Taehyung pov.
Myslel jsem, že na místě umřu, když jsem uviděl Kookieho. Ten mi jen zamával a ukázal prostředníček. Jen jsem tam zaraženě stál a koukal na to, jak odchází. Kluci se tam dohadovali a pak si to ke mě nakráčel Gi. "Gi počkej ono to není tak, jak to vypadá!" "Dal jsem ti ho na starost! Si debil!" Než jsem stihl něco říct praštil mě. "Au kurva!" Koukl jsem se na místo, kde byl Kookie ale už tam stáli jen Jin s Joonem. "Si debil! Jak jsem ti Kooka mohl svěřit!" Začal Yoongi rozhazovat rukama. "Tae jsi v pohodě?!" "A ty jsi kdo? Děláš si prdel, že?! Jak jsi mu to mohl udělat? Věřil jsem ti!" Už mi chtěl natáhnout další, ale Jimin s Hobim ho zastavili. "Nech ho! Nestojí ti za to! Poď půjdeme!" Řekl Jimin a koukl na mě znechuceně. "Jsi fakt kretén!" Řekl Hobi a už táhli Giho pryč. "Jsi v pohodě?" "Jo jsem Baeku, jen už asi půjdu. A snad jsi už pochopil, že k tobě necítím to samé. Rád jsem tě viděl." Řekl jsem bez emoce a odešel domů.
Pořád jsem Kookovi psal ale on nic. S velkou nechutí jsem nakonec usnul.
Ráno jsem se zbudil s náladou pěkně na hovno. Kurva jen jsem chtěl aby Baekhyun pochopil, že ho beru jen jako kámoše. A popravdě se to ani jemu nelíbilo. Prej se cítil divně.
S nechutí jsem vyrazil do školy, kde jsem hned u brány potkal kluky. "Yoongi!" Promluvil jsem na něj. S nenávistí v očích se na mě podíval a přišel ke mě. "Co ještě chceš?" Koukl jsem se na ostatní, byly všichni až na Kookieho. "Kde je Kookie?" "Do toho tě nic není! Ya, řekni, jak sis to představoval? Že si budeš užívat i s tím kryplem? Že budeš Kooka zraňovat? Si jen hajzl, nemůžu uvěřit, že jsem to nepoznal! Sklamal si mě!" Začal po mě řvát až se kolem nás shromáždil hlouček lidí. "Gi já chci vám to vysvětlit! Vůbec to tak není-" *Bum* Jedna mi přiletěla. "Co-?" "Mě to nezajímá!" Vrhl se na mě. Začli jsme se prát, i když já se jen bránil. Všiml jsem si, že se k nám přiblížil Jimin. Gi mě chtěl znovu praštit, ale já jeho ruku odstrčil. Omylem jsem ale praštil Jimina do obličeje. Úplně jsme se s Gim zasekli. "Já... bože! Jimine promiň! To sem nechtěl!" Chtěl jsem se na to podívat, ale odstrčil mě a za ruku Yoongiho odtáhl.
S blbým pocitem jsem šel do třídy. Děsně mě bolel obličej a trochu břicho. Ono se nezdá, ale Gi se prát umí. Pořád jsem pokukoval po Jiminovi. Měl rozbitý ret.
Celý den mě kluci ignorovali a mě to sralo. Proč mi to nedovolí vysvětlit!! Pořád jsem psal Kookiemu ale on pořád nic! Ani si to nepřečetl.
******
Bože! Kluci odjeli na tu Joonovu chatu a já se cítím sám. Strašně mi chybí!! Miluju Kookieho a chci jim to vysvětlit! Hlavně jemu!
Pořád jsem mu psal. Tak strašně ho chci obejmout! Políbit. Cokoliv!
Celé dny jsem proležel v posteli a přemýšlel. A taky psal Kookiemu. Občas za mnou chodil Baekhyun aby mě utěšil. Ano, sice je to všechno kvůli němu, ale nemůže za to. To já ho nechal. Chtěl jsem aby si ujasnil, že ke mě nic necítí a povedlo se mi to! Ale za to jsem ztratil Kookieho a kluky. Vole, že já si dokážu vybrat čas!
******
Ležel jsem zrovna na posteli, když mi zacinkal mobil. Převalil jsem se a mobil vzal do ruky.
MyKookie💋: dobře nechám tě to vysvěrlit až přijedeme....
"Pane bože! Pane bože!!! Joooo!!!" Začal jsem skákat po pokoji a samou radostí se rozjebal o skříň. Z bolestí jsem se svalil na postel a začal mu odepisovat.
MABOIII❤: OMG KOOKIE! Dobře děkuju. Miluju tě!
ZobrazenoOk to zobrazeno mě zabolelo, ale měl jsem strašnou radost, že mi napsal a že mě vyslechne.
******
Konečně den, kdy se vracejí nemohl jsem se dočkat! Byl už večer a tak jsem napsal Kookiemu.
MABOIII❤: můžeš zítra? V jednu v parku
ZobrazenoNemohl jsem se dočkat až ho uvidím! Ale prvně to musím zařídit.
Tae: potřebuju zítra pomoc..
Bacon: s čím?? O.o
Tae: s Kookiem! Musíš jít semnou!
Bacon: proč? Ještě mě zabije..😑
Tae: debile! Potřebuju abys mi pomohl! Musím mu to pořádně vysvětlit!!!
Bacon: fajn fajn! Napiš kde a kdy...
Tae: o půl jedné v u mě...
Bacon: ok dobrou
Tae: dobrou
ZobrazenoLehl jsem si a s představou Jungkookieho se odebral do říše snů.
____________________________________
Yeeeah... kratší kapitola z Taeho pohledu.
Asi vám některým už předtím došlo, že je to Baekhyun s kým se Tae líbal. 😂😂😂
Saranghae~
Zas vydávám takhle pozdě 😂😂😂😂, ale nějak jsem zapoměla něco napsat, takže místo spaní píšu. (Nemáte zač 😉😉.)
Ok jdu spááát! JALJA! 😙😙
Mína
No není Baek sexy??!!! Umírám!!! 😱😱😱😱😱 Ok jsem mrtvá!!! Přichystejte mi pěkný pohřeb! Ať tam hrajou BTS SONGY!!! Hlavně Save me a Fire!!! Děkuji!! 😭😭😭😱😱😱
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...