Jungkook pov.
Ráno jsem se zbudil a šel do kuchymě, kde už Jin dělal snídani s Joonem za zadkem. Jako fakt podívaná! Jin se znažil vařečkou odehnat Namjoona aby nezavázel, ale ten se snažil asi Jina přetáhnout na stole. "Ups! Pardon..!" Zasmál jsem se a šel do koupelny. Svlékl jsem se a vlezl do sprchy.
Osprchoval jsem se a vyčistil si zuby. Jen v ručníku kolem pasu jsem šel do pokoje. "Hm.. to je pohled!" Zasmál se Hobi. Jen jsem se pousmál a vzal si oblečení, že pudu zpět do koupelny. "Ne v pohodě, stejně se du najíst!" Řekl a odešel z pokoje. Nezapoměl zavřít dveře. S děkovným úsměvem jsem se oblíkl a šel se taky najíst.
Najedli jsme se a rozhodli, že si půjdem zaplavat. Tak jsem se znova musel převlékat, tentokrát do plavek. Vyšli jsme na pláž a hned se rozběhli do vody. Různě jsme po sobě vodu cákali a shazovali se do vody. 'Tohle by určitě bavilo Taeho.' Potřásl jsem hlavou a šel ven z vody. Svoje mokré triko sem si sundal a sedl si na lávku kousek od kluků. Koukal jsem na nebe a přemýšlej. 'Tolik mi chybí! Jeho doteky, pohledy, jeho úsměv, oči prostě všechno!' "Nějakej zamyšlenej!" Leknutím jsem sebou trhnul. "Ehm... jo." Povzdychl jsem si dál se koukal na oblohu. "Dneska je hezky. Co ten smutnej obličej? Úsměv ti sluší víc!" Zasmál se a já se jen dál koukal nahoru. "Problémy v ráji?" "Co?" Koukl jsem se na něj nechápavě. "No podle výrazu jseš smutnej a ten cucák ukazujou na to, že kvůli někomu, takže...?!" Pobaveně zvedl obočí a já se zasmál. 'To ty cucáky ještě mám?' Všiml jsem si jednoho na klíční kosti, šel ještě celkem vidět. "Jo máš pravdu! Je to debil, který se cucal s nějakým klukem." "Ou!" Řekl zaskočeně. Chvíli vypadalo, že přemýšlí. "Hm.. a zeptal ses, jak to bylo? Teda z jeho pohledu?" Úplně vystrašeně jsem se na Chanyho podíval. 'Když to tak vemu, nedal jsem mu možnost to vysvětlit. Ale co na tom chce kurva vysvětlovat?! Viděl jsem to.' Zamračil jsem se. "Podle ksichtu si ho poslal hned do prdele!" Zasmál se a já jen našpulil pusu. "Nemá mi, co vysvětlovat. Viděl jsem, jak ho ten kluk políbil a on s ním spolupracoval! Na tom prostě není, co vysvětlovat!" Rozhodil jsem rukama. Jen se začal smát. Ublíženě jsem se na něj koukal. "Aigoo, dítě víš, že se chováš dětinsky?" "C-co??" Koukal jsem na něj, jak na debila. "Promiň ale takhle si vážně jako dítě. Myslím, že se ti to určitě snažil vysvětlit. Jen ty si moc tvrdohlavej!" Zkousl jsem si ret. "No.." "Vždyť se trápíš! Měli byste si to vyříkat! Co horšího se může stát? Možná to tak ani nebylo!" "A co když to tak bylo a on Kookiemu zase ublíží?" Otočil jsem se na Yoongi hyunga. "Hyung!" "Sice je pravda, že mi chtěl něco o tom říct, ale neposlouchal jsem ho. Prostě jsem mu musel dát do držky! Našemu maknaemu nebude nikdo ubližovat!" Zabručel a koukl se na mě. "No vidíte! Musí mít nějaký důvod!" Koukl jsem zas na Chanyeola. S povzdechem jsem se postavil a skočil do vody. Trochu jsem si poplaval a šel za hyungama. Mezi nima seděl i Chany a o něčem debatovali. Sedl jsem si k Hobimu a hlavu si položil na jeho nohu. Začal mě vískat ve vlasech.
Na oběd jsme se vrátili do chaty. Najedli jsme se a rozhodli se koukat na film. Vzal jsem si mobil a úmorně přemýšlel nad tím kouknout se na Taeho zprávy. Po nějaké době jsem je nakonec rozklikl.
MABOIII❤: kookie? Prosím..
MABOIII❤: noták vysvětlím ti to!
MABOIII❤: prosím... není to tak, jak to vypadalo!!
MABOIII❤: kookie... já prosím! Miluju tě!
MABOIII❤: promiň... je mi to líto ale chci ti to vysvětlit!!!Takhle to pokračovalo....
MABOIII❤: nechtěl jsem se s Gim poprat....
MABOIII❤: omluv se za mě Jiminovi! Nechtěl jsem ho praštit, jen on se tam připletl
MABOIII❤: byla to nehoda
MABOIII❤: chybíš mi... tak strašně moc
MABOIII❤: ani nevíš jak moc závislý na tobě jsem
MABOIII❤: cítím se tak sám... vážně mi to je moc líto! Nic s ním nemám...
MABOIII❤: chci ti to vysvětlit!!!
MABOIII❤: prosím... miluju tě!
MABOIII❤: chybí mi tvůj smích, úsměv, tvoje přítomnost, všechno!
MABOIII❤: noták odepiš....
MABOIII❤: je mi líto, že se semnou už nebavíte, ale já mám vysvětlení
ZobrazenoPořád zprávy stejného rázu. Nahrnuly se mi slzy do očí. Tak strašně mi chybí! "Kookie?!" Vzlykl jsem. "Já toho hajzla prostě miluju!!!" Po tvářích mi steklo pár slz. "Ach.. Kookie, já vím!" Přisedl si ke mě Jin a objal mě. Začal mě utěšovat a já pomalu v jeho náručí usnul.
******
"Není roztomilej?" "Pššt! Nezbuďte ho!" "Ale vždyť koukej na tu tvářičku!" Řekl asi Jimin. "Noták, ale ticho zbudíte ho!" Řekl Yoongi hyung a já cítil, jak mě někdo pevněji sevřel. Pomalu jsem začal otvírat oči a koukl se, kdo mě obímá. S překvapením jsem zjistil, že je to Yoongi. "Hyung?" "Aaa vidíte zbudili jste ho!" "To je stejně jedno." Skusil jsem se posadit, ale Yoongi mi to nedovolil. "Jen lež!" Řekl a víc mě obejmul. "Jeeee já chcu taky!" Vypískl Jimin a už mě obímal z druhé strany. Jen jsem si povzdychl a objetí Gimu oplatil. Po chvíli mě to přestalo bavit. Spíš jsem měl hlad. "Hyung mám hlad!" Jimin zakňučel a pustil mě. Gi jen něco zamrmlal a pustil mě taky. Šel jsem do kuchyně, kde mi Jin do ruky strčil talíř s jídlem. Jen jsem poděkoval a začal jíst.
Šel jsem se osprchovat a pak si šel lehnout do postele. Nedalo mi to a tak jsem vzal svůj mobil a najel na Taeho.
MyKookie💋: dobře nechám tě to vysvětlit až přijedeme....
MABOIII❤: OMG KOOKIE! Dobře děkuju! Miluju tě.
Zobrazeno'Miluje mě? Píše pravdu? Co když ne? Zas moc přemýšlím.' Povzdychl jsem si a zalehl do postele. Už je celkem pozdě. Do pokoje přicupital Hobi s tím jeho úsměvem. "Kookie! Můžu spát s tebou?" Nahodil psí kukuč a já s úsměvem přikývl. Lehl si ke mě a objal mě. "Neboj ono se to nějak vyřeší! Dobrou Kookie!" Usmál jsem se. "Dobrou Hobi hyung." Objal jsem ho a usnul.
******
Náš týden na chatě skončil a my se chystali na cestu zpátky domů. Pořád jsem byl nervózní z toho, že mi to má Tae vysvětlit.
Nasedl jsem do auta a opřel se o Jimina. Nastartovali jsme a vyjeli. Celou cestu jsme si říkali debilní vtipy. Hlavně ty Jinové, prostě nejde se nesmát!
Po dlouhé době mě Jin vyhodil u mě doma. Rozloučil jsem se a zapadl domů. Mamka mě přivítala a hned mi dávala jídlo. Najedl jsem se a šel se s ní dívat na televizi. Zavibroval mi mobil a já rozklikl zprávu.
MABOIII❤: můžeš zítra? V jednu v parku...
ZobrazenoNevěděl jsem, co odepsat. 'Mám tam jít? Chci vědět, jak to bylo ale zároveň se bojím!'
____________________________________
Zas vydávám takhle pozdě 😂😂😂
Saranghae~
Mína
Jestli se mě na něco chcete zeptat, jen do toho! Já si ráda pokecám. 😂😂😂😂
Yoongi is handsome!!
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...