Oh fuck!

621 43 30
                                    

(Bunus k Mám to brát jako rande?!)

Jin pov.

Když všichni odešli zůstal jsem tu s Joonem sám, popravdě byl jsem úplně vyklepanej z toho, že jsme tu sami. "Tak, co budeme dělat?" "Hm.. nevím Jinnie, co třeba si pustit nějaký film?" "Dobře." Vzal jsem nějaké dvdéčka a začal něco vybírat. "Hm.. tohle vypadá zajímavě!" "Fajn!" Pustil jsem to a usedl na gauč kousek od Joona. Fajn sedl jsem si na druhou stranu gauče, co nejdál do něj.

Asi v půlce filmu jsem zaznamenal pohyb. Koukl jsem se na Joona, který se ke mě až moc přiblížil. "Proč sedíš tak daleko?" "Co já... no ehm...!" Podrbal jsem se na zátylku. Joon si mě k sobě natočil tak, že jsem byl opřený o jeho hruď. Dál jsme se koukali na film, sice jsem cítil, že se červenám, no snažil jsem se to nedát najevo. Ucítil jsem na sobě jeho pronikavý pohled. Trochu jsem se otřásl a rozhodl jsem se to ignorovat. Celkem se mi to dařilo do doby, než jsem na svém krku ucítil jeho rty. Líbal mě a já jemně vzdychl. "Ah bože Jine!" Jedním pohybem jsem skončil pod Joonem uvězněn. "J-joone! Co to dě-.." Umlčel mě svými rty. Líbal mě jemně ale vášnivě. A já mu s radostí polibky oplácel. Jeho ruce mi začaly přejíždět po stehnech až na zadek, který zmáčkl. "Ach!" Vzdychl jsem a on se usmál. Začal mě líbat dravěji a rukama zajel pod moje triko, kde mi začal třít bradavky. Jemně jsem vzdychal a zapletl ruce do jeho vlasů. Zvedl jsem hlavu a přisál se mu na krk, kde jsem začal dělat svoje značky. "Ach..Jinnie já-... chci tě!" Vzdychl a políbil mě. "Tak si mě vem!" Koukl jsem mu do očí v kterých se odrážel chtíč.

Přímo ze mě serval triko. "Ne.. to bylo moje oblíbený!" "Koupím ti lepší." Řekl a začal mě líbat na hrudi. Nezapoměl tam nechat pořádný cucfleky. Přestalo mě to bavit a tak jsem ho nějakým zazrakem donutil si sednout a já seděl na něm. Svým už tvrdnoucím rozkrokem jsem se otřel o ten jeho a oba jsme vzdychli. Okamžitě jsem se přisál na jeho rty, jeho ruce mi začaly masírovat zadek a já mu vzdychal do úst. Ucítil jsem jeho tvrdý úd a tak jsem se začal na jeho klíně vrtit. "Omg! JINE! Já to nevydržím!" Zvedl se a já leknutím vypískl. Omotal jsem mu nohy kolem pasu a hlavu si opřel o jeho nádherně široké ramena. "Druhé dveře nahoře v pravo!" Řekl jsem a on se podle mých pokynů vydal nahoru. Cestou po schodech mě líbal na krku. 'Ty vole už to asi nevydržím!'

Došli jsme do pokoje, kde mě Namjoom hodil na postel. Sundal si triko a já si musel zkousnout ret. "Na co tak koukáš?" Zasmál se. "To jsem až tak krásný?" Zašeptal a po čtyřech ke mě došel. "Chhh... to si jen myslíš! Nejkrásnější jsem tady já!" Prohlásil jsem když si na mě Joon nalehával. "Samozřejmě, že jsi!" Začal mě líbat a já přejížděl po jeho zádech a hrudi. 'Fajn tělo má úžasný!'

Začal jsem být moc nadržený a tak jsem nás přetočil. Sedl jsem si na jeho stehna a začal mu rozepínat kalhoty. Jedním pohybem jsem mu je sundal, trenky jsem mu nechal. Na to abych mu je sundal se až moc stydím. Když jsem přes látku trenek viděl jak ho má velkýho, no prostě jsem v prdeli! Teda jestli TO budu mít v prdeli tak jsem nahranej! "Copak? Lekl jses?" "Ehm~!" Nedokázal jsem ze sebe vydat ani hlásku. Jen se zasmál a znova nás přetočil. Jedním pohybem mi sundal kalhoty, které skončili ehm.. někde. Úplně jsem zrudl a koukal se radši jinam. "Ale snad se nestydíš?" "Ehm~ trochu." Zasmál se a začal mě líbat od krku až k lemu mých trenek. Na sucho jsem polknul. Začal mi trenky stahovat a stále se mi koukal do očí. Nakonec mi je sundal.

Začal mi po něm přejíždět v mučivém tempu. "Ach..ach...ach!" Sténal jsem, když mi ho začal kouřit. 'Kurva kouřit umí!' "Ach bože!" Udělal jsem se mu do úst. "Namjoon stačí, ale klidně mi říkej bože." Zasmál se a políbil mě. Hned ze sebe sundal trenky a naslinil si prsty. Hned jsem věděl k čemu dojde a popravdě, jsem posranej až za ušima. "Připravenej?" Kývl jsem a on do mě strčil první prst. Začal mě líbat a postupně do mě strčil další dva prsty. Začal je různě roztahovat aby si mě trochu připravil. Vyndal je ze mě a koukl mi do očí. Jen jsem přikývl.

Pomalu do mě začal zasouvat a mě se do očí nahrnuly slzy. "Pšššt!" Začal mě hladit po vlasech a pokládat polibky na krk. Najednou do mě přirazil až po kořen. "Oh fuck!" Vykřikl jsem. "Promiň!" Chvíli čekal za což jsem byl fakt moc rád. Po nějaké chvíli jsem oproti němu přirazil. Začal do mě pomalu přirážet. Sténal jsem snad přes celou ulici. Byl to nepopsatelný pocit, prostě mě každým přírazem dostával do nebe.

"Jin-ne! Ach.. Já u-už ach.. budu!" "Ach... ach.. ach bože já už už taky! Ach!" Ještě několik tvrdých přírazu a oba jsme se udělali. Joon ze mě vystoupil a svalil se vedle mě. Rozdýchával jsem právě prožitý orgasmus a pomalu se otočil na Joona. "Bylo to úžasný!" "Jo to bylo. Wau si skvělej Jinnie~!" Obejmul mě. "Co takhle sprcha?" "Hm.. ok a bude druhý kolo?" "Zapomeň už teď vím, že zítra nevstanu!" "Ále!" Zasmál se a vstal.

Vešli jsme do sprchy a navzájem se umyli. Po sprše jsme si zalezli do už čisté postele. Já to prostě musel převlíct! V objetí jsme leželi a mazlili se. "Miluju tě NamJoone!" "Miluju tě Jinnie~!" Políbil jsem ho a následně si ustlal na Joonově hrudi. S tichým "Dobrou" jsem usnul.

____________________________________

OMG IT'S SO EMBBARASSING! 😱😱😱😱😱

Mám chuť se propadnout do země.
Special smut pro KikiMon33 ❤❤ jak jsem slíbila 😂😂

Ok Jinnie je na tom gifu cute jak cyp 😄😄😍😍

Mína

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat