Jungkook pov.
Dny rychle plynuly až nastal den Taeho operace. Všichni jsme byly nervózní, ikdyž nebylo proč.
Odprovodili jsme Taeho a jeho mamku do nemocnice a čekali tam. Nakonec nás po třech hodinách Taeho matka přímo vykopla domů. Samozřejmě jsem protestoval, no bylo mi to prd platný.
Nakonec jsme seděli u Jina doma a koukali na telku. No já jsem spíš čuměl do blba. Vážně jsem tam chtěl být a čekat až to skončí.
"Heeeeeej Koookiee!!" Zapištěl mi do ucha Hobi. "Bože to sem se lek!" Chytil jsem se za srdce a vyplašeně na něj koukal. Ten se jen smál a tleskal u toho jak lachtan. Jen jsem protočil očima a podíval se na ostatní. Couple Namjin se tulil v křesle a naš Yoonmin leželi na gauči a spali. No spíš Yoongi spal Jiminovi na klíně a ten ho hladil po vlasech. Vypadali naprosto sladce a pak tu byl Hobi, který se smál a furt do mě šťouchal.
"Copak hyung?" Koukl jsem na něj. "Poďme někam!" Usmál se na mě a koukl na naše couple. "Tady je sice všude sladko, ale i tak mám chuť na slaďoučkou zmrzlinu!" Zasmál se a já přikývl. Zvedli jsme se a houkli, že jdem na zmrzku. No nevím, jestli nás vnímali.
Procházeli jsme se ulicemi a smáli se. Nakonec jsme omylem sejmuli ceduli před kavárnou, která zas sejmula servírku. 10 minut jsem se omlouval, zatímco se Hobi v pozadí smál. Potom jsme konečně došli k parku, kde stál stánek se zmrzlinou.
Vzal jsem si čokoládovou a Hobi cintrónovou. Šli jsme si sednout na lavičku a v tichosti jedli. "Máš strach?" "Co?" "O Taeho." "Ou! No.. já. Jo." Smutně jsem vydechl a dojedl kornoutek. "Klídeeek!" Začal se smát. "Přece jen ta operace není složitá a Tae je silnej chlap! Zvládne to! Takže nestresuj a mysli na to až tě bude znova ojíždět." "Hyung!!" Vypískl jsem a bouchl ho do ramene. Nakonec jsem se jen zasmál a pokýval hlavou. "Máš recht! On to dá." Usmál jsem se a zvedl se. Postavil jsem se před něj. "Tak kam půjdeme teď, ó ctihodný vládce blbolandu?" Uklonil jsem se. "Ach.. jistě vaše prknovosti! Půjdem do herny si zahrát tu hru jejíž jméno je tomuto světu neznámé!" Pronesl s přízvukem zastřelené veverky. Mávl jsem rukou a rozešel se směrem k herně. "Waaa skoro si mě tou rukou sejmul!" Otočil jsem se na něj a zasmál se.
Po chvíli jsme došli k herně a obsadili hru. (Fakt nwm jakou 😂😂) Hráli jsme dost dlouho, samozřejmě jsem většinu vyhrál. Nakonec jsme si šli zahrát ještě stolní hokej. (Chápete mě že jo?!!) Když nás to přestalo bavit vydali jsme se domů, no teda k Jinovi.
Otevřeli jsme dveře a zaslechli řev. "NEEEEEEE PANE BOŽE!!!!! AAAAAAA.." Všichni tam řvali a já s Hobim jsme si vyměnili zděšené pohledy. Hned jsme vyběhli do kuchyně. Obhlídl jsem situaci a zůstal stát s vyrázem 'r u fucking kidding me?!' Hobi vypadal ještě trochu šokovaně. "BOŽE JOONIE NEEEEE!!!" "ZAVOLEJ ZÁCHRANKU!!!" Řvali na nás a já se začal smát. Hobi se ke mě přidal, takže jsme se smáli na zemi, jak blázni zatím co ostatní řvali sračky o záchrance. "Bože-- hahahaha vy jste- hahaha debilové!! Hahahahah" otřel jsem si slzy a přešel k Jiminovi, který klečel na zemi a brečel strachy. "Hej debilové to fakt řvete na kečup?" Znovu jsem se začal smát, když se uklidnili a podívali se na mě a potom na rozbitý kečup na zemi. "Ty vole! To je jen kečup!" Ozval se překvapeně Yoongi. "Kurva Joone! Ja myslel, že ses zabil! Bože do kuchyně tě už nikdy nepustím!" Začal se Jin vztekat.
Nakonec jsme to uklidili a šli jíst. Po jídle, bylo už něco po sedmé, mi začal zvonit telefón. Zvedl jsem to. "Ano? Už? Jak je mu? Všechno v pořádku! Bože to jsem rád! Mám přijít? Ale! Fajn, zítra ráno za ním s klukama zajdem. Dobře, už jdete domů? Dobře, dávejte pozor! Nashle!" Zavěsil jsem a vydechl. Kluci mě sledovali a já se široce usmál. "Je v poho! Zítra tam jdeme." Kluci si oddechli a začali jsme se zbírat domů. Joon tam zůstal jak jinak. "Fajn, mějte se!" Zamával jsem jim a šel domů.
Doma jsem si hodil sprchu a zalehl do postele. Nastavil jsem si budík a s úsměvem jsem se těšil až svého miláčka uvidím. Nakonec jsem s tím psycho úsměvem i usnul.
____________________________________
Nebojte! Sama si připravuju smrt!!!!
Po víc jak týdnu jsem tu zas!! Vole jsem jak Voldemort. 😂😂😂😂😂😂
No nic nemám žádnou výhovorku (Je to česky?? Nějak si nejsem jistá😕😕😕 help!!), jsem prostě lína.....
BUT už se blížím ke konci!! A začnu s těma slibovanýma short stories... 😂😂😂 už nevím komu jsem co slibovala 😂😂😂
Mína
(Božátko Hobi 😂😂😂 vždycky ho JK sejme 😂😂😂😂)
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...