duygusal

20 1 0
                                    

"Gay mi?!
Yav bak şimdi oldu işte."
Cocugu elimden bıraktığımda gülümsedi.çocuk da yakışıklıydı ya yazik olmuş.ekmira ya döndüğümde yine konusmaya başladım.
"Olmaz elmira yine de onunla fazla yakın olamazsın sonucta bir erkek."
Elmira bana göz devirse de umrumda degildi.
"Yok artık beni neden bulmuyor boyle kıskanç çocuklar "
Eric denen cocugun dediginin ardindan kusmamak icin kendimi zor tutuyordum.
"Neysr derse gec kaliyorum"
Elmira uzaklastiginda ben de eric e döndüm.
"Yine de ondan uzak dur."
Eric gülümsediğinde bu halime ben bile acıdım.bir insan nasıl sevdigini beir gay den kıskanabilir?...
Ben de eric le beraber derse girdim.tabiki de onunla beraber sinifa girmedim.ahhh tanrim bir de yanlış anlaşılmak istenmem.
Yine o profosereydi dersimiz.tekrar uyudugum dersten sonra eve gitmek ocin arabama bindim.marketten aldığım hazir gıdaları ısıtırken bir yandan aklimdaki planları siraliyordum.o daha fazla o evde kalamazdı.hızlı bir sekilde yemek yedikten sonra evden çıktım.

Elmira

Çocukların da yemeği bittikten sonra üstlerini degistirdim.mis gibi olmuşlardı.ikiz takimi olarak aldığım kiyafetlerden giydirmistim.kapı zili çaldığında onları kucağıma alarak merdivenlerden indim.eric kapıyı açmış olmalıydı.salona geldiğimde karşılaştığım kisiyle kalbim hızlandı.
"Ne isin var burda baturay?"
"Cocuklarimla lunaparka gidecegim.sence de onlarla vakit gecirmeye hakkim yok mu?!"
Gülümseyerek soylediklerine sinirlenmistim.yillar sonra gel benim de hakkim yok mu  (!)
"Olmaz"
"Olur mu diye sormadım elmira hazırlananin çıkıyoruz "
Çocukları yere biraktiktan sonra hızla ust kata çıktım.eric de pesimden gelmisti.
"Bence gitmelisin elmira.onu ne kadar sevdigini biliyorum.daha fazla aci cekmeni istemiyorum.aranizdaki sorun neyse duzeltmeden gelmeyin.iyi eğlenceler tatlım."
Odadan çıktığında dediklerini düşündüm.gercekten hakliydi.yillar sonra karsilastik ama ilk günkü gibi seviyordum.yılların hasretiyle daha da körüklenmişti aşkımız.
Üstüme geçirdiğim paltoyla çocukların odasina girdim.onlarin da paltosunu aldıktan sonra asagiya indim.
"Gelin bakim cocuklar."
Babalarının yanindan kosarak yanima geldiler.sapkalarini ve paltolarını giysirdikten sonra hazirdik.
Baturay a döndüğümde ışıldayan gözleriyle bana bakıyordu.
"Imm hazırsanız çıkalım."
Kafamla onayladiktan sonra çıktık.
"Ilk yemek yiyelim ne dersiniz "
Çocuklar kafa salladığında  ben de onayladim.
Bizi oldukça luks bir yere getirmisti.
"Cocuklarin karni tok aslında "
"O zaman onlar şurdaki oyun alanimda oynayabilirler."
Gösterdiği tarafa döndüğümde oyun alani dedigi top havuzuydu.
"Pekala "
Çocuklari biraktiktan sonra masaya oturduk.once siparişlerimizi verdik sonra sessiz bir ortam etrafı sardı.
"Bana neden anlatmadın?!"
Sordugum soru karsisinda gozleri hüzünlendi.
"Ben bilmiyordum ki.bana kimse anlatmadi.kaza anını bile hatırlamıyorum."
"..."
"Babama sordugumda o gün birinin öldüğünü biliyormuş ama onun senin baban olduğunu o da bilmiyormuş"
"..."
"Ona soyledim yine de bana soylemeliydin dedim.sustu kaldi.onunla yillarca konusmadim.daha yeni yeni konusuyoruz."
"Ben üzgünüm seni oyle bırakıp gitmek istemesem de kızgındım.bir anlik ofkeyle buralardan gittim.buraya geldigimden beri hep eric yanimda oldu.hamile oldugumu öğrendim.kac sefer aldrimayi dusundum.masaya bile yattim ama yapamadim.senin o nefret ettigin eric bile beni engellemeye çalıştı.aldirmamam icin günlerce yalvardı.sonra onlar doğdu.ama bir degisiklik vardi biz bir tane beklerken iki tane dogdu.kız olan ultrasonda gic gozukmememisti.doktorlar da şaşırdı ama sevinmistim yine de ikisi de cok guzeldi.doğanay büyüdükçe sana benziyordu.onu her gördüğümde gözümde anılarımız canlanıyordu.b ben üzgünüm "
"...ben ben üzgünüm.sen gittikten sonra ne kadar agladim.ilk kez kendimi dipte hissettim tükenmiş her seyini kaybetmiş...
Hep seni bekledim.sağıma baksam sen soluma baksam sen..
Sana zarar verdigim günlere lanet ettim.kendimden nefret ettim."
Ikimizin de gözleri dolmuştu. Dokunsalar ağlayacaktık.
"Seni ilk gördüğümde cocuklari almak icin geldin sandim.ne kadar korktum.onlar da giderse yasayamazdim."
"B ben oyle bir caniligi nasil yaparım elmira"
Sadece sustuk.guzel bir keman çalmaya başladığında yemeklerimiz de gelmişti.
Onu ne kadar sevdigimi düşünüyordum.
"Sey elmira biraz lavaboya gidiyorum.hem dr az çocukların nasil olduğuna bakarım "
"Tamm"
Peceteyle ağzını sildikten sonra masadan kalkti ve oyun alaninin oraya doğru gitti.

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin