Jungkook pov.
Ráno jsem se zbudil a přemýšlel, jestli má cenu vůbec vstát.
"Kookie! Vstávej nebo příjdeš pozdě!" Jen jsem zavrčel a vstal. Šel jsem se rychle osprchovat a obléct. Nasnídal jsem se a vzal si batoh. Rozloučil jsem se a šel na zastávku.
Nastoupil jsem a sedl si někam dozadu. Jel jsem pozdě, takže jsem s klukama bohužel nejel. Zapl jsem si do sluchátek hudbu a koukal z okna. "Můžu si sednout?" "Klidně." Řekl jsem nezaujatě a dál se koukal z okna. "Hele můžu se zeptat?" Nějak jsem nevnímal až do doby než do mě strčil. "He?" "Ptal jsem se, jestli se můžu zeptat?" Prohlídl jsem si ho, nevypadal zrovna špatně. "No?" "Ty chodíš na xxxx?" (Nějaký název školy😂😂) "Ehm.. kdo jsi? A jinak jo." "Jsem Kwon Jiyong. Nastupuju na vaší školu!" "Aha. Jsem Jeon Jungkook. Nejedeš trochu pozdě?" "No zaspal jsem a ty asi taky, co?" "Jop." Zasmáli jsme se a tak nějak se seznamovali. Je o tři roky starší, takže je ve třídě s Jinem. (Nekoukejte na věk, taky jsem už zmatená. 😂) Zeptal se, jestli mu pak ukážu školu. Souhlasil jsem, stejně bych nic jiného nedělal.
Dojeli jsme ke škole a já ho vyprovodil k ředitelně. Pak jsem šel do třídy.
Omluvil jsem se, že jsem zaspal a sedl si do lavice. Vytáhl jsem mobil a napsal Taemu, že jsem zaspal a už jsem ve škole. Začal jsem se věnovat učivu.
Konečně skončila poslední hodina a já šel na oběd. Celý den jsem kluky neviděl, takže jsem pospíchal. Vešel jsem a zamířil si to přímo ke klukům. "Čaute!" "Kookie~!" Zajásali a já si sedl k Taemu. Hned jsem mu daroval jeden ze svých svůdných polibků. Bylo mi jedno, že jsme v jídelně, kde je plno lidí. Nemám se za co stydět. Zdá se, že to ani jemu nevadilo, protože si mě k sobě přitáhl a polibek prohloubil. Po chvíli jsme se od sebe odtrhli a já mu začal ujídat z talíře. Zas probíhala debata o tom výletu. V půlce debaty k nám došel Jiyong. "Kooku ukažeš mi tu školu?" "Jo jasně. Už jdu. Uvidíme se!" Zvedl jsem se a dal Taemu pusu do vlasů. Spolu s Jiyongem jsem odešel a začal mu ukazovat školu.
"Tvůj kluk?" "Huh?" Zasmál se. "Ten, kterému si dal pusu." "Aah... Tae! Jo je." Usmál jsem se. Tak a tady je hřiště. To je asi všechno?" Zamyslel jsem se. "Díky! Nemáš teď čas? Třeba bysme mohli někam zajít." "Vlastně teď musím do práce. Můžeš jít semnou. Je to taková kavárna." "Klidně."
Vyšli jsme ze školy, kde stáli kluci. "Čuuus!" Zavolal jsem na ně. "Kookie!" Zavřískal Hobi a skočil na mě. Zakolísal jsem ale udržel jsem nás. "Už víme kam pojedeme! Namjoon má prý chatu!" Zapištěl mi do ucha. "Aaaa hluchnu! Přestaň řvát!" Slezl ze mě a začal kolem nás poskakovat. "Jo vlastně tohle je Jiyong! Jine ty ho asi znáš." Začali se s klukama seznamovat a já začal hledat Taeho. "Hej kluci, kde je Tae?" "Jo ten musel prej někam jít!" Jen jsem přikývl a vytáhl mobil.
MyKookie💋: kde jsi?
MABOIII❤: promiň musím si něco zařídit...pak napíšu pa 😘
MyKookie💋: aha ok
Zobrazeno"Ok jdeme?" Koukl jsem na Jiyonga. "My jdem taky! Stejně nemáme, co dělat." Jen jsem pokrčil rameny a šel směrem ke kavárně.
Šel jsem se převlíct a hned honem do práce. Občas jsem se zastavil u kluků, kde přibyl i Namjoon. Bavili se o tom, proč Jiyong přestoupil týden před koncem roku. Prej se sem kvůli práci jeho otce museli přestěhovat hned a tak musel na tuhle školu.
Už asi po osmé si mě zavolala taková stará ochechule a furt si vymýšlela nějaké pičoviny. Třeba, že čaj je moc studenej, potom, že je moc horkej. A přísahal bych, že mě svlíkala pohledem. Už asi po páte jsem ji dal teplejší čaj a šel za klukama. "Pomoc! Ta rašple mě přísahám svlíká pohledem!" Zanaříkal jsem a koukal se jak se všichni dusí smíchy. (Už jsem chtěla napsat čajem! 😂😂😂 Ta babka mi vlezla na mozek!) "Hej kámo ta má dost. Už nějakou dobu ji pozorujem a ta po tobě jede!!" Zasmál se Namjoon a já rudl vzteky. "Huhu!!! Zajíčku! Mohla bych dostat ještě čaj?" Zacvrlikala ta stoletá bradavice a já se jako robot otočil. Polkl jsem a ignorova, jak se mi smějou. Šel jsem té ježibabě nalít ten čaj. Zrovna když jsem ho dolil mě štípla do zadku. Úplně jsem se zasekl a hrozivě se na ni koukl. Uculila se až ji skoro ta protéza vyletěla. Jen jsem s ledovou tváří odkráčel dozadu, kde jsem odchytl majitele. Je fakt milej, o pár let starší než Jin. "Hej Krisi, kde najdu jed na krysy?" "Co? Proč?" "Abych mohl tu prachovku otrávit!" Díval se na mě zmateně a já ho zatáhl dopředu a ukázal na ten chodící mor. "Štípla mě do zadku hyung!! Musím ji otrávit!" Začal se mi smát a já s nafouklými líčky čekal až ho to přejde. Konečně nahodil vážnou tvář. "Kde má účtenku?" Podal jsem mu účtenku a koukal, jak jde k ní. Ušklíbl jsem se a šel k dalšímu stolu. Koukal jsem, jak ji říká ať zaplatí a odejde. Na její blbou otázku "Proč?" jí odpověděl, že klidně zavolá policii za to, že osahává nezletilé. Kluci i já jsme se káceli smíchy, jediný Jiyong skenoval Krise pohledem. "Líbí se ti?" Zašeptal jsem mu do ucha. "Je volnej~!" Zacvrlikal jsem a šel dělat svou práci.
Po práci jsme se s klukama šli projít. Ale už bez Jiyonga, ten teď pravděpodobně balí Krise.
Vešli jsme do parku, kde jsme si sedli na lavičky a kecali. Zrovna nám Jin popisoval, jak mu Namjoon rozbil laptop, tím, že si na něj "omylem" sedl. Z nějakého důvodu jsem se začal rozhlížet kolem až můj zrak spočinul na dvou klucích. Respektive na Taem a nějakém klukovi. Chvíli jsem se koukal, jak se smějí a objímaj kolem ramen. "Hej Kookie! Kam koukáš?" Koukl jsem na Yoongiho, který se koukl stejným směrem, stejně jako ostatní. Otočil jsem hlavu přesně ve chvíli, kdy se ti dva políbili. Seděl jsem s otevřenou pusou a koukal, jak se můj kluk líbá s někým jiným. Kluci nevypadali jinak. "To si děláš prdel?!" Křikl Jimin a já s kamenou tváři vytáhl mobil.
MyKookie💋: Si hajzl! Otoč se!
Koukl jsem, jak si Tae vytahuje mobil a čte zprávu. Hned se začal otáčet až mě uviděl. Úplně zmrzl a já mu zamával, hned na to jsem mu ukázak prostředníček a s úšklebkem vstal. Kluci vstali taky a chtěli jít za ním. Jenže jsem je zastavil, aby jim nerušili chvilku. Koukali na mě smutně a chápavě. Úplně jsem cítil, jak se mi rozpadá srdce. "Na to jim seru! Du mu rozbít hubu!" Začal jančit Yoongi a už si to mířil k Taemu. Kluci se ho snažili zastavit, ale rozlobený Yoongi! To bych radši olízl ropuchu. Jin zůstal semnou a obímal mě, stejně jako Joon. Ostatní šli za Yoongim a snažili se ho zastavit. To už ale Yoongi stál u Taeho a řval na něj. Chvíli se hádali a pak Gi Taemu jednu vrazil. Nedokázal jsem se na to koukat a tak jsem šel prostě domů, i přes Jinovi protesty.
Když jsem došel domů dal jsem si sprchu a lehl si do postele. Ignoroval jsem všechny přicházející zprávy a hovory. Po chvíli mě to přestalo bavit a tak jsem mobil jednoduše vypl. Lehl jsem si a snažil se na to nemyslet. Můj mozek měl ale lepší nápad. Přehrávat mi to pořád před očima. Se slzami v očích jsem po několika hodinách usnul.
____________________________________
Ok what is this?? I don't know!!
Ach... proč jim to pořád komplikuju??
Mína
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...