Ach... daddy!!

781 53 17
                                    

Jungkook pov.

Jen, co se za námi zavřely dveře mě Tae přirazil ke zdi a začal líbat. Hned jsem mu polibky oplácel a vzdychal, když mi rukama masíroval zadek. Podebral si mě a já mu omotal nohy kolem pasu. Vášnivě a dravě jsme se líbali. Svým rozkrokem jsem se otřel o ten jeho a jako odměnu jsem dostal jeho slastné vzdychy. Párkrát jsem to zopakoval až mu došla trpělivost, odlepili jsme se od zdi a hned zamířili nahoru.

Jen, co jsme se dostali do jeho pokoje, mě shodil na postel. Leknutím jsem vypískl, na což se Tae zasmál. "Tak rozkošný!" Sedl jsem si a za lem jeho kalhot jsem si ho přitáhl blíž. Hned jsem z něj serval triko a rukama přejížděl po jeho břichu a hrudi. Dělal jsem mu na hrudi své značky, když na mě doslova skočil. "Au! Ty slone!" Zasmál jsem se. "Ale prosim tě!" Políbil mě. Své rty přesunul na můj krk, který začal vášnivě líbat. Odtáhl se ode mě aby mi sundal triko. "Ani nevíš, jak moc jsem se těšil na to až bude tvoje tělo jen a jen moje!" (Nezní to divně? (O.o)) Usmál jsem se a znovu spojil naše rty. Tae se ode mě ale odtáhl a ďábelsky se usmál. Jen jsem nasucho polkl a díval se, jak se zvedá a přechází ke skříni.

Chvíli v ní přehrabuje až nakonec vytáhl malou tašku. S ďábelským úsměvem se otočil a pomalu ke mě přišel. "Táák Kookie trochu si pohrajeme!" Než jsem stihl zareagovat už mi zavazoval oči šátkem. "Ehm..Tae co to děláš?!" "Pššt!" Umlčel mě polibkem. Následně mě položil na záda a... přivázal mi ruce k posteli!!! "Hej kurva, co to děláš?!" Jen se zasmál a začal mě líbat. Ok není to tak, že by se mi to nelíbilo, ale mohl mě aspoň varovat nebo něco. Polibek jsem mu oplácel a užíval si jeho doteky. Od mých rtů sjel na mou bradu, potom na krk, kde zase nechal nějaké ty značky a na hruď, kde s libostí objevil moje bradavky. Hezky jednu obkroužil jazykem a následné ji začal sát a různě olizovat. Tu druhou mnul ve svých prstech a mě to přivádělo k šílenství. Nezmohl jsem se na nic jiného než na jemné vzdechy. Trochu jsem vykřikl, když se do mě bradavky silně zakousl. "Ups promiň!" Škodolibě se zasmál a já jen zavrčel. Svým jazykem si udělal cestičku od mých bradavek až k lemu mých kalhot. Nezapoměl cestou zanechat pár značek. Začal mi rozepínat kalhoty, které následně strhl. Chvěl jsem se nedočkavostí, ale z nějakého důvodu jsem cítil, že mě bude spíš mučit. Mé obavy se naplnili, když na mé stehno dopadl ehm.. bičík! Really?! Bolestně jsem zaskučel a Tae mi ránu začal opečovávat jazykem. Takhle to pokračovalo ještě několikrát, ale nejhorší na tom bylo to, že mě to kurevsky vzrušovalo! Bičíkem přejížděl po mé hrudi a já se třásl vzrušením. "Líbí se ti to?" "Ach! Ano!" Zasmál se a rukou začal mout mého kamaráda přes látku trenek. "Hm... tady je někdo pořádně vzrušenej!" "Hm.. ach!" Vzdychal jsem a doufal, že mě už tvrdě ojede, ale pán ne on se rozhodl odejít! "TO SI DĚLÁŠ SRANDU! OKAMŽITĚ SE SEM VRAŤ A UŽ MĚ OMRDEJ!" Bylo mi upe jedno jak trapně to znělo, já už potřeboval cítit jeho délku v sobě. "Ale, ale někdo je tu nedočkavej!" Zasmál se a já kdybych mohl, tak ho asi praštím. Pomalu, přímo ubíjejícím tempem mi stál trenky. Pak jsem slyšel jen cinknutí jeho pásku a následný dopad jeho kalhot na zem. Trochu jsem se usmál a čekal. Na svém krku jsem ucítil něco ledového a po celém těle mi naskočila husí kůže. S pravděpodobně ledem mi obkroužil bradavky a následně sjel až k pupíku, který taky obkroužil. Na podbřišku to bylo nesnesitelné a když mi pokrčil nohy a s ledem mi zašel do mého otvoru, no co říct, kopl jsem ho. 😂😂 'No co? Lekl jsem se.' "To máš za to!" Zasmál jsem se. "No. Mohl jsem to čekat. Au!"

Jeho rty se setkali s mým stehnem a jeli pořád výš a výs. Až se zastavil u mého penisu. Jemně jazykem obkroužil špičku a já vzdychl. Následně ji vsál a různě ocucával. Popravdě už teď jsem vzdychal přes celý barák, co budu dělat až bude ve mě? Začal mi ho kouřit mučivě pomalým tempem a své prsty mi přiložil ke rtům. Hned jsem pochopil o co mu jde, a tak jsem jeho prsty vsál. Začal jsem je olizovat, sát a různě žužlat. Přestal mi ho kouřit a řekl: "Ach kurva! Kookie ty dobře kouříš! Myslím, že daddy bude chtít potom uspokojit!" Prsty hned vytáhl a já se zasmál. Tae olízl celou moji délku a následně sjel k mému otvoru, který uspokojoval jazykem. Pořád jsem vzdychal a doufal, že už začne. Nakonec do mě strčil jeden prst a začal mě s ním pomalu šukat. Bylo to nepříjemné a já trochu zaskučel. Tae mě začal líbat, aby mě nějak zabavil. Pomalu do mě strčil další prst a potom ještě jeden. Strašně to bolelo, ale dalo se to zatím zvládnout. Různě ty prsty roztahoval, aby si mě připravil. Líbal mě na krku, abych myslel na něco jiného, ale kurva právě má v moji prdeli tři prsty a při vzpomínce na jeho penis moc uvolněnej nejsem! Po chvíli prsty vytáhl a já věděl, co mě čeká. "Uvolni se lásko!" "S tou láskou běž do prdele! Tebe nebude bolet prdel!" "Ale noták! Slibuju, že přestanu, když se ti to nebude líbit." "Vážně?" "Vážně. A teď se uvolni!" 'Tak fajn Kooku nebuď labuť! To dáš!' Uvolnil jsem se, jak nejvíc jsem mohl. Tae mi mezitím zvedl nohy a sundal si trenky. 'Eomma!!!' Ucítil jsem jeho špičku na mém otvoru a následně tlak. Strašně to bolelo a mě v očích pálely slzy. Tae mi začal slíbávat ty slzy, které si našly cestu ven. "Pšššt nebreč! Zachvíli se ti to bude líbit, neboj!" Pomalu do mě zasouval a já myslel, že se zbláznim od bolesti. Pořád mi šeptal uklidňující slova, za což jsem byl rád, protože mě fakt uklidnili. Nakonec do mě přirazil až po kořen. Bolestně jsem vykřikl. "Ach! KURVA!" "Pššt! Promiň!" Zakroutil jsem hlavou a snažil se na to zvyknout. Už mě bolely ruce a to, že nevidím mi taky moc nepomáhalo.

LOVE IS TERRIBLE |t.kook| ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat