Multimedia selin
Suan yenmek üzereydim ki ikimiz de yere düştük ben fırsat bu fırsat diyerek hemen kalktım ve baskettt!!!
"Yeeeeeh yendim sisirdim aksama dolma pisirdim"o benim bu halime gülerken ben istedigim şeyi nasil yerine getirecek onu merak ediyordum.tam 10 kıza onu sevdiğini söyleyecekti..yasasın kötülük..
Bana kötü kötü bakmaya devam ederken yanımıza ela dene kız geldi.mert hemen ayaga kalktığında gercekten mi bakışlarını attım.ela denen kıza şimdiden kıl olmustum.merti sevmedigi belliydi ama onun duygularıyla oynuyordu.her neyse...3 ay sonra
Bugün arkadaşım eda bizim okula nakledildi.suan sevincten ölebilirdim.o da benim evde kalacaktı.zaten selin in babası ona ev tutmuş o gidecekti bugün.bahcede selinle beraber yürüyorduk ki karşıdan gelen edayla çığlığı bastım. "Yaa kızım seni cok özledim yaa..."
"Ben de seni böceğim "dedigimde siz gercek misiniz bakışlarını atan selini de aramiza aldım.onlar tanisirlarken okul bir anda bir yere dogru kosmaya başlamıştı.ne oluyor diye o tarafa yürüyordum.herkes bir seyler diyordu 'o geri döndü '
'Offf çok yakışıklıydı '
Kimden bahsediyorlar bunlar yaa o tarafa dogru yürümeye devam ediyordum ama arkadan hicbir sey gözükmüyordu.on taraflara dogru ite kaka ulaştığımda olduğum yerde kalmıştım.
Bu olamazdı.gecmis gunler tekrar gözümün önüne geldi.o onu ne kadar cok beklemistim.ama bir haber bile vermemişti.gördüğüme göre gayet mutlu duruyordu.göz göze geldigimizde gözümden akan bir damlaya engel olamamıştım.ama o sadece yanımdan geçip gitmişti.b beni görmezlikten gelmişti...Servet amca
1 sene önce
O gun elmirayi falan ordan kurtardigimda gercekten mutluydum.o kızlar gercekten korkmus duruyordu.oglum kendine geldiginde ona butun olanları anlattım abisine olanlari bu hastalığı gecirmeden once bile elmiradan hoşlandığını her seyi anlattım.o hicbir sey hatırlamadığına aglarken bir yandan gulmeye başladı "hey baba baksana şu kaderin oyununa her seferinde onunla karşılaşıp her seferinde ayni kisiden hoslanmak gercekten ilginç"gulmeye devam ederken bir anda titremeye başlamıştı.burnundan akan kan siddetlenmisti.hatir abisinr olan ona da olmamalıydı.onu hemen hasteneye götürdüğümde ilk tedaviyi yapmislardi.ama amerikada tedavi gormesinin gerektiğini söylediler.onu amerikaya götürdüğümde durumu daha da kötüleşti.komaya girdiğini soylediklerinde hayatım başıma yıkılmıştı. B benim oglum doktor olacaktı 1 sene okudugu tıpa devam edecekti.iyilesecekti..annesi de hastaneye geldiginde onu uzun zamandır ilk kez görüyordu.cok ağladık.3 ay geçti gözlerini açtığında dünyalar benim olmuştu.ilk baba dediginde duygulanmıştım.ama bir tuhaflık vardı o eski o olmuştu artık çift kişilikli degildi.ancak butun hafızasını kaybetmişti.sadece ilkokul zamanlarına dayanan hatıraları hatırlıyordu.ama o da yeterdi bana.burada 1 sene yaşayacaktık.sirkete gecici patron yolladigimda elmiranin cok üzüleceğini düşündüm.ona gic bir haber yollamadim onu unutmalıydı.bir daha kisilik bolunmesini yasar o zamanlari hatirlar diye korktum.suan turkiye ye döndük.istanbul a tıp a devam etmek uzere okuluna gitti.
Baturay
Ismim baturay 20 yaşındayım.komada kaldigim zamanlari ce ondan onceki uzun bir zamanı hatırlamıyorum.ama hep icimde bir eksiklik varmış gibi hissediyorum.okula gitmek uzere arabama bindim.okula geldigimde herkes bahcete başıma üşüşmüştü. Off ne aciz insanlar demeden duramadım.ancak on sıralarda ki kıza takıldı gözüm.uzun saçlarıyla bana bakıyordu.bakışları cok anlamlıydı.gözünden düşen yaşı gördüğümde bir an kalbim sızlamıştı.yaşadığım bu duyguya anlam veremezken yürümeye devam ettim.yanindan geçtiğimde hala onu düşünüyordum..haaa baturay salak mısın oğlum sana aşık olan ergen tiplerden biru iste...arkadaşlarımı bulmak üzere banklara ilerledim..
Arkadaşlarımı gördüğümde sevincle yanıma gelmislerdi.ela bana sarıldığında istemsizce rahatsız oldum.mert in ondan hoşlandığının farkındaydım.arkadaşlarla aohbete daldigimizda o kızı yine gördüm.bizim karşı taraftaki bankta arkadaşları onu güldürmeye çalışır gibiydi..gülmeye başladığında önüme gelen silik görüntülerle ayağa kalktım.başım oldukça ağrıyordu.arkadaslar ne oldu dediginde hicbir sey diyerek oturmaya devam ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...