Budu svině a dám flashback! Douho očekávaná trojka YoonMinSeok! Enjoy!!
Yoongi pov.
Zasedli jsme si do sedadel a čekali až ten film začne. Seděl jsem mezi Hoseokem a Jiminem, už teď vím, že se poserou strachy a budou se na mě sápat.
Film začal a no, jak jsem očekával musel jsem je uklidňovat. Jimina jsem hladil po vlasech a Hobiho po zádech, protože byl na mě víc nakloněný. "Bože! Jak se můžete bát, vždyť je to úplně blbost!" Koukl jsem na ně. "Já za to nemůžu! Vypadá to moc realisticky!" Kuňkl Jimin a Hobi horlivě přikyvoval. Jen jsem si povzdychl a dál je utěšoval nebo, co jsem to dělal. Byl jsem úplně znuděný. Koukl jsem na Jiminieho a pošeptal: "Jiminie já se nudííím!" Políbil jsem ho na krk. Nevědomky jsem tlačil Hobiho do mého klína. Všiml jsem si toho až když se Hobiho hlava vtlačila do mého rozkroku. "Co to děláš Gi?!" Šeptl ke mě. "Sorry! To jsem nechtěl! Jen, když vedle mě ten Jimin tak sedí..." Koukl jsem se na něj. Jimin se na Hobiho jen koukl a oba přikývli. Nadzvedl jsem obočí a snažil se pochopit situaci. Než jsem se nadál tak mě Jimin začal líbat. Vykulil jsem oči, když mi Hobi rozepl kalhoty. "Kur-" Než jsem něco mohl říct Jimin mi vzal ruku a sunul si ji k rozkroku. 'Kurva dělaj si prdel?! Tak ale nebudu se bránit!' Svou rukou jsem Jiminovi rozepl kalhoty a začal mu ho honit. Mezitím mi ho Hobi pěkně kouřil. 'Kouřit teda kurva umí!' Rukou jsem zpracovával Jiminův penis a užíval si kuřbu. Svými polibky jsem krotil Jiminovi vzdechy. Už jsem byl skoro u vrcholu a trochu mi ujelo: "Ach Hobi!" Hned jsem zas líbal Jimina abychom oba zmlkli. Někdo nám začal kopat do sedadel a my přestali. "Zbláznili jste se?!!" Šeptl Jungkook. Hned jsme si natáhli kalhoty a dělali, že nic. Byl jsem úplně nadrženej a kluci asi taky. Hladil jsem jim stehna a čekal až ta blbost skončí.
Hoseok pov.
Všichni jsme vyšli z kina a já nedočkavě přešlapoval. Ostatní kluci se nám jen smáli a my si vyměnili pohledy. Ani jsme se nerozloučili a běželi pryč.
Zapadli jsme k Yoongiho domů a hned se na sebe vrhli. Líbal jsem Jimina na krku a Gi ho líbal na ústa. Přesouvali jsme se do pokoje, kde jsme se svalili na postel. Začali jsme ze sebe svlíkat oblečení až jsme skončili nazí. Začal jsem Jimina líbat na břiše a pokračoval jsem pořád níž a níž. "Vadí, když si udělám pár značek?" Koukl jsem na Yoongiho, který se zamyslel a koukl na Jimina. "Aish.. ne!" Řekl a znovu se vrhl na Jiminové ústa. Přikývl jsem a začal mu na břiše dělat značky. Min se zatím s Gim líbali a Jimin Yoongimu honil. Pomalu jsem začal olizovat jeho úd. Strčil jsem si ho celého do pusy a začal mu ho pomalu kouřit. Každou chvíli jsem zrychloval a zrychloval. Poslouchal jsem jak krásně vzdychá. Naslinil jsem si prsty a obkroužil jeho vstup. Začal jsem mu ho znova kouřit a pomalu jsem do něj strkal jeden prst. Jimin Gimu zrovna kouřil ale i tak šlo vidět, že ho to bolí. Pořád jsem mu ho kouřil a přidával další prsty až jsem je tam měl tři. Různě jsem je roztahoval až jsem usudil, že to bude stačit.
Přestal jsem mu ho kouřit a svůj penis jsem mu narval do zadku. Začal jsem přirážet, stále rychleji a rychleji. Jako odměnu jsem dostal jeho nádherné vzdychy.
U té rozkoše jsem nějak pozapomněl na Yoongiho, všiml jsem si ho až mi kurva na doraz strčil ptáka do zadku. "Holy shit!!" zařval jsem a přestal do Jimina přirážet. Prodýchával jsem tu bolest a hlavu natočil na Yoongiho. "Děláš si prdel?!! Kurevsky to bolí!" Zaskučel jsem a ještě chvíli nic nedělal. Po nějaké době jsem se začal hýbat, čímž jsem přirážel do Jimina. Yoongi to vzal jako znamení a začal do mě taky přirážet. Všichni jsme sténali a hekali nad návalem rozkoše. Vzal jsem do ruky Jiminův penis a začal ho honit v rytmu přírazů.
Jimin pov.
Hobi mi ho začal ještě k tomu všemu honit a já myslel, že se zblázním. Vzdychal jsem až jsem cítil svůj vrchol. "H-hobi já-!" Než jsem to stihl doříct udělal jsem se na naše břicha. Stáhl jsem se kolem Hobiho penisu čímž se mi udělal dovnitř. Hrdelně zasténal a následně se udělal i Yoongi. Prodýchával jsem svůj orgasmus a čekal až ze mě ti sloni slezou. Přece jen oba na mě leží a nejsou zrovna nejlehčí. Oba se ze mě svalili a taky zhluboka dýchali. "Tohle bylo- no prostě wau!" Řekl jsem a otočil na ně hlavu. "To teda!" Zasmál se Yoongi a Hobi chudák nebyl schopný slov. S úsměvem jsem ho obejmul, protože byl nejblíž a ustlal si na jeho hrudi. "Hm... někdy bych si to zopakoval!" Zasmál jsem se a zavřel oči. Kluci jen něco zamručeli a já se vydal do říše snů.
____________________________________
No teda... no nic moc část!
Zas tolik hodin!! 00:39 přesněji 😂😂😂 BUT I STILL LOVE YA~
Nezabíjejte mě za to, že vás napínám! Když mě zabijete nebudete vědět, co se stane!! 😂😂😂😈😈😈
Myslím, že jsem tuhle část slíbila yuiyuu! Moc si chtěla vědět, jak asi ta trojka vypadá, tak tady je! Sorry jestli jsem nesplnila očekávání. 😅😅
No není náš ChimChim mochi sexy?? 😱😱😱 Asi dostával mrtvičku 😂😂😂
Jdu spát jsem mrtvá!! 😂😂😂
Jestli chcete klidně mi někdy napište! Ráda si pokecám! 😍😍😍😍JALJA! 😴😴😴
Mína
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...