Czzzzzzzz kulağıma dolan cizirtiyla kulaklarimi hizli bir sekilde kapattim.bu mikrofonlar her ulkede ayni mi yaa..müdürün sesini duyduğumda kulaklarımı açtım.
"Sevgili öğrenciler bu akşam okulumuza ait duzenlenecek maskeli baloya herkes davetlidir.saati ve mekanı okulun sitesinden ogrenebilirsiniz.iyi dersler..."
"Ahhh elmira kesin gitmeliyiz dostum.belki birilerini buluruz haaa"
Bu eric hic degismeyecekti.hep böyle çapkın mıdır?
"Tmm eric tamm gideriz once eve gidelim.ozledim benimkileri."
O da bana eslik ettiginde okulun çıkışına ilerledik.arabasina bindigimizde eve gitmeden once markete ugradik.benimkilerin bezi bitmisti.ahh su bebeklerrr.Ding dong ding dong
Kapıyı acan eric in annesiydi.biz yokken eve gelip cocuklara bakiyor ve evi topluyordu.eric i oldukca seviyordu.annesi gercekten cok iyi biriydi.
"Heyy anne nerde bizim ufaklıklar "
"Uyuyorlardı ama az sonra uyanirlar"
Ikimiz de iceri girdiğimizde ayakkabılarımızı çıkarttık.
"A annee"
Benim doğanay im mi uyanmış.bir gözü kapali diger gözünü de acmaya çalışarak bize doğru yuruyordu daha cok yürümeye çalışıyor gibi gözüküyordu.kosarak dusmesi i engelledigimde onu gidiklamaya basladim.ayni babasi gibi gidiklaniyordu ve en cok da ayaklarindan..bir insanin her seyi mi benzerdi babasına.
"Annee"koşarak bize dogru gelen hilal su yla ona da yer actim.o da tıpkı annesi gibi boynundan çok huylaniyordu.boynunu opmeye basldim ve gidiklamaya o da gülmeye başladı.en son ikisine de sarıldım.
"Hadi bakalım acıktınız mı "
"Eveyyyt"
Ikisi de ayni anda konuştuğunda salondaki ben de dahil herkes gülmeye başladı.Baturay
Bir maskeli balomuz eksikti yani.eve gitmek icin arabama bindiğimde hala gitsem mi diye düşünüyordum.ahh tanrım belki elmira da gelirdi kesinlikle gitmeliyim.önce o tür kıyafetleri satan bir yere girdim.
Ilk denedigim beyaz bir takim elbiseyle beyaz bir maskeydi.bunu begenmedim cok beyaz ...
Siradaki ise kirmiziydi off hepsi takim elbise tarzındaydı hicbirini begenmedim.
"Eski tarz kiyafetler yok mu "
Genc bayan once düşünerek birinr telefon açtı.
"Şansınız var mışki diger subemiz daha kapatmamış.hemen alt sokakta bulunuyor.acele ederseniz yetişirsiniz. "
"Tesekkur ederim.iyi günler "
Dükkandan çıktıktan sonra alt sokağa ilerledim.arabayla gitmesem de olurdu.alt sokaga geldigimde daha ürkütücü bir dükkan beni karşıladı.burda daha egzotik ürünler bulunuyordu.bence aradığımı burda bukabilirdim.iceriye girdigimde yaşlı bir adam beni karşıladı.ilginc bir tipi vardi.gözlüklerinin ardindan beni incelemeye basladi.
"Beni takip et"
Ne bana mi demisti o.etrafima baktigimda dukkanda benden başka kimsenin olmadığını fark ettim.
"Bence aradığın tam da bu."
Asılı kıyafeti bana gösterdiğinde gercekten hak verdim.bu tam da aradığım modeldi.
Bunu alıyorum dedikten sonra ödemeyi yaptim ve yemek yemek icin bir yer aradım.
2 saat kalmıştı baloya.eve gidip hazirlanmak icin arabama bindim.once dus almak icin merdivenlerden ciktim.
Tam 1 saat 20 dk duşta kalmıştım.normalde 2 saatten fazla kalirrim ama gec kalmak istemiyorum.saçlarımı kuruttuktan sonra kiyafetlerimi de giydim.evet hazirdim ahh yine cok mükemmelim.Elmira
Offf son anda aldığım kıyafeti ustume gecirdim. saclarimi masayla biraz kabartsam daha iyi olurdu.makyajımı da yaptiktan sonra hazirdim.
"Ooov dostum yine mükemmelsin "
"Abartiyorsun eric "
Hafif kikirdadigimda o da gülümsemişti.
"Ufaklıklar uyuyor mu?"
"Onlar mı evet yeni uyudular .sakın ses yapayım deme ölümün ellerimden olur."
"Senin elinden olacksa ölümüm varım bebeğim "
Ona göz devirdigimde o daha da gülümsemeye başladı.
Neyse parti yeni başlıyor."Benim araba hazir çıkalım istersen"
Son kez aynada kendime baktıktan sonra evden çıkmıştık.Balo olan yere geldigimizde oldukca kalabalık duruyordu.son kez nefes aldiktan sonra iceriye girdik.
Herkes oldukça şık duruyordu.ilerde bella yi gordugumde hemen tanımıştım.kim faha bu kadar ucuz olabilirdi ki.kedi kiyafeti giymis tam kalcasinin altinda biten etegiyle her seyi meydandaydı.bu kız midemi bulandiriyordu.
"Eee eric nasıl gidiyor"
"Hic kimseyi goremiyorum.onu da göremedim zaten."
"Kimi"
"Yeni çocuğu. Emin ol havalı olmuştur. "
Ona göz devirerek etrafı gozetledim.gercekten de gelir miydi ki acaba .aman banane ki...
Eric le sohbete devam ettik ama bir yandan da hala onu bekliyordum.kafamı kapıya cevirdigimde onu gördüm yani o olmalıydı.ama beni taniyabilecegini samiyorum.oldukca degisik olmustum.kimse taniyamamisti kim oldugumu.ama tanimamasi daha iyiydi.onu böylelikle daha cok gozetleyebilirdim.yılların hasretiyle ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...