Multimedia baturay
Kız bakmaya devam ediyordu genc çocuğun yüzüne bilmiyordu ki karsisindaki artik o degildi.genc adam "vayyy vayy vayy yeni asklar mi doğuyor yoksa elmira hanim"kiz karsisindaki donuk bakan gozlere bakark ruh degisimi oldugunu anlamıştı. "Biz sadece eğleniyorduk" "kzin bu lafiyla kahkahalara bogulan genc adam kizi urkutuyordu."madem eğleniyordunuz devam edelim öyleyse eğlenmeye "demesiyle kizin dudaklarına yapışmıştı.sert bir sekilde kızı öpüyordu ki kızın tokadiyla kendine geldi.genc kizin dolan gozleri genc adamin uyanmasina ve ne yaptığını anlamasini sağlamıştı.genc kız yanından ayrılıyorken genc adam kızın o ince bileginden yakalamıştı."ne olur affet beni elmira.bak bu durum cok zor benim icin.delirecek gibiyim o yuzden seni kirdim istemeden.bunlar hic yasanmamis gibi davransak olmaz mi."genc kız her zaman ki gibi karsisinda boyle yalvaran kisilere dayanamadigi icin affetmisti.beraber sirkete gittiler.ikisinin sirkete girmesiyle herkes yine onlara bakarak fısıldaşmaya başlamışlardı. Baturayla olanlardan dolayi diye dusunuyordu elmira.ama genc adam olanları anlayamamıştı.odalarına girdiklerinde fısıldaşmalar daha da artmıştı.genc kız koltuguna oturup düşünmeye başladı.masada duran ofis telefonu caliyordu.genc adamin aradigini dusunerek istemsizce telefonu eline aldi bogazini öksürüp temizleyerek açtı."alo"telefondan gelen sert ses burkaya aitti."efendim burkay bey" "odama gel"ve kapanan telefon...
Genc kiz odanin kapısını tıklayarak iceriye girdi.arkasi dönük olan burkay endamiyla ayakta dikiliyordu.genc kiz "ohoom evet burkay bey geldim ne istemiştiniz " genc adam rahat bir sekilde dönerek kıza yaklaştı yüzünü kızın yüzüne eğerek "sence ne isteyebilirim elmira baturayin evinin yerini istiyorum.onu öldürecek degilim ya zaten o benim"durumun karışıklığı kızın istemsizce gülmesine neden olmustu.karsisinda gulen kiza saskinlikla bakan burkay "neden gülüyorsun" genc kız daha da gülerek kahkahalar atmaya başlamıştı."sinirlerim bozuldu lütfen mazur görün burkay bey.ben evin adresini verirsem beni o konulara beni karistirmayin lütfen. "Genc adam kızı anlayarak "tamam elmira hanim adresi verin yeter."genc kiz masanin ustunde duran kağıda adresi yazıp genc adama uzattı.genc adam tesekkur ederek kızı yolladı.ama kız adresi ne yapacağını gercekten cok merak ediyordu.burkay beyi takip etmeye karar verdi.deli kız...
20.00 pm
Genc kız otoparka ilerledi.burkay bey çıkmıştı onu yakalamak icin asansor falan bekleyemezdi merdivenlerden birer birer atlayıp otoparka indi.genc adamın golgesini ilerde görünce cok sevindi.yalnız arabasina binerse onu nasil takip edecekti.bunları düşünürken telefon caliyordu.lanet olsun diyerek cantasini karistirmaya basladi genc kız ama onun telefonu calmamisti.telefonu acan genc adam konusmaya başlamıştı."adresin buraya yakin olduguna emin misin.peki oyleyse yürüyeceğim.sen biraz daha araştır. "Telefonu kapatan genc adam takip ediliyormus hissine kapıldı.cevresine bakininca kimseyi goremedi yurumeye devam ediyordu.genc kiz burkayin yürüyeceğini anlayinca takipe devam etti.aynı ıssız sokaklardan geciyorlardi.genc kiz alışmıştı bu duruma ancak genc adam ben nereye düştüm böyle dercesine somurtarak yuruyordu.eve geldiklerinde genc adam kapının üstündeki kilite baktı.parmak iziyle acildigini gören burkay küfürleri savurdu.ancak sonra farkina varabilmisti parmak izi kendininkiydi.buyuk bir zaferle kapıyı açtığında etrafa sevinc nidalari yagdirdi.ev dıştan guzel durmasa da icten muhteşemdi.evde herhangi ilginc bir sey yoktu.üzülerek ayriliyordu ki kosede kucuk bir oda gördü.oda kilitliydi.bu seferki sifreliydi.ne olabilir ki diye dusunurken genc kiz da merakla olanları izliyordu.bilmem kaçıncı denemsiyle pes edecek olan adam arkasindan gelen sesle oraya döndü.karsisinda gördüğü elmira genc adamı şaşırtmıştı.genc kız da sifrenin yanına gelip denemeye basladi genc adam kızı sadece izliyordu.ikisi de pes etmis kapiya dayanarak yere oturmuslardi."senin ne isin var burada"sessizligi bozan burkaydi."seni takip ettim"kızın bu açık sözlülüğü genc adamı şaşırtmıştı.tam evden ayrilirken ikisinin dr aklina gelen dusunceyle "buldum""buldum"birbirlerine baktılar.genc kiz "elmira olabilir mi sizce denemekten zarar gelmez siz ne bulmustunuz"genc adam gulerek kizin dedigini tekrarlarken beraber gülmüşlerdi.sifreyi yazdikalrinda tık diye cikan ses ikisini de korkutmustu.birbilerine baktiklarinda kapı açılmıştı.bu genc adamı oldukca şaşırtmıştı."bu bu nasıl olur?"genc adam halsizlesirken yine beden degisimine maruz kalmıştı."çirkin burda ne yapıyoruz "genc kiz ne diyecegini bilemiyordu."şeyy benden burkay zorla adresi istedi ben de korktum bir sey yapar diye onu takip ettim sonra buraya geldik bu oda kilitliydi.senin oldugunu dusunerek sifreyi binlerce kez denedik ama açılmadı"genc adam saskinlikla dinliyordu ama o da bu odaya hic girmemistiki"sonra odanin sifresine benim ismimi yazdık ve açıldı "gen adam oldukca sasirmisti."amaa o odaya ben bile daha ince girmedim "ikiside odanin kapisini yavasca aciyorlardi.gicirdayan kapı acilir acilmaz isiklar yandı.burası maviyle beyazin karismis haliydi.cok guzeldi.odada ilerlediklerinde kocaman bir ayna gorduler ve etrafindaki binlerce fitograf durmalarina neden olmustu.ama bu fotoğraftakiler elmiraydi saskinlik yasayan baturay yine ruh degisimi yasadi.diger bir fotografi gördüğünde oylece kalmıştı yine beden degisiyordu.genc adam titremeye baslamisti.genc kiz olanlarin sokunu atlatamamisken genc adamin bayilmasi onu hayli korkutmuştu.genc adamin burnu kanıyordu.bu ruh degisimi onu boyle yapmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Teen FictionImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...