"Ops yanlış cevap prenses"
Ne saçmalıyordu bu ya.
"Ne saçmalıyorsun mert dogru anlatsana"baturay da soran gozlerle baktığında ellerini kaldirarak "ben soruyordum unuttun mu elmira"
Off öldüreceğim onu.Allahım ne olur bana gelsin ne olur.şişeyi cevirir çevirmez gözlerimi kapattım.ooov diye sesleri duyduğumda gozlerimi açtım.ahh lanet ..baturay ve mert mi!?
"Ilk kimi öpmüş söyle bakalım "
"Sakin sampiyon daha d mi c mi diye sormadın "
"Dovturtme kendini bana "
"Her sellkilde dovecegin icin sorun yok ama neyse söyleyeyim "
Herkes pür dikkat ona baktığında
"Benimle" demişti.neee onunla mı delirmiş olmalı.
Kaan ve can baturay i tutuyordu.
"Elmira hatırlamaz.sen ona yine zarar verdiginde onu eğlendirmek için karaokeye götürdüm.icki de ismarladigimda ben icmiyorum dedi.bir bardaktan zarar gelmez dedim.en hafifinden bir bardak ona uzattım.ama o daha once icmemis olmalıydı ki bir bardakla kafayı buldu.bagira bağıra şarkı söylemeye başlamıştı.ama bir anda aglamaya başladı.cok siddetli agliyordu yanina gidip ona sarildigimda o da bana sarildi.sakin olmasini falan söyledim ama o bir anda beni öptü ona engel olamamıştım.o baturay diye sayiklamaya basladiginda beni baturay olarak gördüğünü anladım.sonra ağzından laf almaya çalıştım.o kör kütük aşık olmuştu. Bana her seyi anlattığında öylece kaldım.baturay in hafizasini kaybettigini bilmiyordu.elmira yı tanimazdan geldigini saniyordu.ona gerçeği söyledim ama hatırlamayacaktı"
"Sen tam bir şerefsizsin."ela mert e tokat atmaya kalkmıştı ki mert kolunu yakaladı "ahh lutfen ela.seni de biliyoruz.beni her zaman gormezlikten geldin.baturay i takıntı haline getirmiş bana hic sans vermedin.eger baturayla elmira birlesmeseydi baturay i hala bekleyecektin."
Ela ağlayarak ona baktiginda ben de üzülmüştüm cok agir konuşmuştu.
"Ela ya haksızlık yapıyorsun mert.o bana gelip hata yaptığını zaten soyledi.aslinda seni bastan beri seviyormuş.sen bana yakın oldukça anlamış sana aşık oldugunu.seni kiskanmaya başlamış.anladin mi onu suçlama lutfen"mert uzgun gozlerle ela ya baktiginda bu sefer de baturay
"Neden bana anlatmadin neden ona diger gun gerçeği soylemedin.delireceğim anlat su meseleyi"
Baturay ı zor tutuyorlardı.mert tekrar konusmak icin hazırlandı.
"Diger gün elmira ya anlatmak üzere okulda onu aradım.her seyi anlatacağım diye sayıklayarak gidiyordumki önüme baban çıktı baturay.bana neyi anlatacaksın dediginde olanları söyledim.elmira bilmiyorsa oyle kalsin dedi.sen tekrar eskisi gibi olursun diye korktu.bana yaşadıklarını anlattığında ben de korktum.sen cok sey yaşamışsın kardesim.o yuzden ben de korktum sana bir seyler olur diye anladin mi ikinize de soyleyemedim.sen ona hala zarar vermeye devam ederken icimden pisman olacak pisman olacak diyip sustum.ama şimdi beni suçlayamazsınız.beni tek suclayacak kisi burda elmira.o da onu beni opmesini engelleyemedigim icin.ama bir an ela beni kabul etmezse ve sen de ona zarar vermeye devam etseydin onu alıp götürecektim buralardan."
Baturay kendini tutamayıp mert in üstüne cullandiginda ona yumruk atıyordu.ama kimse engellemiyordu.
Durdurun onu dedigimde "ona karışamayız eger ki karisirsan karsisindakini daha fazla döver "duydugumla şaşırmıştım.
Ama...
"Bu bana anlatmadigin icin"ve yumruk
"Bu da onu öptüğün icin gerizekalı"ve bir yumruk daha.
Ayrıldıklarında baturay telefonunu eline aldi "baba bittin sen baba"Yanina ışık hızıyla gittim ve sarıldım.
"Baturay lutfen sakin ol.baban seni sevdigi icin yaptı anladın mi.sonucta beraberiz artık.bizi hicbir sey ayıramaz."
"Evet elmira hic kimse"
Ikimiz de birbirimize sarılı o sekilde ne kadar kaldık hatırlamıyorum..."Yalnız sen gecmiste ne yaşadın da biz bilmiyoruz baturay"
Ela nın sorusuyla herkes baturay dan cevap bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Teen FictionImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...