tatil

17 1 0
                                    

Iki ay sonra

"Hadi ama adamım.şu kızların tadına bakmak istemez misin"
Kaan a göz devirerek baktım.bu kaçıncı kızdı bana ayarlamaya çalıştıkları.ama ben kimseyi istemiyorum.hayatıma bir kisi girdi ve öyle kalacak.
"Onu hic böyle görmemiştim.onun eski hallerini özlüyorum "
"Biz de özlüyoruz ela ama o her gün daha da soguk daha da icine kapanik daha da ürkütücü oluyor"
Duymadigimi falan mi saniyorlardi.
Ahh tanrim burda da rahat yok anasını yaa..
Yanıma genc kizil saçlı guzel bir kiz yaklaştı. Ellerini vücudumda gezdiriyor bir yandan da gülüyordu.
"Hey yakışıklı odamıza gidelim mi?!"
O kadar sarhoştum ki bir an elmira elmira yı görür gibi oldum.kiz bana daha da yaklaşıyor icime kadar giriyordu.beni öpmeye kalkıştığında alnından tuttum."midemi bulandiriyorsun.defol"
Kiz gözleri dolmuş benden uzaklastiginda umrumda bile degildi.5 dk ya kahkaha atmaya başlardı.
Hayat gercekten sıkıcıydı.onsuz gecen bir anım bile yoktu.surekli kafamdaydı.

Iki yıl sonra

Okul okul okul.nereye kadar gidecek.
Bu akşam bizimkilerle tatile gidecegiz.biraz kafa dağıtmak iyidir.
Ogle arasindaydik.yine yemekhaneye gitmek uzere yollandik.bu arada can ve eda da sözlendiler.onların adına  gercekten mutlu oldum.mert ve ela da amerika ya gittiler.okullarina orada devam edeceklermis.anlayacağınız hepimiz dağıldık.
"Hadi oglum nerde  kaldin olecegim acliktan"
"Tamm be oglum catlama geldim"
Her zamanki kaan iste.seviyorum adami ya.
Eda ve can da geldikten sonra sıraya girdik.yemek guzeldi.pilav ustu döner severim.yemeklerimizi yedikten sonra yine ders vardi.histoloji dersine girmek uzere sinifa girdim.kitaplarimin olduğu tarafa gittigimde yine masama hediye kutusu ve mektup bırakılmıştı.
Off yeter ama yaa.
Ama her seferinde meraktan kimin gonderdigine bakiyordum.
'Slm ben aysu.yan siniftanim.seni ne zamandir izliyorum.tek duruyorsun.senden gercek anlamda hoslandim.biraz dolasmaya ne dersin'.
Ah bu kızlar tek dolasamaz miyim anlamiyorum ki.kaan da tek halbuki ona böyle seyler gelmiyor.tamm yakışıklıydım orasi dogru ama bu kadari da fazla yani.

Aksam oldugunda hazirlanmak icin eve gittim.kayak yapmaya gidecektik.bekle bizi bursa uludağ! 😑
Ustume gecirdigim kazak ve montumla ciktim.yanima bir sırt  cantasi aldim icine ek kıyafet  koydum. Korna sesini duydugumda disariya ciktim.hala kornaya basiyordu bizim manyak.
"Yeter la anaa çatladın mi oglum"
"Lan kiz arkadasim olsa bu kadar beklemem.ne bu yani iki saattir çıkamadın."
Goz devirerek arabaya bindiğimde digerleri de gelmisti.bir arabayla gidecektik. zaten 4 kisiyiz.
Son ses şarkı açmış gidiyorduk.bizimkiler baya egleniyordu.
Tatil yerine daha cok vardı.biraz uyusam zarari olmazdı.gozlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

"Hadi oglum kalk lan öldün  mu ?!arabaya bindiginden beri uyuyorsun."
Sarsilmamla kalktim.noluyor lan geldik mi?!
"Hayvan mi kaldiriyorsun lan.bu nasıl uyandırma."
"Kar atıp da uyandirmadigima şükret sen 😂"
Ve yine gozlerimi devirerek çantamı aldım.rezervasyonumuzu onaylamak icin kasaya gittik.bize anahtarlari verdiklerinde yanimiza genc bir adam geldi ve bizi odalara goturmek uzere eşlik etti.
Büyük tek kişilik odaya ben yerlesecektim ki eda aklima geldi aramizda tek kız oydu.onun yerleşmesi daha münasipti.
Eda odaya girdiginde ben kaan ve can uc kisilik odaya yerlestik.aman ne güzel!
Ama acıkmıştım ben ya.atıştırmak üzere aşağıya indik.biraz da icsek zarar olmazdi.zaten aksam olmuştu.yarın turlasak buralari yeter.biraz yemekten sonra odamiza cekildik.yanima aldığım bira yi diklemeye başladım bile.
Gozlerim bulaniklasmaya etraf dönmeye başlamıştı.baya icmis olmalıydım. Yoksa  kolay kolay sarhos olmam.şöminenin önünde sızdım kaldım...

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin