PROSÍM PŘEČÍST EHM.. MOJE KECY NA KONCI PROSÍM 😂😂 DĚKUJI
O měsíc později
Jungkook pov.
Zrovna jsem seděl u Jina doma a poslouchal, jak se rozplývá na téma mají svatby s Taem. Popravdě už mě to unavuje mluví o tom od té doby, co jsme to všem oznámili. "Jinie nechceš o tom přestat mluvit? Znervózňuješ mně!" Jin se na mě koukl a jen se usmál. "Promiň JK, ale už se těším až do toho praštíte! Kluci by se měli už vrátit." Zvedl se a šel do kuchyně. Pro objasnění, kluci jeli oslavit, že do toho Tae "praští". Důvod proč jsme já a Jin nejeli je mi bohužel neznámí. 😑
Do půl hodiny jsme už slyšeli, jak kluci Jinovi rozbíjí chodbu. "Co si myslíte, že tam děláte!" Vykřikl Jin a už se jako voda řítil za nimi. Já radši jen seděl a čekal až se Jin vykřičí. "Okamžitě se zvedněte! Co jste to sakra udělali s tím botníkem?! Ty vole vy jste ho úplně zdemovolali! Vy hovada! Vypadněte! Hned!! Já vám dám!" "Auuuu, Jine ne, fuj je to! Nebij mě!!" Dál se tam ozýval jen křik a pleskání ehm.. boty? Po chvíli všechno ustálo. Jin se vrátil a ležérně si prohrábl vlasy. Sedl si a zapnul si televizi jako by teď nezmlátil pět kluků botou. Opatrně jsem se zvedl a šel se kouknout na ty blbce. Jak jsem si myslel, všichni leželi na zemi a buď spí nebo si mnou bolavé místa. Všechny jsem dotáhl do postelí nebo někam, kde si dá lehnout. Lehl jsem si vedle Taeho a objal ho. "Miluji tě, víš!" "Jo vím Tae a teď už spi."
Magic timeskip
(Nevím, jak to chodí při svatbě, protože jsem na žádně nebyla, takže ... bude jen konec.)
"Pane Jeon Jungkooku berete si zde přítomného Kima Taehyunga ve zdraví i v nemoci atd." (Fakt nevím 😂😂) "Ano, beru." "A vy pane Kime Taehyungu berete si zde přítomného Jeona Jungkooka ve zdraví i v nemoci..." "Ano beru." Usmáli jsme se na sebe. "Nyní si prosím vyměňte prsteny." Přistoupili k nám Jimin s Yoongim, kteří nám každému do ruky vložili prsten. První jsem nasadil prsten já Taemu a následně i on mně. "Nyní Vás prohlašuji za manžele, prosím polibte se." Tae mě vzal za boky a přimáčkl k sobě, následně mě vášnivě políbil. Sálem se ozval jásot a potlesk. Všichni se srovnali s tím, že jsme se rozhodli vzít, dokonce i naši rodiče. Sice jsme mladí, ale lásce prostě neporučíš.
Nakonec jsme v klidu prožili i hostinu. Po nakrojení dortu se už jen tancovalo a pilo. No asi si dokážete představit, jak to vypadalo. Yoongi s Jiminem se po sobě sápali jako by bez sebe nedokázali staát na nohou. A JIn s Joonem? Bože radši nechci vědět kam zmizeli.
A já s Taem? No my se po sobě taky plazíme, ale my můžeme! Je to naše svatba. kekeke 😂😂 Nastalo už 23:00 a všichni už odešli domů a my s Taem se šli připravit na naši svatební noc. (😈) Nikam jsme nejeli, nemáme proč. Nám stačí být v domě sami a příroda děla svoje. 😂😂 Hezky jsem se osprchoval a dost se divil, že mi do sprchy Tae nevlezl. Když jsem vyšel z koupelny jen v županu Tae seděl na posteli plné lístků růží a držel něco v ruce. "Víš, proč jste s Jinem nešli na tu rozlučku? NO řekněme, že Jin by s tím nesouhlasil a pro tebe to je překvapení!" Řekl a zářivě se usmál. Nedůvěřivě jsem se na něj podíval a pomalu k němu přešel. Vzal jsem mu tu krabici a otevřel ji. Okey tohle mě dostalo. Bylo to plné sexuálních hraček. "Co to kurva-?!!" "Pšššt, jen si to nech líbit." "Na to zapom-" Než jsem to stihl doříct už jsem byl namačkaný na posteli a zuřivě líbán. 'No co aspoň si užiju.' Začal jsem s ním spolupracovat. Tae náš polibek rozpojil a natáhl se pro něco v té krabici. Vytáhl z ní pouta a připoutal mi ruce k čelu postele. Rozvázal mi župan a vyhrnul ho tak aby mu nezavázel.
Začal si mapovat krk a hruď. Rukou sjel na můj penis a začal ho jemně mnout v ruce. Když jsem byl už dostatečně tvrdý všeho nechal a jen se na mě koukal. Dost mě to znervózňovalo. Najednou se zvedl a z krabice vytáhl bičík a nějaký vibrátor. "To ne!!" Začal jsem kroutit hlavou a snažil se vyprostit. 'Ok rozmyslel jsem si to! Ten jeho úsměv nevěstí nic dobrého.' Otočil mě na břicho a začal mě švihat bičíkem po zadku. "Au kurva!" S každou ranou se ozývalo víc a víc nadávek. Když se rozhodl mě 'ušetřit' a přestat mě tou pičovinou mlátit, jemně mi obsypával pozadí polibky. "To je lepší." Na to se jen zasmál a na ruku si nanesl lubrikant. Jemně do mě strčil jeden prst a čekal až si zvyknu. Začal s ním pohybovat až do mě následně strčil hned tři prsty. Různě je roztahoval a zasouval.
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...