BAR

30 1 0
                                    

Baturay

Ahh mert gercekten sinirlerimi bozmuştu.zaten suan kendimi cok kötü hissediyordum.her ne kadar her zamanki yaptığım seylerden bir sey olsa da o kıza bunu yaptigimda kalbim acımıştı.bu kalbim bu aralar benden bağımsız çalışıyordu.anlamıyordum.
Mert de ela yi sevmesine ragmen neden o kızı korudu onu da anlamıyorum.zaten kızın her bakışı kalbimde tuhaf hisler uyandiriyordu.her zamank yerimde uyumaya gittim.kardesim benim ne de sert vurmuştu bana :D
Gözlerimi kapattım olanları düşünüyordum.yanimda bir kızın bagirdığını gördüğümde gözlerimi açtım.ahh yine mi bu kız.tekrar gözlerimi kapattığımda "ne bağırıp duruyorsun burda uyumaya çalışıyoruz dedim"aniden sustuğunda bu kızın ne kadar masum oldugunu düşündüm.korunmaya ihtiyacı olan saf bir kızdı.off ne diyorum ben ya.bu salak kız yüzünden uyuyamiyorum zaten.yanima geldigini hissettigimde gözlerimi açmadım.ne yapıyordu bu.5 dk boyunca hic bir sey yapmadan yatıyordum.  beni mi izliyor bu.daha da yaklaştığını hissettigimde nedense kalbim hızlanmıştı.saçları yüzüme döküldüğünde ne yapıyor bu diye  düşünmeden edemedim.alnımda hissettiğim parmağının soğuk ucuyla kaşlarımı çattım.parmağını alnımdan başlayıp dudaklarıma doğru  çizgi çektiğinde ne yapacağımi sasirdim.suan gözlerimi açıp ona bagirmam gerekirken bedenim buna izin vermiyordu.sanki hipnotize olmuş gibiydim.bu kız neden böyle davranıyor daha demin onu aglatan canını acıtan bana neden böyle davranıyordu.bu kiz geçmişimden  biri miydi.onu taniyor muydum? .beni taniyor muydu?
Gözlerimde hissettigim dudaklariyla şaşıp kaldım.yavasca gozlerime buse kondurmustu.burnuma da kondurdugunda kalbim hızlanmıştı.cok tuhaf hissediyordum.ilk kez  böyle bir duygu hissediyorum.dudaklarımda da hissettigim buseyle yüzüme bir sey damlamıştı. gözlerimi açtıgimda göz göze geldik.gözleri dolmuş bir sekilde gozlerime bakiyordu.cok derin bakiyordu .kalbim neden bu kadar acıyor anlamıyordum.

O kendini hızlı bir sekilde cekip gidecekken onu cektim ve yere yatırdım.üstüne çıktığımda oldukça yakındık.
"N ne yapiyorsun" dediginde bn gercekten ne yapıyordum.kızın korktuğu belliydi.korkmakta hakliydi.o kadar yaptigimdan sonra korkmamasi anormal olurdu zaten.kızı bıraktığımda hemen yanimdan uzaklasti.ama onun benden korkmasi neden bu kadar canımı acıtmıştı anlamıyorum.suan ders çekecek havamda degildim.arabama binip son hız surmeye başladım.arkadaslar arkamdan nereye diye bagirsa da suan umrumda degildi.suan nereye sürüyorum bilmiyorum ama sadece sürüyorum.gözümden dökülen yaşları gördüğümde ilk kez ağladığımı fark ettim.ani bir fren yaptigimda arkadakilerin korna sesleri susmadi.suan zaten sinirliydim.arabadan indiğimde digerlerine gittim adama bir kac yumruk attığımda hala kalbimdeki acı geçmemişti.
Arabama geri bindigimde her zamnki yere dogru surmeye başladım. 

"Yeter artık daha fazla icmeyin Baturay bey"
En sevmedigim sey bana karışilması barmene sert bir sekilde baktığımda sadece sustu ve isine devam etti.arkadaslar da mekana geldiğinde kosarak yanima geldiler.ela yanima gelip "lütfen daha fazla içme baturay.sen icmezdin bu kadar noldu."
"Ilk kez seni boyle görüyoruz oğlum "
Kaan a ben de katılıyordum ben de ilk kez kendimi böyle görüyordum.
"Umrumda degil"konusan can a gülerek baktığımda istemsizce güldüm.bu çocuk hep boyle mi?
Diger tarafa baktigimda mert bana sertce bakıp mekandan çıktı. Icmeye devam ettim.

Elmira

"Hadi ama kızım  kafa dağıtmaya ihtiyacın var" eda ya boş gözlerle bakmaya devam ettim.odaya gittigimde selin biriyle konusuyordu.
"Hayır aralarında bir sey oldugunu sanmıyorum.inan bana.." neyden bahsediyordu bu kız.aman neyse beni ilgilendirmiyor zaten.odaya girdigimde pesimden eda da gelmisti."hadi selin sunu ikna et hem sen de bu gece bizde kalıyorsun beraber kafa dağıtmalıyız."
"Evet katılıyorum eda.elmira hadi kalk giyin bara gidiyoruz kizlar"
Edayla ikimiz de ayni anda ne diye bagirdigimizda coktan giyinmeye başlamıştık bile.
"Eda elmira  lütfen hadiyin ama icmezsiniz olur biter" uzun cabalarin sonucunda ikna olmuş bara  ilerledik.bara geldigimizde selin   elindeki kart gibi bir seyi adama gosterdiginde bizi iceriye almışlardı  bile. "Ne gösterdin onlara"
"He bu mu babamin onay karti ya buralara sık sık gelirim ben."anladım dercesine kafa salladigimda iceriye coktan girmiştik.burası gercekten  berbatti.yiyisen ciftler.dumanlar icinde insan birbirini göremezdi  zaten. Her neyse ben sadece ilerledim.bir  koseye doğru ilerledigimizde oturduk.ama karşımda  o ve sevgili(!) arkadaş grubunu görmemle dondum kaldım...

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin