Jungkook pov.
Ráno jsem se probral a chvíli čuměl do stropu. Koukl jsm na hodiny a následně vstal z mé vyhřáté postýlky. Hodil jsem rychlou sprchu, oblíkl se a už jsem obvolával kluky, že jedem za Taem.
Do půl hodiny u mě stepovali všichni až na Jimina. Netrpělivě jsem seděl v křesle a hypnotizoval chodbu. Když jsem konečně uslyšel dveře vystartoval jsem se obout. Vůbec mi nevadilo, že jsem cestou Jimina sejmul k zemi. Chtěl jsem už jít. Ostatní ke mě došli a potichu se smáli, zatímco Jimin mě propaloval pohledem. Omluvně jsem se na něj kouknul a už sedal k Jinovi do auta.
Dojeli jsme k nemocnici a já z neznámeho důvodu zamrzl. Nemohl jsem se hnout dokud mě Joon přímo nevytáhl z auta. Šokovaně jsem se na něj podíval a on na mě mrknul a vzal mě za ramena. Tlačil mě před sebou a kluci šli jak ocásci za náma.
Došli jsme k recepci a nevím vůbec jak, ale stál jsem už před dveřma nějakého pokoje. "Co to-?" "To si až tak mimo?!" Zasmál se Jimin a bouchnul mě po zádech. Zakuckal jsem se a slabě se usmál. "No a co!"
Jin otevřel dveře a vešel. Ostatní ho následovali a jen já zůstal stát na chodbě. Nadechl jsem se a taky vstoupil. Uviděl jsem usmívajícího se Taeho. "Hello baby!" Pronesl ležérně. Jeho úsměv se ještě rozšířil a natáhl ke mě své ruce. Koukal jsem na něj jak na zjevení. Nakonec jsem se jsen uchechtl a utíkal toho blbce obejmout. Tiskl mě v obětí a pusinkoval mi obličej. "Chyběl jsem ti?" Zeptal se a já se zašklebil. "Ty?! Nikdy!" Pronesl jsem s odfknutím a on se zasmál. "Ale prosim tě skoro ses nám sesypal!" Řekl se smíchem Yoongi. Jen jsem našpulil pusu na kterou mi Tae daroval dětskou pusu. Vykuleně jsem se na něj koukl a on se sklonil k mému uchu. "Taky jsi mi chyběl, miláčku." Zašeptal svým hlubokým hlasem a já byl rád, že sedím nebo by to semnou seklo. Nakonec jsem se usmál a daroval mu polibek plný citů.
Už jsme tam seděli pár hodin a Tae mě celou tu dobu objímal a pusinkoval mi krk. Kluci se začali sbírat k odchodu a já na ně nechápavě koukal. "Necháme vám chvilku osamotě. Pak mi JK napiš a já tě vyzvednu." Řekl Jin a objal Taeho. Nakonec se všichni rozloučili a odešli.
"Konečně!" Pronesl Tae a už mě k sobě otočil a začal vášnivě líbat. Úplně zaskočeně jsem nejdřív nechápal situaci ale nakonec jsem mu polibky začal oplácet. Tae si začal lehat takže jsem nad ním opatrně klečel abych mu neublížil. Kvůli nedostatku vzduchu jsem se odtáhl a zadíval se do jeho nádherných očí. "Tohle mi chybělo baby!" Pronesl a pohladil mě po vlasech. "Mě taky." Usmál jsem se a znovu ho políbil. Svými rty jsem sjel na jeho krk, kde jsem si ho začal značkovat. Nechybělo ani pár pěkných kousanců. 'No co, ať sestry vědí, že tenhle playboy patří jen a jen mě!' Tae jen slabě sténal a usmíval se. "Nějak majetnický né?" "Máš s tím problém?!" Zvedl jsem na něj obočí. "Právě, že vůbec." Uchechtl se a za zátylek si mě k sobě přitáhl a začal mě líbat. Celou návštěvní dobu jsme se jen líbali a mazlili. No samozdřejmě si Tae musel zmapovat celý můj krk, takže jsem nezůstal vůbec pozadu. Nakonec nás vyrušila až sestra, která dostala skoro infarkt, když nás viděla se líbat. S Taem jsem se rozloučil a na chodbě zavolal Jinovi ať mě vyzvedne. Šel jsem ho čekat na parkovište a když dojel nasedl jsem a připoutal se. "Wau!" Koukal na mě s otevřenou pusou a já se jen culil jak debil. "Pěkný cucfleky, takové nedělá ani Joonie!" Jen jsem zvedl obočí a moc to nekomentoval. Jin mě vyhodil u domu a jel domů. Teda asi spíš za Jooniem. 'Bleeee!' Odemkl jsem a šel do kuchyně, kde jsem si začal dělat jídlo. Sedl jsem si k telce a pustil nějaký film. Celou dobu jsem si ale psal s Taem. Nakonec nevím jak jsem usnul.
******
O pár dní později
Ležel jsem s Taem u něj v posteli a tulil se s ním. Šeptal jsem mu ty blbé sladké řečičky a on se jim smál. Nakonec jsem ho políbil a lehl si na jeho hruď. Začal mi prohrabovat vlásky a já skoro vrněl jak kočka. "Takhle bych chtěl zůstat napořád!" Pronesl do ticha. "A kdo řekl, že bysme nemohli?" Zvedl jsem hlavu a přiblížil se k jeho obličeji. "Miluju tě a zůstanu s tebou až do konce života!" Usmál jsem se a políbil ho. "Taky tě miluju bunny! Víc než cokoliv na světě!" Povalil mě pod sebe a začal mě vášnivě líbat. Polibky jsem mu oplácel a prsty mu zapletl do vlasů. Začal mi rukama jezdit po bocích a víc se na mě namačkal. Vzdychl jsem mu do úst, když se kolenem otřel o můj rozkrok. Polibek rozpojil a zadíval se mi do očí. "Slib mi to!" "Eh?" Nechápavě jsem se na něj podíval. "Slib mi, že mě nikdy neopustíš! Že se mnou zůstaneš navždy!" "Tae-" "Slib mi to!" Jeho výraz byl tak prázdný. "Slibuju! Navždy budu jen a jen tvůj!" Usmál jsem se a jeho obličej se uvolnil. "Vezmi si mě." Pronesl. 'What!!' Úplně jsem stuhl a on si sedl na moje stehna. "Vezmi si mě, Jeon Jungkooku!" "Počkat to myslíš vážně?!" "Řekl jsem navždy a já chci být jen tvůj!" "Omg! Ano! Jasně ty ufoune!" Zasmál jsem se a objal ho. Odtáhl se a políbil mě.
____________________________________
Hádejte kdo je zpět??!!
Ano Mína se dokopala k napsání další kapitoly.Nebudu se vymlouvat jsem prostě blbá a neměla jsem žádnou motivaci. Až teď v Bulharsku jsem se k tomu dokopala z nudy.
Snad se vám díl líbil. Taková menší slaďárna ale co už.
Taky vám chci říct, že další síl bude epilog, takže...
Umírám tady nemůžu pořádně zkouknout BTS comeback, protože tady je wifi jen na recepci a ne zrovna stabilní jako.. 😑😑😑😑
Ale viděla jsem jakž takž 'DNA' a omg jsem byla ráda, že jsem nezačala na celou halu pištět a skákat. Prostě WAU!! Ten Taehyung omg so beautiful!!!
Nemám slov prostě I'm dead!!!Mína
A sorry že jsem se na to vysrala. 😂😂😂
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...