Jungkook pov.
Ráno jsem se zbudil a zjistil, že sem zaspal. "Kurva!" Vyletěl jsem z postele do koupelny a začal na sebe házet oblečení. Rychle sem si vyčistil zuby a rukou prohrábl vlasy. Vzal sem batoh a naházel jsem tam nějaké učebnice.
Seběhl jsem dolů, ok sice sem se v půlce schodů rozjebal, ale dolů sem se dostal. Na snídani jsem kašlal a vyletěl z baráku.
Autobus mi jel hned, takže jsem jen naskočil.
Dojel jsem ke škole a zamířil si to hned do třídy. Zaklepal jsem a otevřel dveře. Hned ve dveřích jsem se zastavil a zpozoroval výraz naší matematikářky. 'Kurva!' Zanadával jsem v duchu a čekal až spustí. "Kde si jako myslíte, že jste byl pane Jeon?! To snad nemyslíte vážně! Tohle nenechám jen tak! Tady si nebudete chodit jak do houslí!" Začala ječet až mi skoro upadli uši. "Bože no tak jsem zaspal! Půlka lidi se ani neoptěžovala přijít. Není moje chyba, že mi nezvonil budík a že vy si potřebujete na někom vyřvat. Řvěte si doma na manžela! Ou sorry vy vlastně žádného nemáte, moje chyba." Řekl jsem s nezájmem a vyšel směrem ke své lavici. Sedl jsem si a čekal. Ale ono nic. Žádný řev, jen učitelka, která vypadala, že ji ta žilka na čele praskne. Všichni napjatě čekali až něco řekne. To samé se dá říct i o lidech, co stáli na chodbě. 'Hups asi sem nezavřel dveře.' Uchechtl jsem se a to už stála u mojí lavice ta ježibaba. "Jeon Jungkook, co si myslíte, že jste teď řekl?!" "Ehm..pravdu?!" "NO TO JE VRCHOL OKAMŽITĚ DEME DO ŘEDITELNY, TAKOVÉ CHOVÁNÍ NESTRPÍM!!!" "A to, že šikanujete půlku školy je v pohodě, že? Klidně do té ředitelny pojďme. Myslím, že ředitel si rád poslechne jak mlátite žáky pravítkem a fackujete je." Zvedl jsem se a vykročil ke dveřím. "P-p-p-počkat!" Otočil jsem se na vyklepanou učitelku, ale nijak mě to netrápilo, šel jsem dál.
Prošel jsem kolem lidí na chodbě, dokud mě nezastavila něčí ruka. "Kookie??!" Otočil jsem se na Jina. Trochu zaraženě jsem se na něj koukal. 'Musím mu to vlastně ještě vysvětlit a omluvit se mu! Ne teď na to není čas.' "Copak hyung?" Zeptal jsem se s úsměvem. "Vážně to jdeš udělat? Si si tím jistý?" "Jako nikdy hyung. Myslím, že jsme si ji všichni vytrpěli dost, hlavně prváci." Řekl jsem klidně. Jin mě pustil a usmál se. S poplácaním po zádech mě spolu s Hobim začli tahat k ředitelně. "Hej víte, že umím chodit sám?" "Ticho chci to vidět!" Začal se smát Hobi. Ok začli jsme se smát všichni.
Došli jsme k ředitelně a vešli. Uvítala nás, jak jinak Lee Sung. Pozdravili jsme ji a po chvíli dohadování se s ní mě to přestalo bavit a tak jsem prostě nakráčel do pracovny ředitele. "Hej Kooku to nemůžeš! Bože omlouvám se pane!" "To nic. Copak bys rád Kooku?" Pohodlně jsem se usadil před jeho stůl. Vedle mě si sedl celkem ustaraný Jin a vysmátý Hobi. "Takže?" "Měl byste něco vědět o matematikářce.." "Už zase Kooku?" "Ne, ne... vlastně jo ale teď je to jinak. Měl by jste vědě, co dělá studentům!"
Po asi půl hodině jsem řediteli všechno řekl. Byl celkem zaskočenej a tak nás poslal do tříd. Samozřejmě jsme do nich nešli, aspoň já a Jin ne.
"Hyung já chtěl bych se ti-" "To nic Kooku, kluci mi všechno řekli. Je mi to líto! Opravdu moc!" Hned, co to dořekl mě obejmul. "Hyung to já bych se měl omlouvat!" Přitiskl jsem se na naši eomma více. "Hej a proč si mi neřekl o tobě a Taem?? Víš jak by vám to spolu slušelo a ty místo toho děláš takové divadlo!" Jin si začal stěžovat a já zrudl jak rajče. "Oni ti řekli i tohle?!" Vykvíkl jsem zaraženě. "Samozřejmě! Oni narozdíl od tebe říkají své eomma vše!" Prinesl hrdě a já se začal smát.
Bouchl mě do ramene a nafoukl tváře. "No a jak to teda s váma bude? Řekneš mu to nebo???" Zamyslel jsem se. "Řeknu mu to, ale až do očí!" Trochu jsme se zakecali a vypustili ještě asi 2 hodiny. Řekl jsem mu vše i o té zprávě z večera. Nevím proč, ale Jin se culil jak školačka. Zjistil jsem od něho, že Tae příjde do školy už příští týden, takže jsem se těšil.
Nakonec jsme na pár hodin zašli aby se neřeklo. Po skončení vyučování jsem šel za klukama na oběd. Ještě že měl Jin sebou dost jídla. Ty obědy by měli zakázat.
Po škole jsem šel domů, kde jsem se rozvalil na posteli. Koukl jsem se na mobil a najel na zprávy s Taem.
TaeTae: Mám tě rád!
ZobrazenoKookie: musím s tebou mluvit
Čekal jsem až mi odepíše a světe div se, on fakt odepsal.
TaeTae: proč?
Kookie: to ti řeknu až osobně
TaeTae: proč mi to nemůžeš prostě napsat?
Kookie: protože nechci?
TaeTae: bože
Kookie: prý příjdeš už příští týden. Těším se 😄
TaeTae: proč si mi neodpověděl na TU zprávu?
Kookie: na ni ti odpovím osobně
TaeTae: tak přiď zítra
Kookie: jako k tobě?
TaeTae: ne asi k zajíčkovi z Alenky z říšedivů
TaeTae: **********(adresa) přiď třeba po školeKookie: ok příjdu rád
TaeTae: půjdu spát. Dobrou Jungkookie
Kookie: Dobrou Tae
S úsměvem jsem se zvedl a šel si dát sprchu. Po sprše jsem si lehl do postele a nějak usnul.
____________________________________
Next chapter ✌✌✌
Ok nevím vůbec, co psát. 😭😭😭😭
Na té fotce su tak krásní 😍😍😍😍
Guys už iba dva dny a su prázdniny! Bože kto sa tak těší ako ja?
☆♡ Mína ♡☆
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...