Her yerim ağrıyordu.sanki dövülmüş gibi hissediyordum.gözlerimi açtığımda yine o koltuklaydım ve üstümdeki kıyafetler bir nevi yırtılmış gibiydi.kollarımda morluk vardi evet beni dövmüş olmalılardı.
Ahh tanrım neyin icine düştüm ben!
Arkadan ses duydugumda o tarafa döndüm.keske dönmeseydim de görmeseydim.
"S selin"
Gozumden dusen yasa engel olamadım.
"Evet elmira benim selin.nasılsın tatlım."
"B bunu bana neden yaptın "
"Ahh elmira insan sevdiği için her şeyi yapmaz mı?!b ben pars ı seviyorum anladın mi?baştan beri hep sana o yüzden yakin oldum.evet güzel bir arkadaş ilişkisi kurabilirdik ama pars benim icin daha önemli ve o yuzden beni affetmeni soyleyebilecek kadar yüz bulamıyorum ama yine de söyleyeceğim.beni affet!"
B ben ne diyecegimi bilemiyordum.o da hakliydi.insan sevdigi icin canını bile verebilirdi.ama yine de kırgındım.onu sayılı arkadaşlarımdan biri olarak görüyorum yani görüyordum.hicbir sey diyemedim o onu affedemezdim de.bir sure sonra o da üzgün bakışlarla gitti.
Ben bütün olanları düşünüyordum tum yaşanmışlıkları...
"Öhöm "
Ona döndüğümde su pars bozuntusu yine karşımdaydı.
"Seninle biraz eglensek mi he ne dersin"
Kaşlarımı çatmış ona bakıyordum.karşıdaki adamına telefonunu verdi ve sanirsam birini arıyordu.telefon açıldığında onun sesini duydum."n nerdesin o.c. ona bir zarar gelsin seni öldürürüm.soyle nerdesin?"
"Ssss sakin şampiyon bizi izle şimdi"
Elindeki bıçakla bana dogru yaklasiyordu.boynumda hissetigim soguk metal gozumden yaşların boşalmasına neden olmuştu.korkuyordum...
"Sss bebeğim aglama.acımayacak merak etme!"
"O.c. onu rahat birak beni al.o ona zarar verme.gucun ona mi yetiyorrrr!!"
Onun sesini duydukca daha cok ağlıyordum.sag boslugumda hissettigim acıyla inledim.b beni bıçaklamıştı.pars a döndüğümde gülüyordu.pis şerefsiz..
Ama canım cok yanıyordu. "Yardım et sevgilim.korkuyorum"
Agzimdan cikan kelimelerle pars daha da sinirlendi.telefonu eline aldı.
"Simdi beni iyi dinle gerzek herif.sana adresi atıyorum.yarım saat sonra burada olmazsan sevgilin kanamadan ölmüş olacak.onu kurtarmak istiyorsan tek gel yoksa ölür anladın mı?!"
Telefonu kapatmıştı.sonra yanıma geldi ve gömleğini yırtarak yaramı sardı.
"Dua et çabuk gelsin yoksa bu güzelliğin ölmesini istemem"
Yüzüne tukurdugumde sadece güldü ve gitti.acım sanki gittikçe artıyordu.
Kanamam vardı ne kadar yarayi sarsa da durulmamıştı.Baturay
Gerizekalı adam o onu bıçaklamıştı.ben engel olamamıştım.onu koruyamadım.
"Baturay iyi misin ?hic iyi gözükmüyorsun."
Kaan a döndüğümde hayir anlamında kafamı salladım.telefonuma gelen bildirimle hemen adrese gitmrk üzere yola çıktım.biri ölecekse eğer ben ölmeliydim.
Yazan adres tamamen yabancıydı.bu adam kimdi benden ne istiyordu?!
Yanima silah bile almamıştım tamamen sap gibi gidiyordum.Adrese geldiğimde arabayı durdurdum.suan o kadar sinirliydim ki hic düşünmeden hareket ediyordum.baya lüks bir daireydi.iceriye girecektim ki bir adam beni durdurdu.üstümü taradıktan sonra iceriye aldi.havuzlu bahcede ilerliyordum.ilerde gördüğüm kapıya ilerledim ve girdim.
Karşıma genc benim yaşlarımda kumral bir çocuk çıktı.
"Hoşgeldin "
"Ben hic hosbulmadim"
Bu telefonda beni arayan çocuktu.ona doğru hareket ettigimde o arkasini dondu ve hizli bir sekilde kosmaya basladı.ben de pesinden koştum.bir odaya girmisti.ben de pesine girdim ancak kafama gelen darbeyle yere düştüm.karşıya baktığımda elmira sandalyeye bağlıydı.ağzı bantlı bir şekilde bana bakıyordu.aglamaya başladığında daha da sinirlendim.ayaga kalktım ama arkadan gelen ikinci darbeyle gözlerim bulaniklasmisti başım dönüyordu.bir kac saniye sonra soğuk zeminle buluştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...