Giriş

552 16 3
                                    

-Hadi Doganay kalk artık yataktan.yakında yataktan çocuğun olacak.hadi artık ikiletme beni.
Yine başladı canım annem sabah sabah offff.bıktım artık şu hayattan.
_Doganayyy!!!
-tamam anne kalktım tamam.
Allah bilir saat kaç suan.ohaa ya saat daha 08.00 evet benim icin erken bir saat..bir de hafta sonu oldugunu düşünürsek.
-oglum şu guzel annen icin bir markete gidiversen he olur mu?
-tmm anne tamm.
Evet suan evden çıktım ve marketin yolundayım. Neyse az telle uğraşayım giderken.ovvv şu kız da güzelmiş dur onu da ekleyeyim...
Neyseki ben de taş gibi çocuğum yani olacak o kadar..
Ben bunları düşünürken arkamdan biri beni takip ediyordu sanki..yok ya kim takip edecek fazla film izlemisim.markete girmistim.aldım annemin elime tutturduğu listedeki şeyleri .evin yolunu aldım gidiyordum ki evin kapısının açık oldugunu gördüm .off anne ya yine mi açık unuttu bu kaçık kadın kapıyı ...yaşlandı yaşlandı ne olacak...eve girdim kapıyı kapatıyordum ki içerde ağlama sesleri .noluyor ya...
-o benim oğlum değil evet ama onu benden alamazsınız anladınız mı
-sus be kadın çok konuşma oglun cok tehlikeli.onu artık bizim almamız gerek. Artık yaşı geldi...
Ne oluyor ya benim niçin hiçbir şeyden haberim yok.sakin ol Doğanay sakin ol.silah sesi miydi o.Anne,baba,peki ya kız kardeşlerim.hepsi mi yalandı.bir kurşun daha...Gitsem mi versem mi kendimi acaba alın istediğiniz benim...yo yo hayır geliyorlar...
-bu ses de neydi!!kim var orada...
Ahh lanet olsun bu vazonun burda işi neydi yaaa...kaç Doğanay kaccc alabildigince....
-yakalayın!!
Simdi ayvayı yedim..koşuyordum ama nereye ben de bilmiyorum. ana yola çıkmam gerek ahhhh.
ayağım burkulmanin zamanıydı şimdi.olsun acısa da koşmalıyım ..tokezleye tokezleye koşuyordum ki sağdan gelen arabanın korna sesini duyana dek...bir acı saplanmıştı bedenime mi ruhuma mı ben de bilmiyorum..tek bildigim şuan bir boşlukta oldugum...

Arkadaşlar öncelikle bu benim ilk kitabım ve ilk bölümlerim gerçekten kısa oldu kabul ediyorum ama ana konu gerçekten güzel. Okumaya devam ederseniz gercekten mutlu olurum.eleştirilerinizi yazabilirsiniz..sizleri seviyorum.❤

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin