Jungkook pov.
Ráno jsem se probudil s dobrou náladou. Strašně se těším na rande s Taem. Cítím se jako nějaká poblázněná puberťačka.
V kuchyni už seděla matka. "Ah. Kooku, dobré ráno! Jak ses vyspal?" "Ehh.. dobré! A ehm jo dobře... a ty?" Zeptal jsem se udiveně. "No přijela jsem před pár hodinami, ale jinak dobře." "Ehm.. kde je?" "Aaaa.. no on je u své nové přítelkyně." Odpověděla s úšklebkem a já s grymasou dosedl na židly. "Hahahaha tvůj výraz se mi líbí!" Začala se smát a já se musel pousmát taky. "V kolik příjdeš ze školy?" "No já nevím mám jít s kamarádem do kina." "Ou aha." Usmála se a mrkla na mě. 'Počkat ona mrkla?!' Hodil jsem do sebe snídani a vyrazil do školy.
Čekal jsem na zastávce na autobus. Když přijel s úsměvem jsem nastoupil a zamířil k první známé osobě, kterou jsem uviděl. Tedy k Hobimu. Vedle něj seděl Tae, kterému se zvětšil úsměv hned, co mě uviděl. "Kookie!" "Ahoj! Kde jsou ostatní?" "Ale prej zaspali! Asi si dokážeš představit proč." Začal jsem se strašně smát. 'No tak ti si asi hodně užili!' Koukl jsem na Taeho, který vypadá, že mě svlíká pohledem. Svůdně jsem na něj mrknul a přešel ke dveřím, abych mohl vystoupit.
Při cestě do šatny mě Tae zatáhl do nějaké prázdné učebny.
"Co děláš? Musíme do třídy!" "Pšššt!" Dal mi prst na pusu, a následně ho vyměnil za své rty. Začal mě jemně líbat a já začal spolupracovat. Začali jsme couvat, dokud sem nenarazil na lavici. Tae mě na ni vysadil a začal mě líbat dravěji. Rukama mi začal přejíždět po stehnech a já mu vzdychl do rtů. "Tae!" Omotal jsem nohy kolem jeho pasu a přitáhl si ho blíž. Rty sem přesunul na jeho krk a začal mu ho opečovavat. Jako odměnu jsem dostal jeho svůdné vzdechy. "Ach...Kookie! Ani nevíš jak se těším na dnešní rande." Řekl tím jeho chraplákem, který mě vždy dostává do kolen. Přestal jsem ve svojí činnosti, ikdyž nerad, ale přestal. Své ruce jsem přesunul do jeho vlasů s kterými jsem si začal hrát. "Taky se strašně těším, ale už musíme do třídy lásko!" Nesouhlasně zamručel a sundal mě z lavice. Samozřejmě si nemohl odpustit zmáčknutí mého zadku, nacož jsem leknutím vypískl. Naposled mě políbil a vydali jsme se do tříd.
Celý den byl unavující, napsal jsem několik testů a těšil se na oběd. Došel jsem zoombie rychlostí do jídelny a začal hledat kluky. Seděli tam, co vždycky takže jsem je vlastně ani hledat nemusel. "Ahoj!" "Čau!" Dopadl jsem vedle Jimina a zkoumavě jsem si ho prohlídl. Zdálo se, že se mu blbě sedí, hned mi došlo proč a vyprskl jsem v obří smích. "No t-to s-si d-d-dě-lás pr-del!" Začal jsem se smát ještě víc, když si Jimin uvědomil, proč se směju. Tae se na mě díval úplně zmateně a Hobi se už taky válel pod stolem. Ukázal jsem na Jimina a Giho a Tae se na ně podíval. Jen, co si je prohlídl začal se smát taky. "HEJ! To by snad stačilo ne?!" Zařval Yoongi až jsem leknutím sletěl ze židle. "Sorry ale tohle jsem fakt nečekal hyung!" Zasmál se Hoseok. "Chhh! Blbečci!" Zamumlal Gi a objal kolem pasu Mina. Mezitím došel i Jin, který chodil jako tučňák. "Bože, co to s váma je? Nejdřív tady Gi s Jiminem a teď už i ty Jine?!" Zasmál se Tae a Hobi. Já se jen ušklíbl. "A kdy do toho praštíte vy dva, hmm?" Otázal se Hobi a já zrudl jak rajče. "To by chtěl vědět, co!" Řekl Tae a vyplázl na něj jazyk.
Po obědě jsme se s Taem od kluků odpojili a šli směrem ke kinu. Vůbec nevím na co půjdeme, ale tak co. Došli jsme tam a já se začal koukat, co hrajou. Když jsem zahlídl Iron mana objevili se mi jiskřičky v očích. "Hyung Iron man!" Vypískl jsem hned na Taeho. Ten se jen zasmál a už nám kupoval lístky. Jen ať si platí! Ještě mu ukážu, co znamená chodit s Jeon Jungkookem! Jeho peněženka utrpí velkou ztrátu.
Sedli jsme si do sálu někam do zadu, kde nebylo moc lidí. Proč mám pocit, že ty místa vybral schválně!? (Ano vybral Kookie😂😂😂) Po dlouhých reklamách, u kterých jsem si vybral filmy, které prostě musím vidět, film konečně začal.
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...