gözler

19 0 0
                                    

Adrese geldigimde güzel bir ev beni karşıladı.manzarası pek güzel olmasa da...
Eve hemen girip duş almak icin merdivenlerden çıktım. Ev bir kisiye gore büyüktü evet.
Sıcak suyun altına kendimi bıraktım.
Yaklaşık iki saat sonra duştan çıkabilmiştim.valizi sonra yerlestirirdim.bir kac parça kıyafet alıp üstüme gecirdim.yemek soylesem iyiydi ama nerden söyleyeceğim.
Internte girip pizzacinin iletişim bilgilerini aldım. Hic dışarı çıkıp da yemek yiyemem simdi.

Televizyonu açıp biraz futbol izledim.
Normalde basketbolu daha çok severim o ayrı.

Ding dong ding dong
Zil sesiyle kapıyı açmak icin kalktim.pizzacı olmalıydı.kapıyı açtığımda sapkali bir kiz beni karsiladi.kafasini kaldirdiginda göz göze geldik.
Ahh yanlış görmeliyim gözlerimi kapatıp tekrar açtığımda evet oydu.o da şok olmuş gözlerle bana bakıyordu.
"Elmiraa"
"Pardon  bayım biriyle karıştırıyor olabilirsiniz.odemeyi alabilir miyim?!"
Ahh tanrım o kadar salak degilim.sesi bile ayniydi.kalbim tekrar hızlı atmış tekrar acımıştı.ama bugun olanlar tekrar gözümün önüne gelince onu rahat birakmam gerketigi aklima geldi.
"Hmm pardon.evet biriyle karistirmis olabilirim.odeme buyrrun."
Parayi uzattigimda elime pizzayi tutusturur tutusturmaz kaçtı.ahh bu kız hic degismeyecek mi hala ilk günkü kadar güzel..

Hala aklımdaydi.o titreyen tiz sesi kulaklarimdan çıkmıyordu.
Pizza bile boğazımda sıralanmıştı sanki.hem okuyup hem çalışıyor olmalıydı.o gerzek çocuk bir de bebekleri olmasına rağmen onu çalıştırıyor muydu?!
O çocuğu gördüğüm en kısa zamanda dövmeliydim. Gözlerimi kapatıp yaşadıklarımızı hayal ettim.onla geçirdiğim dakikaları, bitmesin dediğimiz bakışmaları,gözlerinin esi benzeri olmayan yeşil tonu...

Ü ürü ürüüü ü ürü ürüü
Offf biktim su alarmdan lanet olsun yaaa.
Bugün okul vardı degil mi.ve en kötüsü yeni okull !
Lavaboya gidip saçlarımı taradım ve yüzümü yıkadım.üstüme de geçirdiğim  buz mavisi yakasız  gömlek ve siyah pantalonla hazırdım.gomlegimin 3 düğmesini açık bıraktım Hava sıcaktı malum...

En kısa sürede araba da almalıyım yoksa ben nasıl gidecegim.toplu araclar falan...kalabalık 😱
Ayakkabılarımı da giydikten sonra dışarıya çıktım. Kapıda gördüğüm bir range over la dünyalar benimdi.içinden genc bir çocuk çıktığında hayal kırıklığıyla yürümeye devam ettim ama çocuk bana doğru geliyordu.ahh tanrım ınsallah düşündüğüm seydir..
"Merhaba baturay bey bu araba sizin.babanızın özel emri..."
Ahhh baba seni sevdigimi soylemis miydim;)
Çocuğun uzattığı anahtarları elinden hizla alıp arabaya bindim.ahhh arabammm.
Simdi okul zamanı..
Navigasyonu açtığımda okul buraya 9 km uzaklıktaydı.muzigimi de son ses açtıktan sonra sürmeye başladım.
(Müzik: fi ha remix)

Okula son hız geldigimdr oldukca büyüktü.immm bu okulu sevmeye başladım sanki.arabamı da park ettikten sonra güneş gozluklerimi takarak indim.ahh tanrım cok yakışıklıyım..
Simdi sıra su lanet müdürü bulmakta.
Okulun içine girdigimde oldukca degisik tiplerle karsilastim ve her bir köşede yiyisen ciftler .immm bu okul bence tam benlikk.
Müdür yazan yere geldigimde oksurerek sesimi temizledim.lutfen karizmamı bozmamam gerek..
Kapıyı tiklattiktan sonra iceriye girdim.
Icerde bir genc çocuk daha vardi.ve ve bu tanıdık geliyordu.biraz hafizami yokladiktan sonra sinir kat sayım tavan yapmıştı.tamm sakin oll .ilk günden sorun yaratma baturay sakinnn...
Bu pezevenk elmirayi aldatan çocuk ve hala birlikte olan çocuk.
Çocuk da beni tanımış olmalı ki göz kırpıp çıktı. Ahh sakin batu sakin...
"Evet yeni öğrencimiz baturay"
Müdürün sesiyle o tarafa döndüm.genc gözlüklü bir bayandı.bana yaklaşarak beni süzmeye başladı.buldu yakışıklı çocuğu süz anam süz...
"Sınıfın a sınıfı .hemen üst katta kolaylıkla bulabilirsin.zamanla buralara alışırsın.iyi dersler tatlım"
Tesekkurler diyerek kendimi dışarıya attim.yoksa kadin beni ayak üstü yiyecekti😱
Merdivenlerden çıkarken siyah kisa saçlı bir kız bana çarptı.düşecekti ki onu son anda tuttum.
Genc kız bana döndüğünde gulumseyerek teşekkür etti.
Arkamı döndüğümde bir cift dolmuş yesil gozle karşılaştım.
'Elmira' çarptigim kızın yanından gecerek uzaklaştı.ahh tanrim o da bu okuldaa.ama gözleri neden doldu ki...

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin