Taehyung pov.
Ráno jsem se zbudil a zůstal ležet. Doufám, že příjde. Potřebuju si s někým promluvit o Kookiem. Nevím, co mám dělat! Ležel jsem a koukal do stropu. 'Mám ho rád jako kamaráda nebo víc? Je to láska? Vždyť ani nevím co to je! Kurva!! Co mám dělat!?'
Začal jsem si prohrabovat vlasy a tahat se za ně. Z mého přemýšlení mě dostalo až cinknutí mobilu.
EommaJin: ok přídu po škole
Usmál jsem se a zvedl se z postele. Ze skříně sem si vzal čisté oblečení a šel si dát sprchu. Po sprše sem sešel dolů do kuchyně, kde už rodiče snídali. "Dobré ráno!" "Dobré!" Sedl jsem si začal snídat. "Kdy půjdu do školy?" Nahodil jsem otázku a koukl se na mamku. "No..mohl bys už přiští týden." Řekla a já přikývl. 'Nemůžu se dočkat Kookieho! Teda..co to zas melu!?' Dojedl jsem a talíř dal do dřezu. Šel jsem zpátky do pokoje. Svalil jsem se do postele a na mobilu zkontroloval čas. 'Hm.. Jin tu bude až za pár hodin. Kouknu se asi na nějaký film!' Ze země sem zvedl svůj laptop a zapl ho. Mezitím sem si ze své skrýše vytáhl něco k jídlu. Jo schovávám si jídlo! Problém?! Lehl jsem si zpátky a najel na nový film Pirátů z Karibiku.
Když film zkončil jen jsem si lehl a vstřebával to. 'Wow to bylo mega!!' (Komu se taky líbil jako mě?? Upe pecka♡♡♡) Přetočil jsem se na břicho a koukl na čas. 'Hm.. za půl hoďky končí! Mám hoďku čas.' Začal jsem hrát nějaké hry. Popravdě byly to upe pičoviny. Ale tak zabavilo mě to!
Než jsem se nadál už dole někdo zvonil. Slyšel jsem mamku jak něco říka a po chvíli se u mě v pokoji objevil Jin s jeho růžovou mikinou. Musel jsem se uchechtnout. "Ahoj." "Čus! Co ti je??" "Nic moc. Řekněme nemoc?!" Dopadl na postel hned vedle mě. "Tak o čem si chtěl mluvit?" "O Kookiem." Vydechl jsem. "Myslel jsem si to! Poslední dobou se chová divně. Vůbec s náma nemluví!" Vydechl smutně a já se zarazil. "CO SI TO TEĎ ŘEKL??!!!" Vykřikl jsem až se lekl. "N-no, že JK se s náma už pár dní nebaví a vypadá hrozně. No a on ja nevím..! Ale psal nám, že se máme sejít. Kluci tam šli a já sem tady." Vydechl a já sem zamrzl. "Jak dlouho se tak chová??!" "Už skoro dva týdny?! Nevím přesně!" Seděl jsem a koukal se před sebe. Nemohl jsem tomu uvěřit, že můj malý bunny se chová takhle. A ještě k tomu mojí chybou. "Bože je to moje vina!" Vykřikl jsem a chytl se za hlavu. "Co tím myslíš Tae??"
Všechno jsem mu řekl o 'neznámém', o tom skoro polibku i o mých citech, v kterých se sám nevyznám. "Bože si v tom až po uši!" Jin se začal smát a já na něj čumím jak na ducha. "Ehskgdtvm.." vydám ze sebe neidentifikovatelný zvuk. "Kámo vždyť ho miluješ!" "Co??! Ale vždyť já nevím!!" "Ale já nejsem slepej a hluchej!!! Navíc se zdá, že JK se tak chová kvůli tvému ehm.. nevím nadrženému neznamému já??! Jako to sis mohl odpustit. A taky kvůli Taeho, kterého zná! Takže je rozhodnuto!" "Co ale já nevěděl, že se s Kookem zkamarádím! Měla to být jen sranda, ale potom, když jsem ho poznal jsem to už nevydržel! Musel jsem to zkončit." "Chápu tě kámo!" Poplácal mě po zádech a já se usmál. "Tak kdy jde náš sinulant do školy a mezi lidi?" 'Kéžby simulant Jine kéžby.' V duchu jsem si povzdychl. "Příští týden zas pudu do ústavu!" Prohlásil jsem s hlavou vzhůru a rukou na srdci. Jin se začal smát a já s ním. "Hej kámo ale když se dáš dohromady s JKm a já s Namjoonem, když vemem v potaz, že Gi a Jimin do toho už praštili tak jediný Hoseok chudák bude na ocet!!" Prohlásil a já se zarazil. "Počkat cože???!!!! Jimin a Gi spolu?? Moment co mi ušlo??" Jin se tačal smát nad mým výrazem a já ho jemně praštil do ramene. Vylíčil mi celou situaci, že ten Namjoon je kluk, kterého naše princess potkal na pouti a padli si. A taky to, že jsou Jimin a Yoongi oficiálně spolu. Jako upřímně nečekal jsem to!
Než jsme se nadáli byl už večer a Jin musel domů. Rozloučili jsme se a já se šel najíst. Dal jsem si sprchu a zalezl si do postele. Začal jsem zas přemýšlet. Wau nějak moc v poslední době využívám svůj mozek aby mi to neuškodilo. (Mě se to stalo 😂😂 mi dala profesorka 3 z latiny na vízo a já se samou radostí a přepracováním složila a brečela štěstím na chodbě. 😂😂😂😂) 'Vážně bych to měl Kookiemu říct? Přestal by se trápit a no já vlastně taky. Ale co, když mi city neopětuje? Bože nesnáším takové myšlenky!!' Zacinkal mi mobil tak jsem se nečekaně koukl.
ChimChim: hned teď je mi jedno co děláš ale musíš mluvit s Kookiem!!!!!! HNED!!!
Nad zprávou sem se zarazil.
V: Cože?? Proč??
ChimChim: protože se trápí ty pabo!!! Miluje tě!!!
V: cože?? Jak to můžeš vědět??
ChimChim: protože nám to dneska řekl! Fakt se naprosto složil!
V: bože já nevím co mu říct ale něco udělat můžuTaeTae: Mám tě rád!
To bylo vše, sem napsal. Ani nevím jestli mi odpověděl, protože sem usnul.
____________________________________
I'm so sorry! Sorry!
OMG ONO TO FAKT NENAVAZOVALO MĚLA BYCH SI TO ČÍST NEŽ ZAČNU PSÁT! SEM DEBIL!!! Ok ale zpravila jsem to!!!
Ještě, že je tu člověk, co by mě zabil kdybych to nenapsala, že Akemiko1015 😂😂😂😂
Takže jak to dopadne?? Nějaký nápad? Protože mě vůbec nic nenapadá! 😂😂😂 Sem v hajzlu.
Someone have kakaotalk??
Saranghae~ ♡
Super ultra mega sexy Mína
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...