Jungkook pov.
Další den jsem se zbudil a šel dolů do kuchyně, kde už všichni tři seděli. "Čaute!" "Dobré ránko ospalče!" Zapískal Jimin a já jen zakroutil hlavou.
Tae přede mě postavil snídani. S chutí jsem se do toho pustil a potom talíř umyl. Šel jsem do obýváku a sedl si vedle Jimina. "Tak, co budeme dělat?" "Hm... zavoláme kluky a pak něco vymyslíme!" Přikývli jsme a Gi hyung zavolal klukům. Podíval jsem se na Taeho, který seděl v křesle a něco dělal na mobilu. Zvedl jsem se a šel si na něj sednout. Obejmul mě kolem pasu a hlavu si položil na moje rameno. Hrál nějakou hru a tak jsem mu do toho začal kecal.
Po půl hoďce přišli kluci a samozřejmě se začli dohadovat, co se bude dělat. Koukl jsem na Taeho, který se zdál nervózní. "Chceš jim to říct?" Zašeptal jsem mu do ucha a on mi stiskl pevněji boky. Jen slabě přikývl a já ho pohladil po stehnech. "Hej kluci!" Počkal jsem až mě budou všichni vnímat a pokračoval jsem: "Tae vám chce něco říct!" Stiskl jsem mu ruku a pobídl ho.
Všechno jim řekl o nemoci, operaci atd. Kluci chvíli všechno zpracovávali ale pak začli říkat věci typu: "To dáš!" "Neboj bude to v pohodě!" atd. Tae jen pokyvoval hlavou a silněji mě objímal.
"Taaak dobře jdeme do baru!" Zakřičel Namjoon a všichni na něj nechápavě koukali. "No co potřebujem se odreagovat hlavně tady ti dva!" Ukázal na mě a Taeho. Oba jsme se na sebe podívali a pokrčili rameny. Šel jsem se oblíct, protože jsem byl jen v triku a boxerkách.
Nakonec jsme se vydali do Namjoonova baru. Za pultem stál nějaký barman, který na Joona kývl a už to jelo. Sedli jsme si a začli pít. Začali jsme vodkou až po nevím co. Popravdě bylo to fajn. Už jsem byl v náladě ale pořád při smyslech. To se nedalo říct o Jiminovi s Hobim. Ti to do sebe lili jak vodu. Jimin pištěl na celý bar, že toho jednorožce si osedlá a pojede na něm na měsíc, přitom ukazoval na Yoongiho a my ostatní se dusili smíchem. Hobi přikyvoval a mlel něco o duhovém mostu po kterém má Jimin jet, že je to zkratka. Nakonec se tam domlouvali, jak ten plán uskuteční.
Yoongi ležel hlavou na stole a říkal: "Proč!!! Bože, proč jsem nechal Jimina pít!" Najednou se prudce zvedl až se Hobi leknutím sletěl ze židle. "Hej koníčku jsi v pohodě?" Zapištěm Jimin a už letěl za ním. Rozplácli se tam jak dva lívance a děsně se smáli. Yoongi šel do té jejich místnosti vzadu, pravděpodobně šel spát. Jin jen kroutil hlavou nad Jiminem s Hobim, kteří tancovali. Spíš to vypadalo jakoby dostáli ránu taserem. [Tejzrem] Joon se na Jina furt lepil a nutil ho pít. No a Tae, ten mě pořád sledoval a usrkával ze svoji skleničky. "Copak lásko? Pití ti nejede?" Řekl jsem sexy hlasem nacož se napřímil a celý obsah skleničky do sebe kopnul a to byla úplně plná. Přisunul se ke mě a jezdil mi rukou po stehně.
Pořád nalíval a my pili. Už jsem byl celkem mimo, když mě Tae začal líbat a osahávat. Nebránil jsem se spíš jsem na něj vrhl. Někdy mezi Jiminovým tancováním jsem pochytil, že nás tu barman zamkl a klíče najde až střízlívý Namjoon. Začal jsem Taeho tahat někam dál do nějakého boxu, no snad víte, co myslím. Začal jsem mu sundávat mikinu i triko. To samé udělal i on. Začal mě líbat na krku a postupoval níž. Udělal mi cucfleky snad všude. Stáhl mi trochu kalhoty a začal mi ho pomalu kouřit. Byl jsem mega nadržený a tak jsem vzdychal jak nějaká děvka. Nakonec mě otočil na čtyři a začal lízat moji dírku. Potom do mě strčil hned tři prsty. Bolest jsem vůbec nevnímal. Nakonec jsem uslyšel, jak si sundává kalhoty a až po kořen do mě zasunul. Vykřikl jsem a on hned začal přirážet a ne zrovna jemně. Hekal jsem a vzdychal. Tae na tom byl podobně. Začal mi ho honit v rytmu přírazů a já se po několika minutách udělal. Tae ještě pořád přirážel až se nakonec do mě udělal. Rozdýchávali jsme prožitý orgasmus. Tae ho ze mě vyndal a natáhl mi kalhoty. Sobě je natáhl taky a nakonec jsme si tam nějak lehli a usli.
******
Zbudil jsem se a rozhlédl se. Když jsem zjistil, kde jsem chtěl jsem se zvednout, ale bolest mi to nedovolovala. "CO TO KURVA!" Vykřikl jsem a něco se vedle mě pohlo. "Neřvi!" Vyštěkl Tae a chytl se za hlavu. Nakonec se s optížemi zvedl a já radši zůstal ležet. "Co se sakra včera stalo?" Začal se rozhlížet. Pomalinku a hlavně opatrně jsem si sedl a taky se rozhlídl. Kolem se váleli samé flašky a na zemi ležel Hobi v klubíčku a objímal se s vodkou. Kousek dál na stole ležel asi mrtvej Jimin. A pak tu byly.... "FUJ!!! NE MOJE OČI! EOMMA!!" Začal jsem řvát až jsem je všechny probudil. Zakryl jsem si oči a mumlál pořád. "Ne ne ne ne ne..." "Bože kterej kretén tak řve!" Ozval se Joon a pak se zasekl. "No do prdele!" Začal zbírat svý oblečení a oblíkat se. Nakonec oblíkl i Jina a ostatní se smáli až na mě. Jimin se zrovna asi probouzel z mrtvých. Spíš ho probíral Yoongi fackováním. "Fuj doživotní trauma!" Vypískl jsem a vstal, což byla chyba, protože jsem se hned kácel k zemi. Naštěstí mě Tae chytl. 'Bože mám úplně okno!! Ale asi mě Tae ne moc něžně přetahl.' Zpražil jsem ho pohledem a on hned pochopil. Omluvně se usmál. Začli jsme se všichni zbírat a pomalu umírali. Nakonec jsme trošku uklidili a šli domů.
Zalezl jsem do domu a hned zamířil do sprchy. Tae se ke mě přidal. Jen jsme se rychle umyli a zalezli do postele. S kocovinou jsem nám dal kýbel a padl do postele. Tae dopadl hned vedle mě a usnul. Po chvíli převalovaní jsem taky usnul.
******
Zbudili jsme se až kolem 5 večer a dali si něco k jídlu. Dojedli jsme a Tae musel domů. Rozloučili jsme se a já si šel zase lehnout. Tentokrát jsem přemýšlel o Taem. Vygooglil jsem si něco o té nemoci a nakonec usnul s obavami o tu operaci.
____________________________________
OMG I'm so sorry!!!
Nemohla jsem se dokopat k tomu něco napsat. 😢😢😢
Vidím to tak ještě na 2-3 kapitoly a konec. 😄😄
Mína
(Our beautiful angel!) 😍😍😍😇😇😇
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...