"Yalnız sen gecmiste ne yaşadın da biz bilmiyoruz baturay"
Ela nın sorusuyla herkes baturay dan cevap bekliyordu.
♧♧
BaturayGerizekali onu öpmüştü yaa bir de engellememiş.onun ilk öpücüğünü çalmıştı.ama bunları istese anlatmazdı.yine de ogrenmemi istedigi için hala kardeşim.
Ela nın sorusunu cevaplamam lazımdı.off anlatmak istemiyorum simdi.
"Elmira ben biraz hava alacağım.sen o sırada anlat lütfen"
Elmira tmm dercesine kafasını salladiginda dış kapıya ilerledim.
Offf bu aralar her şey üst üste geliyordu.derin nefes al adamım hadi...Havuza doğru ilerledim.arkamda ayak seslerini duyduğumda o tarafa döndüm.hepsi bana üzgün gözlerle bakıyorlardı.hadi ama adamim en sevmedigim bakışları atmayın bana...
"Biz çok üzgünüz baturay.kendimizden nefret ediyoruz.senin en zor anlarında yanında olamadık."
Konusan ela ydı.onlara döndüm.
"Ahh gencler önemi yok yaşandı ve bitti.eskiler mazide kalsın lütfen "
Herkes mutlulukla gülümsediğinde ben de ne kadar mutlu hissettigimi anlatamam.Elmira
Allahim suan o kadar mutluyum ki.digerlerine baktığımda onlar da öyleydi.
Ahh hep boyle surer inşallah.
"Elmira"
Baturay havuzun yanında ismimi söylediğinde ona doğru yürüdüm.ama biraz ayakta durmakta zorlanıyor gibiydi.
"Elmira b ben hiç iyi değilim.benn..."
Havuza dusen bedenini gördüğümde suyun sesiyle çığlığım birbirine karışmıştı.
"B baturay"
"Ama ben yüzme bilmiyorum ki"
Ama o ölecekse ben de ölürüm.suya koşarak atladığımda soguk su bütün zerreme işlemişti.baturay i son kez görmeye çalıştım.
Ağzımdan dökülen tek kelimeler şunlardı "b baturay beni affet s seni kurtaramadım.seni seviyololoolo "bütün suyu yutmuştum.nefes alamıyordum.tek duyduğum bagrismalardi.Ahh öldüm galiba neden her yer bembeyaz?!
"Uyan elmira lütfen beni bırakma.lutfen uyan"
Dudaklarimda hissettigim baskıyla gözlerimi açtım.ahh bogazim yanıyordu.oksurmeye başladığımda beni öpen kisiye baktım .
"a ama sen nasıl kurtuldun?"
Baturay üzgün gözlerle bana baktığında ne oluyor dercesine digerlerine baktım.ama digerleri de durumu pek biliyor gibi görünmüyordu.
"Baturay noluyor anlatır mısın "
"B ben sadece seni korkutmak için numara yapmıştım.ama salak sey madem yüzme bilmiyorsun neden suya atliyorsun!"bağırmaya başlamıştı.hem suçlu hem güçlü.!
"Bu nasıl şaka ya sana bir sey olsaydi he.b ben atlamasaydım oyle kalmaya devam mi edecektin! Sen ölürsen ben yaşar mıyım saniyorsun he!"artık ben de bağırmaya başlamıştım.
"Bir daha böyle aptallıklar yaptığını gormeyeyim çirkin! Bana bir sey olursa sen yasamaya devam edeceksin!"
Dudaklarimiz birbirimizle buluştuğunda üşüyen vücudumun ısındığını hissettim.
Kalp atışlarım her seferinde bu kadar hızlı atmak zorunda mı?!
"Öhömm"ikimiz de gozlerimizi devirerek ayrildigimizda o tarafa döndük.
Mert elinde havlu bize uzatıyordu.ikimiz de havlulari aldık ve havlularımıza sarıldık.hepimiz iceriye geri girdigimizde koltuklara oturduk.mert bir sey diyecek gibi baturay a döndü "sey oglum ya bir sey soracaktım "
Baturay sor dediginde devam etti
"Bu o kız mı hani ilkokuldayken anlatmıştın "
Baturay evet diye cevapladiginda neyden bahsediyorlar diye onlara gozlerimi büyütmüş bakmaya devam ettim."vayy oğlum gercektwn harbi adamsın yaa.o zaman demistin onu havuz şakasıyla korkutacağım.unutma demistin"
Kendimi tutamadım ve "ne yani o zaman mı plânlamıştın havuz şakasını baturay ?!"
Gülerek kafasını egdi ve evet diyince icimde tuttugum kahkahayı patlattım."ahh inanmıyorum sana ya.çocukken bile anormalmişsin.!"
Hepimiz kahkaha atmaya başladığımizda baturay a döndüm o herkesin aksine gülmüyordu.
"Şey kızdın mi"diye sorduğumda o da kahkaha atmaya başlamıştı.pislik ya aklı sıra benle dalga geçiyor..
"Haha yüz ifaden...haha"
"Yeter artık gülme! "Ben ciddi durmaya çalıştığımda o gulmeye devam etti yine tutamadim ben de gülmeye başladım...
Ahh karnım çatlayacaktı gülmekten yaa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...