem a polibky přešel na jeho krk. Udělal jsem si tam pár svých značek a začal hýbat pánví nahoru a dolů. Tae krásně sténal a já ho shodil, tak aby si lehl. Slezl jsem z něj a rozepl mu kalhoty. Spolu s boxerkama jsem mu je sundal a koukal na tu obří chloubu pěkně v pozoru. Jen jsem se zasmál a olízl mu celou jeho délku. "Aach~ Kookie!" Ulízl jsem mu špičku a začal mu ji sát. "Bože!" Zasténal a já mu dál sál jeho špičku. Přidal jsem i zoubky a pomalu si ho zasouval do pusy. Tae krásně sténal a já mu ho začal pomalu kouřit. Zrychloval jsem a potom zas spomaloval. Tae sténal přes celý pokoj a prsty zapletl do mých vlasů. Začal si udávat vlastní tempo a strkal mi ho pořád hlouběji do krku. Po nějaké chvilce se Tae udělal hluboko do mého krku. S chutí jsem všechno spolknul a políbil jeho špičku. Postavil jsem se a lehl si vedle Taeho, políbil jsem ho a zasmál se, jak těžce oddychuje. "Páni! Konečně jsem zas cítil tvou pusinku! Si úžasný. Víš, že tě miluju?!" "Jasně, že vím! Já tebe přece taky!" Políbil mě. "Tak jdem! Oblíkej se, mám hlad!" Zvedl jsem se a sešel jsem dolů. V kuchyni jsem ohřál zbytek jídla, co mi tu nechal Jin a počkal na toho lenocha.

"To ti to trvalo!" Zasmál jsem se. "No víš musel jsem vstřebat zážitek." Jídlo jsme snědli a šli zas do pokoje. Dal jsem Taemu nějaké oblečení ať se může osprchovat. "Vážně nechceš jít semnou?" "Už běž!" Zasmál jsem se a hodil po něm polštář.

Hrál jsem na mobilu hru, když si ke mě Tae lehl. Obejmul mě kolem pasu a začal mi radit, jak mám hrát. Nakonec jsme to vypli a začli se mazlit. "Dneska tu byli kluci. Mluvil jsem s nima o tobě. Sice Yoongi trochu protestoval, ale nakonec nám dal svoje cituju "požehnání"!" Zasmál jsem se. "Vážně?!" Vykřikl a zalehl mě. "J-jo! A teď ze mě slez!" Zhodil jsem ho ze sebe a ustlal si na jeho hrudi. "Kookie?" "Hm?" "Půjdeš semnou zítra na rande?" Zvedl jsem hlavu a podíval se na něj. "Jasně, že půjdu!" Zasmál jsem se a políbil ho. "Půjdem spát?" "Dobře. Dobrou Kookie!" "Dobrou lásko!" Políbili jsme se a já si znova ustlal na jeho hrudi. V těsném obětí jsme nakonec usnuli.


____________________________________

I'M BACK 😈

Nějak mi chybí inspirace. 😭😭 Nwm o čem psát! Ale pro vás něco vždycky vymyslím! 💋💋💋

Enjoy it!
JALJA 😴😴

Mína

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat