Rande

653 42 23
                                    

Jungkook pov.

Zbudilo mě hlazení po vlasech. Pomalu jsem otevřel oči a podíval se na Taeho andělskou tvář. "Dobré ráno, lásko!" "Hmm... dobré!" Usmál jsem se a daroval mu polibek. Po 20 minutách mazlení jsme se oblíkli a šli se nasnídat. Po snídani jsme si dali společnou sprchu. Ne žádný sex ve sprše nebyl! ^-^ Oblékli jsme se a sešli dolů.

"Tak kam mě vezmeš?" Optal jsem se, jen tak btw. "Hmm... zatím bysme se mohli jít projít a já pak něco vymyslím!" Jen jsem přikývl a dal mu poslední dlouhý polibek. Ok nakonec se to zvhlo v líbačku na botníku, kterou vyrušila až moje mamka. "Ou pardon!" Zasmála se a odešla do kuchyné. "Eeehhhm...!" Tae mě naposled políbil a obul si boty. Napodobil jsem ho a poudravil mamku.

Procházeli jsme se a zapadli do jednoho parku, kde jsme si sedli daleko od lidí. Povídali jsme si o tom, co jsme dělali za tu dobu, co jsme nebyli spolu. Musel jsem mu povyprávět o Chanyeolovi, prostě chudáček žárlí.

Po hodince mě Tae vzal za ruku a začal někam tahat. Po nějaké době mě dotáhl k jedné restauraci. Vypadá, že je krásně útulná. Taky, že i je. Sedli jsme si k jednomu stolu, Tae to tady asi dobře zná i lidi, co tu pracují. "Oh TaeTae! Jak se máš? Ty si za tu dobu vyrostl! A kdopak je tohle?" "Jo jo jasně Sung, mám se dobře. Ehm.. neviděli jsme se pár týdnů takže.. A tohle je můj přítel Jungkook!" Zrudl jsem a pozdravil. "Bože ten je roztomilý! Mám chuť ho spapat!" "Tak to prrr! Papat ho můžu jen já!" Dobře u téhle konverzace jsem být nemusel. "Dej mi to, co vždycky, dvakrát!" Jen přikývla a odešla.

"Bude ti to chutnat! Nejlepší jídlo tady!" Po chvíli nám donesli jídlo a my začali jíst.

Po jídle jsme se rozhodli zajít na karaoke. Zamluvili jsme si box a začli zpívat.
(Pusťte si video ^ Uu jak Kookie poplácal Taeho po zadku 😈😈.)

******

Když jsme dozpívali vydali jsme se ke mě domů. Vlezli jsme dovnitř a očíhli situaci. Na stolku v kuchyni ležel papírek, že mamka šla na nějakou večeři s jedním kolegou. 'Hm.., že by si konečně zas někoho našla?' "Jsme tu sami!" Zakřičel jsem někam do domu. Leknutím jsem vyskočil, když mi Tae omotal ruce kolem pasu. "Tak to bysme to mohli využít, co ty na to?" Než jsem stihl odpovědět, seděl jsem na stole a dostával dravé polibky. Nijak jsem neprotestoval, přece jenom už jsem ho v sobě dlouho necítil.

Tae mi rukou zajel pod triko a následně mi ho i sundal. Hladil mě po zádech a po bříšku. Polibky začal směřovat na můj krk a prsty zavadil o moji bradavku. "Ach!" Začal ji mnout v prstech a já cítil, jak tvrdnu. 'To tvrdnu jen po tomhle? Páni asi mi hooodně chyběla jeho péče.' "Hmm.!" Zamumlal jsem, když mi bradavku skousl a rukou zavadil o můj rozkrok.

Začal mi dělat své značky na krku a rukama mi rozepínal kalhoty. Zavrčel jsem a ruce mu odstrčil. Zmateně se na mě podíval a já z něj doslova serval jeho teda 'moje' triko. "Hups!" Zasmál jsem se a přisál se mu na krk. Udělal jsem mu tam pořádně velké cucáky, aby každý věděl, že je jen můj. Rukama jsem jezdil po jeho břichu a nohama jsem si ho přitáhl blíž.

Tae mě donutil si na tom stole lehnou, zatímco on mi polibky opečovával bříško. Rozepl mi kalhoty a pomalu mi je stáhl. Jednu nohu mi pokrčil a začal dělat cucfleky na stehně. Musel jsem slastně zavzdychat. "T-tae! Tady ne! Ach!" "Copak? Nelíbí se ti tady?" Zachraptěl. Svým penisem se otřel o můj a já zavzdychal.

Sedl jsem si omotal mu ruce kolem krku. Políbil jsem ho a zatahal za vlasy. Vzdychl mi do úst a já mu rukou zajel do kalhot. Přejel jsem mu po tvrdém penisu. Ruku mi hned vytáhl a chytl pod zadkem. Vyzdvihl mě a já mu omotal nohy kolem pasu. Za stálého líbání jsme se přesunuli ke schodům.

Pomalu jsme se dostávali nahoru. Trochu to trvalo, protože Tae pořád zakopával a já se modlil ať mě nevysype. Nakonec jsme ve zdraví schody zdolali a přesenuli se do mého pokoje.

Jakmile se za námi zavřeli dveře, mě Tae přirazil ke dveřím a opečovával můj krk a klíční kosti. Začal jsem se mu rozkrokem otírat o ten jeho, aby už konečně začal. Oba jsme vzdychali a nakonec mě konečně hodil na postel. Tae ke mě došel s pervezním úsměvem a serval ze mě poslesní kus oblečení. S úsměvem mi olízl špičku a já zasténal. Různě mi ho olizoval a sál. Tisknul jsem v pěstech prostěradlo a prosil ho o víc.

Těsně před mým vrcholem přestal a díval se na mě. S těžkostí jsem si sedl a začal mu sundávat kalhoty i s trenkami. Naštěstí nijak neprotestoval a tak jsem přede mnou tyčila jeho chlouba. Olízl jsem si rty a strčil si ho celého do pusy. Nijak jsem se s tím nesral, na rozdíl od někoho a začal mu rychle kouřit. "Aach.. Jungkookie~ joo udělej daddymu dobře!" Vykřikl a já těsně před jeho vrcholem přestal. 'Jen ať si vyzkouší jaké to je!' Sladce jsem se usmál a lehl si. Smyslně jsem roztáhl nožky. "Tak poď!"

Jen se ušklíbl a vyhoupl se nade mě. Začal mi okusovat bradavky a přitom mi strčil prsty do pusy. Začal jsem mu je olizovat a sát. Nakonec mi je vytáhl a vyměnil za své rty. Pomalu mi roztáhl víc nohy a strčil do mě jeden prst. Trochu jsem syknul a pak do mě zasouval další a další prst. Začal je roztahovat a já sténal.

Nakonec je konečně vyměnil za svůj penis. Začal do mě přirážet a oba jsme vzdychali, jak na lesy. Pořád zrychloval a zrychloval až narazil na moji prostatu. "Bože tam!" Vykřikl jsem a Tae se začal soustředit na to jediné místo. Začal jsem se kolem něj stahovat. "Bože Kookie! Jooo pokračuj. Si krásně úzký!" Pořád přirážel a naše vzdychy musely jít slyšet až k sousedům. 'Aspoň budou vědět, kdo mě tu kurevsky dobře klátí!'

Už jsem se blížil k vrcholu a Tae zdá se taky. Naše vzdychání nabralo na intenzivitě až dokud jsem se neudělal na naše břícha. Tae ještě chvíli přirážel a pak se udělal taky. Zhluboka jsem dýchal a snažil se popadnout dech. Tae ze mě vytáhl svůj klacek (😂😂😂) a lehl si vedle mě.

"Páni! Tak dobrej sex jsme ještě neměli!" Zasmál se a já jen vysíleně přikývl. Cítil jsem, jak mi po zadku a stehně teče Taeho sperma. "Měli bysme se jít umýt!" "Hmmm."

Stejně jsme zůstali pořád ležet a do koupelny se dostali až za půl hodiny.

Vlezli jsme si do sprchy a pustili na sebe vodu. Chtěl jsem si prstem vytáhnou Taeho sperma z mého zadku, ale Tae mě přerušil. "Udělám to!" Opřel mě čelem ke stěně a já čekal, co udělá. Rukama mi roztáhl půlky a jazykem mi zajel do dírky. Jemně jsem vzdychl. Tae začal jazykem kmitat a já vzdychal nad tou rozkoší. Cítil jsem, jak znova tvrdnu. "T-tae já zase- ach!" Tae uchopil můj penis a začal ho honit. Pořád rukou zrychloval a zrychloval až jsem se znova udělal. "Taaak hotovo!" Zasmál se a začal mě mýt mýdlem.

Osprchovali jsme se a šli se oblíct. Dostal jsem hlad a tak jsme šli dolů pro jídlo. Zarazil jsem se ve dveřích, když jsem spatřil moji mamku, jak se červená. "Lásko, co je?" Podíval se na mamku a zasekl se. Mamka kmitala pohledem ze mě na Taeho. "Ehm.. ahoj Kookie!" Řekla nervózně. "Ehm.. jak dlouho jsi doma?" Zeptal jsem se a sedl si ke stolu. Tae mě napodobil a zářivě se na mamku usmál. "Noo... celkem dlouho?" Zrudla a já flákl hlavou o stůl. "Trapas!" Zahlásil Tae a já ho praštil. Mamka se zasmála a nandala nám jídlo. "Příště se kroť Tae ať pak může Kookie chodit!" Zachichotala se a Tae souhlasil. Já si jen říkal 'proč?!'

Nakonec jsme seděli u televize a koukali na film. Mamka se furt blbě culila a já jsem myslel, že mě trefí.

Taemu začal zvonit mobil. "Ano? Hned ráno? Aha. Ok. Už jdu. Zatím." "Promiň lásko musím domů." Smutně se usmál a dal mi pusu. "Dobře." Zvedl jsem se a odprovodil ho ke dveřím. "Zavolám ti." "Dobře. Měj se." "Pa." Naposed mě dneska políbil a odešel.

Šel jsem si zas kecnout k mamce a připravoval se na výslech. "Je hezkej a milej. Dobrá volba Kookie!" "Mami!" "No co? Ale příště byste se měli krotit. Ten váš sex musel být..." "Bože dost! O tomhle nemluv! Nestalo se to, jasný!" Jen se zasmála a dál koukala na televizi.

Po hoďce jsem si šel lehnout. Odepsal jsem Taemu, který mi přál Dobrou noc a usnul.

____________________________________

Tuhle kapitolu píšu už od včerejška a konečně jsem ji dopsala. 😂😂😂

Když nevíš, co psát, napiš prostě smut. 😂😂😂

Mína

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat