Yazar
Ikisi de asansorden derin bir nefes alarak inmişlerdi.elmira bugün hava sanki diger gunlerden daha sıcak diye düşündü.sınıfına gitmek üzere yürüdü.baturay ise sınıfına girerek hocadan özür diledi.en arka siralardan birine oturduğunda bir kişi gözüne takılmıştı.bu o ericti.baturay in tabirine gore serefsiz cocuk. ve aynı siniftalardi.lanet olsun diye icinden geçirdi.
Kafasına bir sey çarptığında carpan sey masaya düştü.bu buruşturulmuş bir kagitti.içini actiginda yazan yaziyla göz devirdi.
"shall we get some drinks?"
"Bir şeyler icelim mi?"
Eline aldigi kalemle kağıda kocaman bir hayir yazdi ve tekrar burusturarak yolladi.o sirada elini biraz fazla kaldirmis olmaliyi ki hocanin dikkatini cekmisti.
"Evet yeni çocuk.soruya cevap vermek istiyorsun herhalde.gecen ders herkese cevabi bukun demistim ama kimse bulamamis.sen cevabi biliyor musun?"
Ahh lanet olsun diye söylendi. bütün gözler ona dönmüştü.ve o soruyu bile bilmiyordu.zaten akıl okuma yetenegini de elmira ya tekrar asik oldugundan beri kullanamiyordu.
"Imm soruyu tekrar alabilir miyim?duyamamıştim da"
Herkes gülmeye başladığında sinirlenmistti.gözü o çocuğa kaydiginda tek gülmeyen oydu.garibine gitse de kafasinii tekrar hocaya cevirdi.
"Sorumuz şu :hamileyken hamile kalinir mı? ""Bu nasil soru ya tabiki kalinmaz"
"Ya kaliyorsa"Fisildasmalari umursamadan yerinde iyice yayildi.basit bir soruydu.ne var bunda diye düşündü..
"Bu cok basit bir soru oldu.tabiki de Gebelik oluştuktan sonra yumurtalıklar aktivasyonu duraklatır, bu nedenle gebelik oluşumu da doğum sonrasına dek mümkün değildir."
"Yanlış cevap"hoca piskinlikle gülümsediğinde genc adam yerine daha da yayıldı.hala herkes gülüyordu.
"Ama daha bitirmemiştim."herkes bu sefer susarak ona döndüğünde dikkatlice bakıyorlardı.hoca da devam etmesini bekliyordu.tek kasini kaldirarak aciklamaya devam etti.
"Ancakkk ;literatürde çok nadir olarak bu tür gebelikler bildirilmektedir. Bu durum tıpta iki şekilde açıklanır: Birincisi süperfekundasyon.yani anlayacağınız dilde çok nadiren aynı ay iki yumurtanın gelişmesi ve bir tanesinin daha sonra döllenmesi, ikincisi ise süperfetasyon yani kadın gebe kaldıktan sonraki aylarda başka bir yumurta ile döllenme olmasıdır. tıp, normal şartlarda bunun imkansız olduğunu söylerken milyonda bir ihtimalle gerçekleşmiş gebelik üstü gebelikler vardır."
Sözünü bitirdiginde herkes saskinlikla genc adama bakiyordu.hoca bile soruyu ben bu kadar guzel aciklayamazdim diye düşündü.su cok zeki dedikleri çocuk bu olmaliydi diye düşünmeden edemedi.
"Bu sefer doğru cevaplayabilmisimdir umarım?!"
Hoca yutkunarak evet guzel bir aciklamaydi tesekkurler diyerek derse devam etti.hala bir kac kisi gizli gizli baturay i süzüyordu.genc adam ise dersi dinlemek istemeyerek siraya kadasini gömdü.bu konular onun icin oldukça basitti.suan onun icin tek sorun elmiray di.ikisi de birbirlerini deli gibi sevmesine ragmen yanlis anlasilmalar yüzünden aci cekiyorlardi.kendilerine haksizlik yapiyorlardi.ders bittiginde bella baturay in yanina gelerek uyanmasini bekledi.biraz sasrtiktan sonra kafasını kaldiran baturay kizi gorunce yine gozlerini devirdi.
"Bak kızım beni rahat birak lütfen.sevgili mi olmak istiyorsun olmaz ben birine aşığım zaten. yaklaşık 15 16 yıldır hem de.yokkk ben arkadas oolmak istemistim diyorsan ama belliki niyetin o değil ben arkadas edinmeye gelmedim buraya istemez!"
Kız şok olmus bir sekilde giden baturay in pesinden bakti.bu çocuk gercekten cok havali diye dusunmeden edemedi.bu çocuk benim olmali diye kendine soylendi.Elmira
Sonunda bu ders de bitmisti.bahceye çıkmak icin siniftan çıkmıştım ki koridorda eric le karşılaştık.yanima her zamanki gibi mutlu bir sekilde geliyordu.
"Yaaa elmira noldu biliyor musun?"
Yine bir sey görmüş olmalıydı.onun bu hallerine alışmıştım.
"Sinifimiza yeni çocuk geldi.Ucakta yanima oturan kisiyle aynı kisi.ve gercekten oldukca havalı.ve oldukça zeki.yaa ilk kez onun gibi birini görüyorum dostum."
Kimden bahsediyordu bu.
"Bak elmira hatta fotoğrafını çektim. "
Bana gösterdiği fotografla donakaldım.b bu oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...