Taehyung pov.
Ráno jsem se vzbudil a díval se na Kookieho krásnou tvář. Vypadá přímo jako anděl. Jen jsem se usmál a pohladil ho po vlasech. Pomalu jsem se zvedl a začal hledat svoje trenky. Po chvíli jsem je našel vedle stolku.
Sešel jsem do kuchyně a udělal nám snídani. Zrovna, když jsem dělal vajíčka se kolem mého pasu omotaly ruce. "Dobré ráno." S úsměvem jsem se otočil na to malé štěňátko. "Dobré, lásko!" Políbil jsem ho a otočil se zpátky ke sporáku. Dodělal jsem vajíčka a otočil se na svého miláčka. Chytl jsem ho za boky a přitiskl k lince. "Skazil si mi překvapení! Chtěl jsem ti udělat snídani do postele!" Zakňučel jsem a políbil ho na nos. Jen ho nakrčil a zasmál se. Odstrčil mě a sedl si za stůl. Položil jsem před něj snídani a usedl k němu.
Po snídani jsme si dali sprchu. Vážně jsme ji po včerejší noci potřebovali. Řeknu vám ten jeho zadek, který se přede mnou v té sprše natřásal je nehorázně sexy!
Dal jsem mu nějaké svoje oblečení, v kterém jak jinak vypadá božsky! Celý den jsme skoro jen leželi a dívali se na filmy. Samozřejmě nechybělo nějaké to cukrování. (Já chytám cukrovku! 😵😷)
********
(O týden později.)Jungkook pov.
Zrovna sedím, jak debil v lavici a poslouchám kecy od učitelky, která pravděpodobně ani neví, co to mele. Hlavní je, že dostává prachy, jak jinak.
Ptáte se na můj vztach s Taem? No samozřejmě, že nám to jde skvěle! (Zatím!!) Jsme si mnohem blíž a plánujeme, že to oznámíme našim rodičům. Nemyslím si, že to bude mámě vadit. Ano, říkam ji konečně mami! Je z toho celá šťastná, no celkově se náš vztah zlepšil, po tom rozvodu a tak. Víc se mi věnuje, pořád se usmívá a celkově celá září. Upřímně? Konečně ji beru jako moji mámu.
S klukama plánujeme zajet na nějaký výlet. Konečně příjde konec roku a začnou prázdniny, tak proč ne! Pořád se nedokážeme dohodnout, takže většina debat skončí spíš jako válka než debata. A to myslím doslova! Je vážně o hubu, když Namjoon gestykuluje! Minule skoro sejmul Jimina hrnkem! Jako vážně komu vyletí z ruky hrnek?? No jasně, že Joonovi. No, takže o tom furt řekněme přemýšlíme?Konečně zazvonilo na konec školy a já mohl jít domů, teda spíš do práce. Ano, Jeon JungKook si našel brigádu! No co? Nemám, co dělat a aspoň pomůžu mámě. Dělám obsluhu v jedné moc útulné kavárně. Je to tam fakt skvělý, lidi jsou tam fajn a i prachů je dost. (Bože kvůli němu bych tam chodila každý den.(¤~¤))
Zbalil jsem si věci a rozloučil se s klukama. Jak jinak než, že Tae jde semnou. Chodí tam snad pořád a nedivím se mu. Kdo by tam kvůli mě nechodil? (Ego up!)
Vešli jsme a já se šel dozadu převléct a pak rovnou za pult. Začal jsem obsluhovat lidi kolem a ignoroval pohledy těch umělých barbín. Sledovat jak je Tae propaluje pohledem je víc než sranda. Na chvíli jsem se u něj zastavil a smál se jeho naštvaného pohledu. "No prosím tě, já mám přece tebe nemusíš žárlit!" "Nejradši bych jim nacpal vydličku do vagíny za to, jak tě svlíkaj pohledem!" Rozesmálo mě to. Je upe cutie, když žárlí. "Už asi půjdu než to fakt udělám. Stejně mám nějaké úkoly. Zavolám ti večer!" Jen jsem s úšklebkem příkývl. Přesně jsem věděl, co udělá. Je tak očividnej, až to bolí. Zvedl se a jak jinak než, že se semnou pořádně vykousl. "Zavolám ti!" Zachraptěl mi do ucha a já myslel, že sebou seknu smíchy. Jen jsem mu zamával a koukl na ty krávy, jak s otevřenou tlamou čumí. Hned jsem se vrátil k práci, kterou jsem dělal až do zavíračky.Poklidil jsem stoly a zvedl židle. Šel jsem se převléct a oznámit, že už jdu. Bylo asi kolem půl osmé a já se vydal na zastávku.
Dojel jsem domů a dal si sprchu. Společně s mamkou jsem povečeřel a šel si udělat nějaký ten úkol, aby se neřeklo.
Zrovna jsem dopadl do postele, když mi začal zvonit telefon. Zvedl jsem to a čekal. "Ahoj lásko!" "Ahoj." Řekl jsem unaveně. Úplně se na mě dovalila únava. "Copak unavený?" "Hmm.. trochu. Zazpíváš mi?" "Jasně!" Dělá to vždycky, když nemůžu spát. Vážně ho za to miluju. Tae začal zpívat a já se zachumlal do deky. Poslouchal jsem ten jeho úžasný hlas až dokud jsem neupadl do říše snů. (A já do komatu!! Jsem unavená!!)
Taehyung pov.
Uslyšel jsem, jak už plynule oddechuje a tak jsem s tichým "Dobrou!" zavěsil. Musel jsem se zasmát nad tím jeho ňuňatým hlaskem. Jak já bych chtěl být teď vedle něho.
Zacinkal mi mobil a já se na něj koukl.
Bacon: ahoj jsem zas v seoulu, sejdem se??
Tae: bože o tobě jsem neslyšel roky! Jasně, kdy?
Bacon: hmmm... zítra?
Tae: ok těším se na tebe!
Bacon: 😄 mám ti toho co říct!
Tae: já tobě taky! Změnil jsem školu tak mě před starou asi nečekej!
Bacon: jakto?!
Tae: na dlouhé povídání 😂😂
Bacon: já mám času 😂
Tae: na jak dlouho tu jsi?
Bacon: stěhuju se sem, takže asi na dlouho 😂😂😂
Tae: 😂😂😂 asi no
Bacon: no nic jdu spát dobrou! Zítra! Těším se!
Tae: yeah dobrou!! 🙋🙋
Usmál jsem se a lehl si. Po chvíli myšlení na mého zajíčka jsem usnul.
____________________________________
Trochu kratší!! Nějak jsem zapoměla psát 😂😂😂
Sorry!!Enjoy! Nwm, co dodat.
Saranghae~
Mína
I really love his voice!!! Ach I love him!!! ♡♡♡♡
Jdu spinkat, jsem unavená...
Díky za vote a comments! Love ya~Já stejně vím, že čekáte na tu trojku!😂😉
ČTEŠ
LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔
FanfictionT_T95: noták já ti něco o sobě řekl a ty mi za to pošleš fotečku 😘 T_T95: tak šup šup... JK19: si upad ne??? JK19: jak mě vídáš často?? Co když jseš nějakej peďák?? T_T95: zkus přemýšlet a nejsem peďák 😂😂😂😂 JK19: a to ti mám jako věřit jo?? Fa...