Mám to brát jako rande?!

809 58 1
                                    

Jungkook pov.

Celý zbytek týdne probíhal normálně a já se čím dál tím víc těšil až bude Tae ve škole. Pořád jsme si psali a taky jsem za ním asi dakrát byl, ale nic kromě vášnivého líbání se nestalo. (Škoda 😂😂😂) Nikomu jsme neřekli, že jsme spolu a řeknu vám ty cucáky se zakrývaly blbě.

Konečně pondělí ráno a já se mohl těšit na svého Taehyungieho. ♡

S rodiči jsme řešili ten jejich rozvod. Musím uznat berou to s klidem a pravděpodobně zůstanu tady s matkou. No nestěžuju si. Sice teď pořád něco řeší a nevšímají si mě, ale nevadí mi to. Skoro pořád jsem s klukama, takže mě to nijak netrápí.

Jin se konečně dal dohromady s tím Namjoonem a představí nám ho. Řeknu vám zaláskovanej Jin je celkem sranda. Je pořád mimo, a když se ho zeptáme na Joona tak zrudne jak rajče. Nejvíc si z něj utahuje asi Yoongi, ale ten nemá moc co říkat. Pořád se s Jiminem cukrujou a bůh ví, co ještě. Někdy se fakt divím, že si to před náma nerozdají, nemají k tomu daleko.

No zpět k tématu! Konečně mi přijel autobus a první osoba, kterou jsem zahlídl nebyl nikdo jiný než Tae! Hned jsem k němu vyrazil a skočil mu do klína. No skočil spíš jsem tam sletěl, když se autobus rozjel. Jak jinak než že se všichni smáli až na Taeho. Ten mi kolem pasu obmotal ruce a poposadil si mě. "Ahoj~!" "Ahoj." Usmál jsem se na něj. "Kookie!" Zapištěl Hobi s Jiminem naráz. Oba se na sebe podívali vražedně a já věděl, co bude následovat. Oba se zvedli a už se na mě řítili. "NE!" Zavřískal jsem, ale bylo pozdě. S Taem jsme skončili rozvalení na sedačkách a na nás leželi ti dva sloni. Jin se začal smát přes celý autobus, takže si asi dokážete představit, jak na nás lidi čuměli. "Promiňte, ale budete muset vystoupit! Rušíte ostatní cestující!" Zakvákal řidič, který k nám došel. Po dlouhém zvedání se jsme vystoupili.

"Vole kvůli vám musím šlapat až do školy pěško!" Stěžoval si Yoongi. "Hele za to můžou ti dva!" Hned oponoval Tae. "Co?!" Vykřikli oba naráz. "No ještě řekněte, že to není pravda! Prostě jste museli skákat na mojeho Kookieho!" Vyděšeně jsem se na něj podíval. "Na tvého?!" Zeptal se s úšklebkem Jin. Tae vytřeštil oči a omluvně se na mě koukl. Jen jsem se plácl do čela a vzal na záda Giho s kterým jsem se vydal dál do školy. "Takže si Taeho co?" Zasmál jsem Gi. "Aaaah.. ticho hyung!" Zasmál se a já našpulil pusu. "No co?! Všichni jsme stejně věděli, že skončíte spolu!" Rozcuchal mi vlasy. "Hele vysadím tě tu!" "To bys neudělal!" "Vsadíš se?" Už už jsem mu pouštěl nohy ale on je omotal kolem mého pasu. "Ne! Neee! Nedělej to!" Začal se smát. Slyšet ho smát se mě uklidňovalo. Mezitím došli i ti čtyři volové a my už byly ve škole. U šaten jsem vysadil Yoongiho a šel do třídy.

Nějak jsem přežil celý den, ale štvalo mě, že jsem neměl čas jít za klukama a hlavně za Taem. Proč všechny učitelky žádaj o pomoc mě?!

Konečně jsem došel do jídelny a sedl si ke klukům. Tae se sice na mě díval celkem uraženě, ale když jsem si k němu sedl a přejel mu rukou po stehně změkl. "Ahoj kluci!" "Čau." Chvíli jsme jen tak blbli a jedli oběd, no spíš nejedli. "Tak kdy nám představíš toho Namjoona?" Zeptal se Hobi a všichni hned začali poslouchat. "Noo..ehm, co třeba dneska? Jestli máte čas." "Samozřejmě, že si na tebe uděláme čas Jinnie!" zasmáli jsme se a pomalu začali odcházet z jídelny. Jin cestou napsal Joonovi, že se všichni sejdeme. 

Po asi půl hodině jsme už všichni seděli u Jina doma a seznamovali se s Namjoonem. Musím uznat byla s ním sranda, hlavně když vešel a zakopl o stolek tudíž rozbil mísu, která tam stála. To byl snad výbuch smíchu jak nikdy. Joon se omluvil, že se mu to stává často. Jin se s tím asi smířil, protože to jen se smíchem uklidil. 

Bavili jsme se o všem možném do doby než jsem na svém zadku neucítil Taeho ruku. "Co děláš?" "Nechceš jít se mnou zítra do kina?" "Mám to brát jako rande?!" "Klidně!" Zasmál se a pohladil mě po boku. "Co si to tam špitáte hrdličky?" "Nic!" zasmál se znova Tae a dál mě hladil po bocích. Kluci se zrovna bavili o nějaké hře, když si mě Tae přitáhl do klína. Se zamručením jsem se o něj opřel. 

Po několika hodinách jsme usoudili, že bysme měli jít domů. teda až na Joona, který u Jina zůstal. Všichni jsme se culili jak měsíčci na hnoji. "Hlavně si to užíjte!" "Joone použi ochranu!" Začali jsme hulákat z chodníku a strašně se smát."Vy debilové! Já vám dám takhle si ze mě dělat srandu! Počkejte zítra ve škole!" zahulákal Jin s rudýma tvářema. Jen jsme se smáli a šli na zastávku. Od Jina jsme každý jeli jiným autobusem a tak jsme se rozloučili. Hobi s Yoongim a Jiminem jeli jedním autobusem. Tae trval na tom, že mě doprovodí až domů. Nijak jsem neprotestoval. 

Dojeli jsme až k nám a šli ke mě domů, kde nikdo nebyl. Pozval jsem tedy Taeho dovnitř a šel zjistit, proč tu nikdo není. Zdá se, že museli jít řešit něco s rozvodem a tak příjdou až zítra odpoledne. 

Šel jsem najít Taeho, který mi ležel v posteli s nějakou mojí fotkou. "Kdo je to?" "Hm?" Šel jsem k němu a koukl se koho myslí. "Aaah.. to je můj kamarád Yugyeom. Strávili jsme spolu dětství a pak se na základce odstěhoval." Aha!" Řekl tak nějak mrzutě? "Děje se něco?" "Nelíbí se mi jak se na tebe usmívá!" Začal jsem se smát. "Si jako děcko!" "Hej!" Odložil fotku a začal mě lechtat. "NE!! PŘ-PŘESTAŇ! D-DOST! T-T-T-O STAČÍ!" Konečně mě přestal lechtat a já mezitím chytal dech. Tae se mi zakoukal do očí a s úsměvem mě začal líbat. Spolupracoval jsem dokud nám nedošel dech. "Rodiče řeší něco okolo rozvodu, tak přijedou až zítra."  Tae se usmál a pokračoval v líbání až na krk, kde mi začal dělat značky. "Bože Tae už jich tam mám dost!" "Ale nemáš! Každý musí vědět, že si jen a jen můj!" "Myslím, že už to všichni pochopili!" Zasmál jsem se. Tae si mě otočil k sobě zády a  obejmul mě. Leželi jsme tak asi hodinu a jen se tulili. 

"Musím už jít domů Jungkookie." "Néé! Nenechávej mě tu!" Začal jsem 'jako' brečet. "Noták Kookie, uvidíme se zítra!" Políbil mě a začal se zvedat. S nespokojeností a nafouklými tvářemi jsem ho vyprovodil ke dveřím. "Vážně musíš?" "Bohužel!" Smutně jsem sklopil hlavu a dělal uraženého. "Ale noták Kookie!" Najednou mě Tae přirazil ke stěně a hluboce se mi zadíval do očí. "T-Tae!" Začal se ke mě přibližovat až dokud mě dravě nezačal líbat. 'Kurva!' Ten pocit mě dostával do kolen a tak mě musel Tae chytit kolem pasu. Přitáhl si mě blíž a polibek ještě víc prohloubil. Po nějaké chvíli se ode mě odtáhl a já se na něj omámeně koukal. "Těším se na zítra Kookie!" Jen jsem kývl a naposled ho políbil. Tae nakonec odešel a já se po sprše hodil do postele. 

TaeTae: Dobrou lásko ❤

Kookie: Tobě taky Miláčku 😙

____________________________________

Uuuu next chapter 😂😂😂😂

KONEČNĚ KONEC ŠKOLNÍHO ROKU 😂😂😂 *SKÁČE RADOSTÍ* JAK VÁM DOPADLO VYSVĚDČENÍ? NA JAKOU ŠKOLU CHODÍTE?

Mína

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat