✉ NO MESSAGES ✉

852 70 21
                                    

Tae mě přirazil ke dveřím a......

Nic jen se na mě koukal. Připadalo mi to jako věčnost, jako bysme na světě byly jen mi dva a nikdo jiný. Zaraženě jsem na něj koukal a čekal co udělá. Jeho pohled sjel na mé rty a můj dech se zadrhl. 'Udělá to nebo ne? To čekání mě zabije!' Když pořád nic nedělal trochu jsem se naklonil ale v tu chvíli jeho ruce opustili mé zápěstí a on se odtáhl. "Promiň asi jsem to přehnal už půjdu. Měj se a promiň!" Vychrlil a už odcházel. Než jsem stihl cokoliv říct byl pryč. 'Proč mi tolik buší srdce? O co jsem se to teď pokoušel? Políbit ho? Bože jsem blázen! Proč jsem chtěl aby to udělal? Proč mám pocit, že 'HO' podvádím???'

Vlezl jsem dovnitř a šel rovnou do koupelny, kde jsem ze sebe shodil oblečení a dal si vlažnou sprchu. Pořád nad Taem přemýšlím i nad 'ním'. Proč cítím takový divný tlak u srdce? S přemýšlením jsem skončil, když jsem na sebe pustil přímo ledovou vodu. 'Jo to mi bodlo!'

Vylezl jsem ze sprchy a jen v ručníku přešel do pokoje. Oblíkl jsem si trenky a triko. 'Napsal mi?' Pomyslel jsem a šel zpět do koupelny pro mobil.

Zalehl jsem i s mobilem do postele a jen koukal na černou obrazovku. 'Co když mi napsal? Měl bych si to přečíst a odepsat mu!' Odemkl jsem mobil a rozklikl náš chat. Nic! Zádná zpráva, žádna sprostá narážka, nic tam nebylo! S povzdechnutím jsem si lehl a čekal a čekal.

Když už jsem čekal hodinu a nenapsal mi, vzdal jsem to. Zavřel jsem oči a usnul.

Ráno:(neděle)

Vzbudil mě obrovský náraz. Otevřel jsem oči a zhodil ze sebe Jimina. "Nelez na mě!" "Noták vztaň! Jin má jídlo!" U slova 'jídlo' jsem se okamžitě posadil a vylezl z postele. Nečekal jsem na Jimina, který ještě ležel na zemi a vypálil dolů do kuchyně.

V kuchyni seděl Jin i s Yoongim. "Jídloooo!!!" Zakřičel jsem až sebou Yoongi škubl. "No jo, no jo!" Říkal Jin, když mi podával talíř plný lívanců. Sedl jsem si a začal se jimi ládovat. "Aby ti je někdo nesněd!" Zavrčel Jimin, který došel konečně do kuchyně. Dojedl jsem a nádobí po sobě umyl. "Tak proč okupujete můj dům? A díky za lívance!" Čekal jsem až mi něco řeknou, ale oni nic. "Ok tak já se du oblíct!"

Vrátil jsem se už oblečený do obýváku a sedl si vedle Jina, který byl myšlenkama jinde. Začal jsem mu mávat rukou před obličejem ale on nic. Vzdal jsem to a zatřásl jím. Konečně sebou trhl a koukl se na mě. "Co je hyung?? Je to kvůli tomu ehm... klukovi ze včera?" Zeptal jsem se když jsem si vzpoměl na včerejšek. "Jooo~ ah.." Povzdychl si a já se usmál. Uvelebil jsem si na jeho klíně nožky a opřel se o opěradlo. "Tak povídej!" Zářivě jsem se na něj usmál a vyčkával.

"Jmenuje se Namjoon je milej a no..hezkej." Zaculil se a já se spokojeně usmál. "No na té pouti do mě vrazil po tom co musel Hobi domů. Pozval mě na kolotoč, protože tam byl sám. No potom jsme šli domů a on mě odprovodil, byl fakt milej! No dal mi svoje číslo a já jemu svoje. A když se loučil dal mi..." úplně zrudl a já věděl, co chce říct. "Hyung on tě políbil?!!" Vypískl Jimin, který skoro sletěl z gauče jak byl nahnutý a hltal každé slovo. "Ehm.. jen na tvář, ale..." "Omg omg to je super né!!! Vždyť ti dal pusu hyung, určitě se mu líbíš! Napsal ti? Napsal jsi mu??" Chrlil Jimin otázku za otázkou a já sledoval rudého Jina jak se snaží na všechno odpovědět. Podíval jsem se na Yoongiho, který s úsměvem sledoval rozzářeného Jimina. Když zpozoroval můj pohled nadzvedl jsem obočí a on mi naznačil ať jdu do kuchyně.

Zvedl jsem se a šel do kuchyně. Chvíli po mě došel i Yoongi. "Takže?" "Takže." "Nedělej blbýho hyung! Ty a Jimin?" "Co?" Zeptal se s úsměvem. "Hej včera jste se na pouti vypařili a já se pak Jiminovi nemohl dovolat, takže?!" Yoongi se zasmál a poklepal si na hlavu. Naklonil jsem hlavu nabok a čuměl na něj. 'Co?! Mám přemýšlet?' Než jsem se nadál hyung už šel zas do obýváku. Rozešel jsem se tam teda taky a zaznamenal naštvaný výraz Jimina a Yoongiho jak mu prohrábl vlasy. Jimin jakoby hned změkl. Sedl jsem si zas vedle Jina a pustil nějaký film. Pořád jsem si kontroloval mobil jestli mi nenapsal. Ale nic ani jedna jediná zpráva. Smutně jsem vrátil mobil do kapsy a začal si prohlížet Jimina. Něco je na něm jinak. Pohled mi sjel na jeho krk a tak jsem to uviděl! Několik zmaček, kterých jsem si nevšiml. "HA! To si děláte prdel!" Vykřikl jsem a ukázal na Jiminův krk. "Přece jen nejsi tak blbý jak jsem si myslel!" Prohlásil Yoongi a vzal za ruku červenajícího se Jimina. "Takže vy dva?" Oba přikývli. "No konečně! Konečně ses rozhoupal hyung!" Poplácal jsem Yoongiho po rameni. "A ty Jimine konečně jsi se taky rozhoupal ty tvoje žárlivé pohledy, když se Yoongi ke mě nebo ostatním jen přiblížil se nedali vydržet!" Zasmál jsem se a on se na mě vyjeveně koukal. "Tobě to nevadí?" "Co?" "Ne já myslel, že dva kluci no že ti to bude vadit." Sklopil zrak. "Proč by mi to mělo vadit? Sám jsem na kluky!" Řekl jsem a sedl jsem si a vzal si mísu s popkornem na klín. Všichni se na mě vyjeveně koukali. "Co je?" "Nic nic." Řekl Jin vedle mě a rozcuchal mi vlasy.

Celý den jsme strávili maratonem filmů. Kolem pěti šli kluci domů a já tu zůstal sám. "Rlly? Fakt mi nenapsal?" Pronesl jsem když jsem dopadl na gauč. 'Seru na to! Napíšu mu první'

CutieBunny🐰: ahoj
CutieBunny🐰: jsi tu??
CutieBunny🐰: děje se něco??

Zobrazeno

CutieBunny🐰: udělal jsem něco?

Zobrazeno

CutieBunny🐰: ignoruješ mě??
CutieBunny🐰: to jako vážně??

Zobrazeno

CutieBunny🐰: děje se něco??
CutieBunny🐰: proč mi neodepisuješ??? Noták odepiš!!
CutieBunny🐰: prosím

Zobrazeno

CutieBunny🐰: fajn napiš až budeš zas normální

Zobrazeno

Odhodil jsem mobil na stůl a uslyšel klíče v zámku. "Kooku jsme doma!" Zvolala moje matka z chodby. Zvedl jsem se a šel je přivítat. "Ahoj." "Pojď mi pomoct." Vzal jsem mamce kufr a i s taťkovým je dal ke schodům. "Kam jste jeli?" "Ale jen něco kvůli práci." Řekla mamka a mávla rukou. "Aha." "Jedl jsi?" "Ne."

Odpověděl jsem a šel nahoru do pokoje. Sedl jsem si za stůl a udělal si úkoly do školy.

Když jsem měl všechno do školy udělané šel jsem dolů do kuchyně. "Chceš s něčím pomoct?" "Hm.. můžeš prostřít. Zachvíli to bude." Jak řekla tak jsem i udělal. Mamka dovařila a tak jsme se pustili do jídla. Bylo to sice dobré ale já musel pořád myslet na 'Pedoknírka' proč mi neodepsal? Proč mě ignoruje?' "Děje se něco?" "Ehm.. ne nic. Promiň nemám už hlad." "To nic." Usmál se na mě tata a já se zvedl. Odnesl jsem talíř a šel nahoru do pokoje.

Vzal jsem si oblečení a šel si dát sprchu. Po sprše sem zalehl do postele.

CutieBunny🐰: dobrou noc...

Zobrazeno

Píchlo mě u srdce a tak jsem se slzami v očích usnul.

____________________________________

Nezabíjet a hlavně nebrát ledviny!!  [-_-]

Proč asi Pedoknírek neodepisuje? Co se děje? Toť otázka, protože to sama nevím 😂😂😂😂

Enjoy it 😍

♡ Awesome Mína ♡

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat