🎢🎡 POUŤ 🎡🎢

915 79 13
                                    

Po půl hodině jízdy autobusem jsme konečně dorazili na místo.

Vešli jsme na pouť a rozhlíželi se všude kolem, bylo to úžasné tolik jídla a atrakcí. 'Nehorázně se těším!'

"Tak kam půjdem jako první?" Zeptal se Jimin. "Ehm...jídlo!" Vyhrkl Tae s Jinem naráz. "Teď jsme jedli!" Řekl jsem ale když jsem uviděl jejich výrazy, zklaplo mi. "Jídla není nikdy dost!" Prohlásil Jin a už si razil cestu k stánkům s jídlem. S klukama jsme si povzdychli a šli za rozzářeným Jinem a Taem.

'Ok musím uznat to jídlo bylo božííí!' Poobcházeli jsme snad všechny stánky s jídlem. Procházeli jsme se a diskutovali o tom na jakou atrakci půjdem jako první. Nějakou dobu jsem se rozhlížel a přemýšlel nad mým Pedoknírkem, 'počkat!' já řekl 'mým'??? Kurva tak tohle je pěkně v prdeli. "Ehm...ehm..." s trhnutím jsem se otočil na Taeho, který se slabě usmíval. "Ehm..cože? Říkal jsi něco? Ehm...kde jsou ostatní?" Rozhlížel jsem se kolem a zjistil, že jsou všichni pryč. Zůstal jsem tu jen já a Tae. "Každý se někam rozprchl. Myslím, že Jimin s Yoongim šli na nějaký strašidelný atrakce a Hobi s Jinem šli k suvenýrům." Zamyšleně si mnul bradu, následně mávl rukou a usmál se. "Tak kam pudem?" Zeptal se a já se rozhlíd. Zářivě jsem se usmál a ukázal na...(prostě nějaký kolotoč, domyslete si to nic mě zrovna nenapadá. Budu ráda za nějaký nápad. 😂😂)  Tae se tam podíval a jen přikývl.

******

Byly jsme snad na každém kolotoči tady a bylo to upe mega. Dost jsem se divil, že jsme nepotkali kluky ale tak jejich chyba. Už se celkem stmívalo a to teprve nahodilo tu správnou atmosféru. Není nic lepšího než jít na atrakci za tmy.

S Taem jsme se rozhodli, že dnešek zakončíme na ruském kole. Chvíli jsme čekali v řadě a tak jsem toho využil. "Hej Tae asi zavolám Jinovi, kde jsou." "Hm..ok" usmál se na mě a já na něj. Vytáhl jsem mobil a vytočil Jinovo číslo.
K: "hej kde jste?"
J: "jeee sorry my s Hobim jsme odešli ale nwm jak Jimin s Yoongim...
K: "aha, tak já zavolám Jiminovi. Proč jste odešli tak brzo?"
J: "ehm... no já sem musel...no ehm..."
K: "Jine?!"

Musel jsem se zasmát nad tím jak se zakoktal. Koukl jsem kolik je lidí před nám a naznačil Taemu ať jde blíž. Koukl se na mě tak nějak laškovně?! Přešel blíž a díval se mi přímo do očí. Na sucho jsem polknul a uplně zapoměl, že volám s Jinem a on na mě mluví.
K: "ehm..sorry můžeš to zopakovat?"
J: "bože prostě jsem potkal jednoho kluka a noooo..."

S Taem jsme se museli rozesmát.

T: "ok ok my to chápeme Jine. Pak chcem detaily teď se de na ruské kolo!"

Vypískl a já se s Jinem už jen rozloučil. Tae mě začal tahat za ruku k tomu boxu (nwm jak to nazvat..O.o)  nastoupili jsme a sedli si každý na jednu stranu. Pomalu jsme se posouvali nahoru a já si zpoměl, že bych měl zavolat Jiminovi. Chtěl jsem vytáhnout mobil ale Taeho ruka mě zastavila. "Hele ser na to a podívej!" Ukázal dolů. S velkým úsměvem jsem se díval na ty krásné světla a všechno tam dole.

Ucítil jsem na sobě Taeho pohled a tak jsem se na něj podíval což byla chyba. Tae se ke mě nakláněj a já stuhl. Zrychlil se mi dech a srdce začalo být jako zplašené. "T-tae...c-co t-to..." Naklonil se ke mě úplně a já stiskl víčka k sobě. Taeho ruka se ocitla na mém koleni a můj dech se zadrhl. 'Co to kurva děla??!!!!' "Si roztomilej!" Zašeptal mi do ucha a následně se odtáhl. "Tak poď vystupujem!" Řekl a zvedl se. Ještě chvíli jsem seděl do doby než mě Tae vytáhl za ruku a odváděl pryč. V tichosti jsme došli na zastávku a čekali na autobus.

Celou cestu v autobuse jsem o tom přemýšlel, bylo to zvláštní takový příjemně divný pocit? V duchu jsem se profackoval.

Vystoupili jsme na mojí zastávce. Ano na 'mojí'. Byl jsem strašně nervózní, co se bude dít. 'Jen se rozloučíme nebo mě políbí? Jenom obejme?' V duchu jsem se profackoval snad tisíckrát. 'Jsem totálně zmatenej!!'

Než jsem se nadál stáli jsme u mě před domem ani nevím, jak jsme sem došli. Musel jsem být dlouho mimo, protože od zastávky je to asi 5 min.

Zastavil jsem se a se zdviženým obočím se koukl na Taeho. Ten se jen uchechtl a naklonil se ke mě, za tenhle večer už podruhé. Ztuhl jsem a zaraženě se na Taeho díval. Nedokázal jsem ze sebe vydat ani hlásku. Tae mě přirazil ke dveřím a......


____________________________________

Budu svině a utnu to tady...😈😈😈

Vím, že mě zabijete, protože nevím kdy napíšu další díl. 😅😅

Držte mi palce zítra s latinou....

A pochvalte mě že sem si udělala čas 😂😂😂

♡ Mína ♡

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat