Jungkook pov.
Ráno bylo pro mě jako smrt. Děsně mě bolela hlava a bylo mi blbě z myšlenly na Taeho. Na školu jsem se vysral, bylo mi mega zle. Mamka mi nechala nějaké prášky a šla do práce. Zůstal jsem doma sám, vyhovovalo mi to. Chtěl jsem být sám.
Zapl jsem mobil, který začal nekontrolovatelně pípat. Bylo tam pár hovorů a zpráv od Taeho. Ty jsem hned ignoroval. Pak tu byly zprávy od kluků. A nejvíc jsem měl zmeškaných hovorů od Jina. Jen jsem si povzdychl a napsal Jinovi, že jsem ok a budu doma. Hned, co jsem si lehl mi začal zvonit mobil. Se zavrčením jsem ho zvedl. "Co?!" Řekl jsem stroze. Bolela mě děsně hlava z toho zvonění. "Jsi v pohodě? Jedl jsi? Jakto, že nejdeš do školy? No vlastně tě chápu. Mame přijít po škole k tobě? Proč se ptám? Samozřejmě, že příjdeme!" "STOP!! Jine mluvíš moc rychle a nahlas!" "Promiň." Řekl smutně. "To nic. Jen mě bolí hlava." Přetočil jsem se na břicho a hlavu zabořil do polštáře. "Aha. Běž spát! Po škole se stavíme!" "Ok." Zavěsil jsem a zachumlal se do postele.
Snažil jsem se usnout, vážně snažil, ale musel jsem pořád myslet na Taeho a toho debilního kluka. Pořád jsem to měl před očima. 'Mám fakt chuť Taeho uškrtit!! Debila blbého!' Ukáplo mi pár slz, neříkám, že ne. Vážně jsem ho miloval ale zdá se, že on mě ne. Láska je fakt kravina.
Celý den jsem proležel a nadával na toho zmrda.
Zvedl jsem se a šel se dolů najíst. Zrovna jsem si sedal ke stolu, když se celým barákem rozezněl zvonek. Se zavrčením jsem šel otevřít. Jasně, že to byli kluci. Jen jsem nechal otevřené dveře a šel zpátky ke stolu. Začal jsem jíst a koukal, jak Jin začal něco kuchtit. "Co zas vaříš?" "Mám hlad! Jedl jsi? Nemáš hlad?" Jen jsem zakroutil hlavou. "Hej Kooku, kde máte lékarničku?" S nechápavým jsem šel za Hobim. "Proč?" Koukl jsem se na Jimina s rozbitým rtem a modřinama. Vedle něho seděl Yoongi s monoklem. "Bože! Co ste dělali?!" Šel jsem naštvaně pro lékarničku. Hobi si ji ode mě hned vzal a začal ošetřovat Jimina. "Co ste dělali?!" Zeptal jsem se naštvaně. Tak nějak jsem to ale tušil. "Musel jsem tomu debilovi dát do huby ještě víc, jen Jimin se tam připletl." Koukl se smutně na Jimina a pak znova na mě. "On skončil ale hůř!" Uchechtnul se. "Jsou to blázni! Poprali se před školou, i když Tae si to zasloužil." Zasmál se Hobi a já se zamyslel. 'No zasloužil si to. Taky bych mu nejradši jednu vrazil! Byl moc zmlácenej? Yoongi se nezdá ale rvát se umí! Ach... proč se o něj zajímám? Vždyť má toho svýho debila!' "Hej země volá Kookieho! Si v pohodě?" "Co? Jo jsem? Cos vařil Jinnie?" Koukl jsem se na něj. "Tak dost kecání! Poďte jíst!" Jak eomma nařídila, tak se i stalo. Seděl jsem vedle Jimina prohlížel si ho. "Ach! Proč ste se kvůli mě prali?" "Udělal bych to znova!" Ozval se Yoongi a já jen pokroutil hlavou. Uslyšel jsem zvonění svého telefonu. Šel jsem ho rychle najít. 'Kdy jsem ho snesl dolů?' Koukl jsem se, kdo volá a světe div se volal ten čurák!' (Omg sorry Tae! U know I love u so much!!) Zvedl jsem to. "Co chceš?" Řekl jsem naštvaně. "Kookie já-" "Co ty? Hele Tae mě to nezajímá! Běž si za tím debilem s kterým ses cucal!" "Kookie-" "Trhni si!" S tím jsem mu to zavěsil. 'Bože, ten mě tak sere!' "Kookie jsi ok?" "Jo, jsem!" Řekl jsem frustrovaně.
Po několika hodinách kluci odešli. Hodně mi zlepšili náladu.
Večer jsem se osprchoval a šel jednoduše spát. Úspěšně jsem ignoroval Taeho zprávy a hovory.
(O týden později.)
Konečně škola skončila a my měli prázdniny. Dneska jsme se chystali s klukama odjet na Joonovu chatu. Samozřejmě bez Taeho. O tom nechci ani slyšet. Nikdo z nás se s ním nebavil, nebylo proč. Posral to.
Dojeli jsme k jedné chatce kousek od pláže. Byla celkem moderní a hezky zařízená. "Hele zajímá mě to už dlouho. Joone ty seš asi z bohatý rodiny, co?" Ozval se Hobi. Popravdě mě to taky zajímá. "Ehm.. tak trochu." Zasmál se.
Rozdělili jsme si pokoje. Jak jinak než, že Joon byl s Jinem a Yoongi s Jiminem. Musel jsem se nad tím uchechtnout. "Takže budem spolu!" Vypískl Hobi a já se zasmál. Nevadilo mi to, rád s Hobim trávím čas. Je takové naše sluníčko.
"Takže, co budeme dělat?" Zeptal jsem se. "Já mám hlad!" Vypískl Jimin. "Jdem se najíst!" Oznámil Joon a zvedl se. Všichni jsme šli za ním do nějaké restaurace hned vedle pláže.
Čekali jsme na jídlo a kecali o blbostech. Rozhlídl jsem se kolem a pohled mi zůstal na klukovi, který zrovna vcházel. Nejvíc mě upoutalo, jak byl vysoký. A jeho obličej, bylo to jako dostat facku. "Hej! Hej!" Někdo mi luskal před očima. "He?" "Neslintej tak nad ním!" "Já neslintám hyung!" Asi jsme byly moc nahlas, protože se ten kluk na nás koukal s mírným úsměvem. Jen jsem pokroutil hlavou a pustil se do jídla, které nám donesli.
Po jídle jsem se šel na chvíli projít po pláži. Přemýšlel jsem o Taem a o tom, proč mi to udělal. Byl jsem skvělej přítel ne, že ne. A i sex byl skvělej, jen ne asi dost.
Po chvíli jsem za sebou slyšel kroky. Myslel jsem, že to je některý hyung. "Hyung chci být sám!" "Ou! Sorry já myslel, že by se ti hodila společnost!" Otočil jsem se na neznámeho a zarazil se. Byl to ten vysokej kluk. "Ehm...!" "Jsem Chanyeol. Park Chanyeol! Těší mě." Zářivě se na mě usmál. "Jeon Jungkook!" Musel jsem se taky usmát, jeho úsměv je prostě nakažlivej.Procházeli jsme se a mluvili o všem možném. O našich oblíbených věcech až po odkud jsme. Zjistil jsem, že bydlí jen pár ulic od naší školy. Doprovodil mě až k chatě, do které jsem zapadl a šel do pokoje. "Tak jakej byl?" "Co?!" "Ale noták my víme, že šel za tebou!" Zasmál se Hobi a já jen zakroutil hlavou. Lehl jsem si a šel spát. 'Umyju se zítra.' S touhle myšlenkou jsem usnul.
____________________________________
Anyeong~
Ach... musím je dát zas dohromady! Ničí mě to! Ale už mám plán!
Zas jsem si vybrala čas na vydání 😂😂😂
MínaMám otázku: Kdo tady je z Ostravy? A kdo jde na sjezd kpoperů v Ostravě?
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...