❤ NEW LOVE ❤

838 70 21
                                    

Jin pov.

S Hobim jsme šli do obchodu se suvenýry abysme si mohli koupit něco na památku. Trochu klišé já vím, ale co už!

Vešli jsme do obchodu a já začal vybírat. Vzal jsem něco i klukům aby se neřeklo. Zrovna, když jsem něco vybíral mi na rameno poklepal Hobi. "Co??" Zeptal jsem se ho a naklonil hlavu. "Hele ehm... volala mi mamka musím už jít domů ehm.. nevím proč, ale je to asi důležité!" "Asi?!" Zasmál jsem se. "Ok já tu ještě chvíli budu tak běž!" Zasmál se a pokýval hlavou. "Tak se měj hyung!" Zamával jsem mu a dál si něco vybíral.

Konečně jsem vyšel z obchodu a rozhlédl se kolem. 'Mohl bych najít ostatní! Samotnému to tu bude na hovno!' Vydal jsem se tedy k stánkům s jídlem. Zrovna jsem procházel kolem stánku s marcipánem, když do mě někdo vrazil. "Hej sakra koukej kam jdeš!" Vyštěkl na mě dotyčný a já se zarazil. "Co?? To tys vrazil do mě!" Otočil jsem se na toho kluka a zůstal stát jak opařenej. 'Kurva ten je sexy!'

"Hej si mezi živýma??" Zeptal se a já zetřepal hlavou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Hej si mezi živýma??" Zeptal se a já zetřepal hlavou. "Jo jsem a pořád čekám omluvu!" Pronesl jsem a sjel ho pohledem. Na jeho rtech panoval úsměv, nechápavě jsem se na něj podíval. "Co je?!" "Ááále nic!" Zasmál se. "Tak ok omlouvám se! Nechceš jít semnou na kolotoč???" Zaraženě jsem stál a koukal na něj. "Ehm...no ta omluva stačila." Vykoktal jsem a hleděl na něj. "Já vím, ale jsem tu sám a ty zdá se taky. Tak proč zbytek dne nestrávit spolu. Neboj já nekoušu a neunesu tě na to tu je moc lidí." Zasmál se a já s ním. "Ehm.. no tak proč ne kam půjdem?" Zeptal jsem ses nadšením, přece jen dneska jsem na kolotoči ještě nebyl. "Hm.. co tak na tamhleten?" Ukázal na horskou dráhu a já pokýval hlavou. Stáli jsme v řadě a čekali. Začal mi zvonit mobil a tak jsem ho zvedl.

K: "hej kde jste?"
J: "jeee sorry my s Hobim jsme odešli ale nwm jak Jimin s Yoongim...
K: "aha, tak já zavolám Jiminovi. Proč jste odešli tak brzo?"
J: "ehm... no já sem musel...no ehm..."
K: "Jine?!"

Totál jsem zmrzl a nevěděl co říct. Koukl jsem se na ehm.. sakra vždyť ani nevím jak se jmenuje.

J: "no já teď vlastně no..Hobi musel domů a tak jsem tu sám..no ne úplně sám chápeš mě snad? Já to nevím jak to říct...ehm..."

Nikdo se neozýval a tak jsem nahodil pokerface. 'ON mě beztak neposlouchá!' Koukl jsem se na ehm.. zatím neznámého a ten se usmíval.

K: "ehm..sorry můžeš to zopakovat?"
J: "bože prostě jsem potkal jednoho kluka a noooo..."

Slyšel jsem smích a tak jsem nahodil znova pokerface.

T: "ok ok my to chápeme Jine. Pak chcem detaily teď se de na ruské kolo!"

Ehm... následně se se mnou Kook rozloučil a složil. Koukl jsem se na něj omluvně. "Sorry jsou to blázni. Půjdeme?" "Jasně!" Nastoupili jsme na horskou dráhu a čekali až se rozjede. "Hele trošku trapas, ale jak se jmenuješ??" "Joo vlastně!" Nervózně se zasmál a podrbal na zátylku. "Kim Namjoon. A ty?" Usmál jsem se. "Kim Seokjin." Dráha sebou cukla a já se otočil dopředu. 'Má hezké jméno. On je celý hezký! Bože Jine klídek!' V hlavě jsem si nafackoval a užíval si jízdu.

Vystoupili jsme a šli na další atrakce a do několika stánků. Musím uznat je s ním zábava, ale už nikdy s ním nejdu do stánku, kde se střílí ze zbraně! -_- Víte jak dlouho jsem se omlouval tomu stánkaři, když tu zdraň rozbil!! Ale jako vážně jak se mu to povedlo!!!!

"Vážně sorry. To se mi někdy stává, že něco rozbiju." Podíval jsem se na něj pohledem 'děláš si teď kurva prdel že?' "Ach...to nic jen už je pozdě asi už půjdu." 'Ikdyž od tebe jít zrovna dvakrát nechci!' Zaskučel jsem. "Tak se měj Joone!" "Nechceš odprovodit?!" Vychrlil na mě až jsem se lekl.

Namjoon pov.

"No..j-jako já n-nechci a-bys ne-š-šel sám! Sakra p-roč koktám!" 'No ty vole tak to sem dosral!' Jin se začal smát a já stál jak opařenej. 'Jo to sem dosral!' "Jo klidně, ale ne že mě někde znásilníš! Se nezdám ale ubránil bych se!" Prohlásil a já na něj koukal jak na ducha. "O-K?" Trošku zmateně jsem souhlasil. 'Byl bych radši kdyby ses nebránil! Ale nope nebudu na něj nic zkoušet. Zatím!'

Jeli jsme autobusem a já cestu dobře zpoznávál. Jeli bysme stejně spolu. "Hele Jine stejně bysme jeli spolu o tři zastávky dál bydlím!" Řekl jsem mu když jsme vystupovali. "Fakt?" Přikývl jsem.

Došli jsme k nějakému domu u kterého se Jin zastavil. "Tak tady bydlím! Ehm.." "Máte hezký barák." 'Ok větší blbost jsem říct nemohl!' V duchu jsem si nafackoval. "Jo ehm..díky. Chceš jít nachvíli dál?" Zamyslel jsem se. 'Hm...lákavá nabídka.' "Myslím, že ne, půjdu už domů. Ehm..dal by jsi mi tvoje číslo?" "Jo jasně." Usmál se a vytáhl mobil. Dal mi své číslo a já jemu zas to moje. "Díky. Napíšu ti." Jen se nervózně zasmál. 'Bože ten je roztomilej!'

"No tak já už asi půjdu!" Popošel jsem k němu a naklonil se k jeho uchu. Jin úplně stuhnul a já se pro sebe usmál. "Dobrou noc Jine." Zašeptal jsem a políbil ho na tvář. Odtáhl jsem se a sledoval jak Jin rudne. Zasmál jsem se. "Tak ahoj!" Zamával jsem mu a otočil se k odchodu. "J-j-jo m-měj s-se!" Vykoktal ze sebe a já odešel.

Cestou domů jsem na něj myslel. Ano šel jsem pěšky musel jsem si pročistit hlavu. 'Měl tak jemnou pokožku aigooo!'

Došel jsem domů dal si rychlou sprchu a zalehl do postele. A s myšlenkou na cutie Jinieho jsem usnul.

____________________________________

Ok já vás prostě napínat budu ještě dlouho než sem dám TaeKook 😂😂😂😂

Ok NamJin na světě huchů 😍

Že to Joonovi na té fotce v médiích sluší 😍😍😍😍 upe roztomilej 😍😍😍

♡ Mína ♡

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat