parti

83 5 0
                                    

-hadi ama Elmira sadece bugun gelsen ya.beni kirmasan ha nolur sanki?
Offf ya ama ben gitmek falan istemiyordum o bara.benim ne işim olur ki barlarda.o sarhoş  alkollü  insanlar nefret ederim öyle  ortamlardan...
-tamam geliyorum Eda geliyorum.sırf senin hatrına onu bilesin.doğum  günün  olmasa bugün  hayatta gelmem ya neyse.
-yaşasın.tamm bizimkilere haber veriyorum hemen.
Bizimkiler dedigi ben Eda yaman ve koray bu dörtlü  yani.
Off ne giyecegim ben simdi orda.ne giyilirki öyle  ortamlarda.Allahtan bu yaz aldığım çiçekli  elbisem duruyor.onu da ne diye aldıysam aldığım  gibi dolabimda asılı .insallah bana yakışır.bu arada ben siyah saçlı  mavi yesil arasi göz  rengine sahip 1.70 boyunda zayıf  mankenlere taş çıkartacak  bir kızım.ayy çok  mu abarttım ne :)
Neyse akşam  7.00 oldu saat hazırlanmaya  baslayayim en iyisi.

Kıyafet bu.

Off cok abartılı oldum sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Off cok abartılı oldum sanki.saçlarımı  dogal bırakayım  hic yoktan.hafif bordo bir ruj rimel göz  kalemi tamamdır.zaten sivilcelerim yok şükür.. kapı  çaldı .off edadir kesin
-tamm geliyorum çatlama  aaaaaa.
Kapıyı  açtım  ki fıstık gibi edayı görmem  bir oldu.off bi de kendime abartı  diyorum.

Edanin elbisesi

O benim aksime oldukça  açık giyinen biri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O benim aksime oldukça  açık giyinen biri.ama yakışıyor yani.düşüncelerimi  aniden bölen  edaya kızgınlıkla  bakıyordum
-ooooo Elmira bana bakma öyle  bu kıyafetlerin  içinde  hiç de kızgın  durmuyorsun.çok  güzel  olmuşsun .hadi evlenek 😂
-tamm yamanla koray ı da şahidimiz yapariz.
Gözlerimi  devirerek -hadi delirtme adami cikalim yoksa geç kalacagiz.korayla yaman ın  dirdirlarini çekemem  simdi
-ayy hic sorma bizden fazla dirdircilar.
Dedigine kahkalarimiz eşlik  etmisti.annemi de öptüm  ve evden çıktık.tabiki neyle gidiyoruz taksiyle.arabamız yok ki 😢
Bu taksiciyi de hiç  sevmedim zaten bön bön bakiyor aynadan fark etmedim sanmasın.yok dayanamayacagim ben.
-kardesim bize değil  önüne  bak kaza yapacagiz.ayarin bozuldu herhalde gözün  aynada takılı  kaldi.aaaah ne var eda(cimciklemisti)
-(fisildayarak)kızım  sussana hadi az kaldi mekana zaten.
Sonra arabada sessizlik hakim olurken taksi durdu.niye durdu diye dusunuyorken ahh salak kafam niye dursun mekana gelmişiz.
Mekana giriş  yapiyorduk.mekanin onunde duran iki iri  yari adam yolumuzu kesti.ben hafifce yutkunmustum.
-nereye bayanlar.isminizi söyleyin .buraya elinizi  kolunuzu sallaya sallaya giremezsiniz.
Ayy bir de bizi oyle bir süzüyorlardi ki .ne pis adamlar ya.o sirada eda adamla konuşuyordu .ben de etrafa bakiyordum ki ilerdeki agacin arkasinda kapşonlu bir adam gördüm.yüzü  gözükmüyordu.ne yapiyordu orada.boyu da uzunmus.genç  duruyor....
-hadi kızım ne dikiliyorsun girsene iceriye.
Beni dusuncelerimden ayiran edaya kufurlerimi saydırıyordum.ha sahi nasil girdik biz iceri?
-suan nasil iceriye girdigimizi mi düşünüyorsun  elmira?
Ohaaa ic sesimi duydu.
-kızım  salak mısın  bizimkiler yer ayirtmis iste koray in ismini soyledim girdik.
-haa anladim.
-saf yaa.
Ne yani saf olmak suç  mu.ilk kez geliyorum böyle  bir yere yani olacak o kadar...
-oooooov burada kimleri görüyorum ben böyle.bu bizim erkekleri döven  kızımız  degil mi?
Off bu kızların  burada ne işi  vardi ya.sarışın  saçlarını  teker teker yolasim vardi.iyy bir de giymisler üstlerine  minicik elbiseyi.hic giymeseymis daha iyi.
-evet canim bir sey mi diyecektiniz.demeyecekseniz yolumdan cekilin görüntü  kirliligi yapiyorsunuz.
Dememle mervenin yüzündeki  kasların  seğirdigini 2 km öteden  biri görebilirdi .ahh neyseki bugün  arkadaşımın  doğum  günü  tatsızlık  çıksın istemiyorum.yanlarından  uzaklaşıp  bizimkilerin  yanına  yol aldım .
-offf bu ne yakışıklılık gençler .kızlara  bizi mi oldurteceksiniz.
Dedigime koray gülümserken  yanıma doğru  geldi.
-senin de bizden alt kalır  yanın yok kusura bakma elmira hanım.yine yakıyorsun bakiyorum da.
-kiskaniyorum amaa.
Edanin sitemlerine hepimiz gülerken merve ve çetesi  buraya dogru geliyordu.
-naber gençler .iyi ki doğdun  eda bu arada.napiyorsunuz böyle  sıkıcı sıkıcı oturacak mısınız.bir seyler yapmaya ne dersiniz.
-ne gibi merve?
Konusan yamandı.yesil gozlerini dikmisti merveye sorgu edasıyla .
-dogruluk cesaretlik oynamaya ne dersiniz.yapmayan buradaki bardakları  fondipleyecek.
-tmm uyar oynayalım.
Off merve yine saçma  sapan isler.ne gerek vardi ki oynamaya.o sırada  herkes yerini almıştı .şişeyi  çeviren  kişi  koraydi.merveyle eda arasında  kalmıştı  şişe .merve soruyordu.
-dogruluk merve.
Ayy ne soracak acaba.
-suan burada bulunan birinden hoşlanıyor musun.
Haa basitti tabiki hayır.heyy dur eda neden öyle  kızarıp bozardı.yoksa birinden mi hoşlanıyor .ve benim haberim yok.bunun acısını  çok  pis çıkartacağım eda.
-evet.
Sessizlik hakim oldu.herkes birbirine bakarken eda şişeyi  çevirdi .böyle  böyle  3 tur döndü  şişe .inşallah  bana sıra  gelmez derken merveyle benim aramda durdu şişe  ve şansa  bakın  ki o soruyordu.
-cesaretlik dememle herkes bana döndü.  ne yani az entrika olsun oyunda bu ne monotonluk canım. Demez olaydım.
-su karşıdaki  çocuğun  yanına  git ve seninle dans etmesini soyle.
Kim olduğuna  bakmak için  kafamı  cevirmistim.bakmamla göz  göze  gelmemiz bir oldu.
Bu oydu....

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin