Ona baktığımda oldukça sarhoş duruyordu.yanına bir kac kız geldiğinde onlara sert bir ifadeyle bir seyler diyordu.kızlar aniden koşar adım yanından uzaklastiginda ne dediğini çok merak etmiştim.
"Elmira hadi kızım biraz gülümse "
Eda ya göz devirerek baktığımda "tamm ya bir sey demiyorum "dedi.
"Kızlar ben şurdaki çocukla takılmaya gidiyorum.siz de böyle boş boş oturmayacaksınız herhalde.gidip eğlenin "yanımızdan ayrıldığında bu kız deli dercesine arkasından bakakaldık.
Yanımıza genç bir çocuk gelmişti.
"Siz güzel bayan benimle dans eder misiniz?" Eda ya döndüğümde sence ne yapmalıyım diye sorar gözlerle bana bakiyordu.ona git dercesine kafa salladigimda o da yanımdan ayrıldı.ohh mükemmel gercekten.şimdi de tek kaldım..
Ben de onu izlemeye karar verdim.icimdeki ses bırak artık su cocugu bak burda kac tane cillop gibi çocuk var dese de kendime engel olamıyordum.onunla göz göze geldigimizde hızlı bir sekilde bakışlarımı çevirdim.ama gözlerim istemsizce tekrar ona kaydiginda bu sefer bakışlarımı kaçırmadım.o da direkt bana bakıyordu.ama ben inat ettim kaçırmayacaktım gözlerimi.neden kendimi aciz göstereyim ki.
Önüme esmer yakışıklı uzun bir çocuk geldiğinde bakışlarımı ona çevirdim.
"Merhaba ben ali sizin gibi guzel bir bayanın burda tek kalmasının uygun olmadığını düşündüm.gel beraber bir seyler icelim ha ne dersin"
Kafa dağıtmak için guzel bir fikir gibi gelse de tereddüt etmiştim.
Beraber barmenin yanına geldigimizde "ben yalnız alkol tüketmiyorum "
"Beni şaşırttınız doğrusu."
"Ama bugün biraz kafam karışık.hafif bir seyler icmekten zarar gelmez"
Ali bana gülümsediğinde ondan pek haz etmemiştim.barmene dönerek "bana en ağır ickilerden, ona da hafif bir seyler ver"
Barmen önüme bardağı uzattığında elime aldım.Allah im ilk kez içeceğim insallah bir sey olmaz diyerek aniden kafama dikledim.iyy iğrenç.bunu nasıl içiyorlar böyle..
"Gördüğüme göre ilk kez içiyorsun bence" evet dediğimde biraz daha sohbet ettik.ama neden onun iki başı vardı.heyy herkes neden dönüyor..ahh tanrım çok enerjik hissediyorum.
Ali ye baktığımda belimden tutup beni bir yere sürüklemeye çalışıyordu."nereye gidiyoruz"
"Bence ayılman gerek.ve ayrıca su karşıdaki adam iki sattir beni yiyecekmis gibi bakıyor "
O tarafa baktığımda baturay gerçekten cok sinirli bakıyordu.
"Ama ben böyle iyiyim gitmek istemiyorum"kolumdan çekiştirmeye devam ediyordu.o sırada biri bizi ayırmıştı.kim ne hakla diyerek o tarafa döndüğümde baturayla göz göze geldik.kolumdan tutmuş "hadi yürü "diyordu.ne hakla!
"Ben gelmiyorum."
"Hadi elmira.beni delirtme"
"Sen kimsin seni tanımıyorum "
Dediğimde boynundaki damarlari ortaya çıkmıştı.
"Kız gelmek istemiyor bıraksana "
Baturay çocuğa yumruğunu geçirdiğinde çocuk da yumruğunu geçirmişti.
"Kimsin sen kız gelmek istemiyor zorla mı götüreceksin "
Hadi yürü be koçum. Görsün gürünü...hay allahim ne diyorum ben ya onları ayırmam gerekirken...
Baturay çocuğun yakasından tutmuş "ben kim miyim.?bence bilmek istemezsin.ben Baturay ATAOĞLU.ve diger ismimi bilmek istemezsin."
"Pekala baturay korkmam mi gerekiyor diger ismin neymiş "
"Ahh salak adam dua et iyi günümdeyim.yoksa işin bitmişti.ben
KANTER!"
en son dua et iyi günümdeyim dedikten sonra yaptıkları aklıma gelmisti.bu çocuğu rahat bırakmayacağı anlamına geliyordu.
Ali gozlerini pörtletmis ona bakarak "a abi cok özür dilerim.işinize karışmak istemezdim."dediginde baturay coktan kolumdan tutmuş beni götürüyordu. Ali ye son kez zavallı bakışlarımı atmıştım.
Kizlari bulmaya çalışırken Eda nın bir çocuk tarafından sürüklendiğini gördüm.hey dur bu çocuk biraz tanıdık geliyor.eda bana döndüğünde sorun yok edasıyla göz kırptı.ben suan kendimi düşünmem gerekirken hala eda yi izliyordum.bir anda eda yla o çocuk opustugunde oldukca utanmıştım.ahh lanet olsun!elmira bir gun de kendini düşün.dışarıya geldiğimizi anladigimda soğuk bedenimi titretmişti.zaten suan kafam hic iyi degil.
Beni arabaya suruklediginde on koltuğa oturttu.evet oturttu.
Yan tarafa bindiginde hic konusmadan arabayı çalıştırdı.son hiz bir yere gidiyorduk.ama korkmam gerekse de korkmuyordum.onun yanındayken kendimi tamamen güvende hissediyorum.Can
"Oğlum bak delireceğim "
"Ne oldu swn kafayi bir seeye takmazdın "
Ela ya göz devirdigimde tekrar o tarafa döndüm.o o adamın eda nin yaninda olması beni çıldırtıyordu.
Kolumu birinin sıktığını fark ettigimde o tarafa döndüm.baturay in da benden pek farki yoktu.korkulacak derecede sinirliydi.ama neye sinirlenmis olabilir ki.onun baktığı yöne baktığımda elmira denen kızı gördüm.bir çocukla sohbet ediyordu.
Ama baturay bu kızdan nefret etmiyor muydu ya.her neyse ben daha fazla dayanamayacağım.kendimi eda nin oldugu tarafa attığımda çocuğa yumruğumu coktan geçirmiştim.eda yi ordan surukledigimde baturayla goz göze geldik.o da elmira yi sürüklüyordu.adamsın kardesim benim!
Eda ya döndüğümde göz göze geldik.Allah im bu kız beni gercekten etkiliyordu.dudaklarına bakıp muzipçe gulumsedigimde ne yapacağımı anlamış gibi yanakları kızarmıştı.ama bu beni daha çok tahrik ediyordu.gozlerini kapattığında o seftali rengindeki dudaklarına çoktan dudaklarımı bastırmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...