Vyšli jsme na chodbu kde se to už hemžilo studentama. Někdo do mě vrazil a zmáčkl mi... zadek?!! Hned jsem se otočil ale všude jen panikařící lidi.
Jungkook pov.
Nikdo tam nebyl tak jsem to neřešil a šel dál k východu. Pomalu, velmi pomalu jsme se blížili k východu. Fajn jako sice mám před sebou něčí hezký zadek ale kurva neměli bysme jít rychleji když hoří?? To spíš vypadá jako nějaká procházka než evakuace!
Konečně jsme vyšli ven na parkoviště a já si všiml hasičů jak hasí oheň v oblasti jídelny. "Jste tu všichni??" Ozval se učitel a já si dal facepalm. 'Tak ne vole ten kdo tu není se přihlásí! Mám z učitelů na téhle škole fakt dost.' Pomyslel jsem si.
"Takže z důvodu požáru můžete všichni domů..." "Yeees~" ozvalo se ze zadu. "TICHO! Běžte domů a dáme vědět vašim rodičům kdy se znova škola otevře! Rozchod!" Doremcal učitel a všichni se začli rozcházet pryč, včetně mě.
Zrovna jsem procházel školní bránou, když mi přišla zpráva.
HobiHopeJHope: kde si?! Si v pohodě?!
Cookie: teď jsem odešel jsem ok
HobiHopeJHope: uff lekl jsem se. Prej se někdo z vašeho ročníku zranil tak sme se bali jestli ne ty..
Cookie: nope jsem ok
Dál jsem mu neodepisoval a šel na místo kde je vždycky klid. Byla to lavička u jezera v parku. Je fakt, že tam moc lidí nechodí za což jsem rád. Znamená to totiž, že tam můžu v klidu relaxovat a přemýšlet. Hlavně o tom divným peďákovi.
Dřepl jsem si na lavičku a zadíval se na jezero, kde plavaly kachny. Po celém dni jsme konečně zapl chat s tím týpkem s rozhodnutím, že si aspoň přečtu co mi napsal.
T_T95: annyeong
T_T95: zas tu nejsi -_-
T_T95: nechceš mi večer dělat společnost?
-----
T_T95: UŽ NIKDY MU NEDOVOL SE TĚ DOTÝKAT!!
T_T95: TVÝCH VLASŮ SE SMÍM DOTÝKAT JEN JÁ!Po těchhle zprávách jsem se zarazil. "Ehm..cože?" Zeptal jsem se sám sebe a začal přemýšlet. 'O čem to zas mele? Kdo by na mě šahal? Oh..on myslí Hobiho hyung? POČKAT!! On byl v tom autobuse??' Ošil jsem se a začal číst dál.
T_T95: si roztomilí když spíš ♡♡
T_T95: upe k zulíbání ♡
T_T95: proč tu nejsi? 😢
T_T95: miluju tě víš to?Po téhle zprávě jsem se z neznámého důvodu usmál. "Počkat?! Proč se culím?! Vždyť je to nechutný, ten týpek je debilní úchylák!!" Propleskl jsem se a začal číst dál.
T_T95: kampak jdeš?
'Ehm.. what?' Koukl jsem se na čas kdy byla zpráva doručena. Byla doručena přesně ve chvíli kdy jsem odcházel ze školy. "No to si děláš kozy?!"
JK19: no to si děláš srandu? Ty mě sleduješ?
T_T95: jeeee Kookie~ konečně si tady...♡
T_T95: a kdyby jen to... 😏JK19: ...
T_T95: poslal(a) fotku
T_T95: dneska ti to zase slušelo
JK19: !!!! KURVA NESTALKUJ MĚ
T_T95: ale noták to by nebyla sranda kdybych se na tebe nedíval...
Zobrazeno
Koukl jsem se na jezero před sebou. A zadíval se na druhý břeh. Uviděl jsem tam kluka, který... se na mě díval? Chvíli jsem ho pozoroval a pořád se mi zdálo, že se na mě dívá. Snažil jsem se zaostřit jestli ho nepoznám ale měl kapuci.
Zatřepal jsem hlavou a podíval se na strom kousek dál. Zvedl jsem se a chtěl k němu přejít abych se podíval jestli to tam pořád je. V tom mi však zabránil mobil, který se rozcinkal.
T_T95: neodcházej
"What?"
T_T95: chci se na tebe ještě chvíli koukat!
Podíval jsem se na toho kluka na druhém břehu a zakroutil hlavou. Jeho odpověď mi přišla v zprávě.
T_T95: ale ano...
Zobrazeno
Okamžitě jsem se otočil a odešel. No dobře přímo jsem se rozeběhl pryč. Nevnímal jsem mobil který mi oznamoval příchozí zprávy, vše co jsem chtěl bylo abych byl už doma.
Běžel jsem dál parkem až jsem se... ztratil?! "Kurva! Do píče!! Zrovna teď, kurva!" Zamnou jsem uslyšel křupnutí větví. Zmrzl jsem a pomalu jsem se otočil a podíval se na kluka v kapuci.
"T-ty??!" Než jsem stihl něco říct, ne že by to šlo, mi cinkl mobil. Zaraženě jsem se koukl na toho kluka, který hlavou naznačil abych si to přečetl. Udělal jsem to a vytáhl mobil.
T_T95: vypadáš sladce... jako malý vyplašený zajíček
Zvedl jsem hlavu a vyděšeně se na něj podíval. Něco ťukal do mobilu a pak zvedl hlavu. 'Chci ho vidět!'
T_T95: vyvedu tě odsud... a neboj se kdybych tě chtěl ojet už bych to udělal.
T_T95: tak poď!Zvedl jsem hlavu a uviděl jak odchází. Roztřeseně jsem se za ním vydal. 'Co to kurva děláš Jungkooku co když tě ojede? Nebo zabije?' Řval jsem na sebe v duchu a ucítil jak mi zavibroval mobil v kapse.
T_T95: dál už trefíš...
"Ehm.. děkuju?!" Křikl jsem na něj když mizel někde mezi stromy.
_______________Došel jsem domů a šel se osprchovat. Přemýšlel jsem o tom, že ten úchyl není zas tak špatný. S divným pocitem v břiše jsem jsem zalehl do postele a napsal jednu jedinou zprávu.
JK19: Děkuju. Musím uznat, tím že si mě neojel si na mě udělal dojem. Dobrou.
Mobil jsem odložil a zachumlal se do postele. "Proč mi připadá, že ho znám?" S úsměvem jsem usnul.
____________________________________
Ou... finally new chapter 👏👏
Enjoy...
Mína ♡
Nwm jak budu stíhat psát, mám toho celkem dost do školy a už teď jsem se přemáhala s psaním téhle kapitoly.
But good news už mi chybí snad jen 6 pololetek a můžu se plně ponořit do psaní. 🙆🙆🙆
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...