Bu oydu.mekana girerken gördüğüm kapşonlu çocuk .evet gencmis.iceride tek farkli oydu siyahlara bürünmüştü adeta.siyah kapşonu yüzünün yarısını kapliyordu. buradan sadece o kıpkırmızı dudakları ve gözleri gözüküyordu.ama net gözükmüyordu mekan cok karanliktı.hangi renkti acaba gözleri . benden 10 cm uzunmus gibi duruyordu.kapşonlusunun içine giydigi o siyah tişörtun içindeki kaslar tişörtü yırtıp fırlayacak gibi duruyordu.kilosu da iyiydi.bunlari düşünürken kendimi ışte benim stilimdeki jüri gibi hissettim. çocuğun yanına doğru gitmek üzere oturduğum yerden kalktım .çocuk bakışlarını üstümden bir nebze ayirmiyordu.ona dogru adım atıyordum ki kolumdan tutuldugum gibi yerime geri oturtuldum.beni tutan kisiye sinirli bakışlarımı atacakken koray konuşmaya başladı.
-sen ne saçmalıyorsun merve.onun kim oldugunu biliyorsun.elmirayi kendi ellerinle ölüme mi yolluyorsun.hic bir yere gitmiyorsun elmira.ben onun yerine fondiplerim.
-pekala.dedi gulerek merve.
Noluyor burada ya o cocuk kim.neden bu kadar korkuyorlar.eda kulağıma doğru egildi.
-elmira o cocukla mumkun olduğunca göz teması bile kurma.o çok tehlikeli ve çok zeki.ona kimse bulaşmaz.onu tanımayan yoktur.onun lakabı "karaprens"
-ha karaprens mi o ne be
-oyle deme kız.onun yüzünü görebilen fazla kişi yok hep kapşonuyla gezer ya da maske takar.onu gören sadece bir iki kisi varmış .onlardan duyulana gore cok yakışıklıymış.ahhhh ben de merak etmiyor degilim.
-aman kimse kim bosver.biz oyuna devam edelim.
Oyuna devam etmistik bir süre daha oyun böyle ilerlerken saat 12 olmuştu.
Eve gitmek istiyordum artık.
-hadi kalk eda eve gidelim.
-ben biraz daha kalacağım sen git .dedi hafif sarhos olarak.
-kalk eda sarhossun.
-yaa git beni yaman bırakır.
Heee simdi anlaşıldı bunun kime yanık olduğu neyse ben çiftleri bırakayım.offf tek mi gidecegim simdi.dışarıya çıktığımda tüylerim soğuktan dikilirken ben nasıl taksi bulacağımı düşünüyordum.bir alt sokakta taksi durağı var diye biliyorum.yürümekten zarar gelmez.ayaklarım şişti zaten şu topuklulardan.ayagimdaki topuklularimi da elime aldım ilerliyordum.çok da sessizdi sokak.aniden onume çıkan kedi korkmama neden olmustu.salak şey az kalsin kalp krizi geciriyordum.neyse az daha ilerlerken gözüm ilerde yerde duran bir şeyde takılı kaldi.yaklaştıkça onun bir adam oldugunu gördüm .kesin içip sızmıştır orada diye düşünürken o çocuk oldugunu gördüm .tabiki de kapsonundan tanıdım nerden tanıyacağım daha.hafif korksam da merakıma yenik düştüm ve yanına gittim.baygın bir sekilde yatiyordu.onu incelerken karnının sağ tarafindaki elinde, kan görmemle çığlık attım.yaraliydi.bicaklanmisti galiba.kanamasi siddetliydi.ustumdeki ince şalı aldım ve kanamasını durdumak icin baskı yaptim.ama kanamasi durmuyordu.iyice korkmaya basladimki orada duran taksiyi gormemle sevinc nidalarını atmam bir oldu.
-heyyy taksi dur.yardım et.bizi hastaneye götür.
Dememle susturulmam bir oldu.
-ne hastanesi ne sacmaliyorsun kızım sen onu hastaneye götüremezsin o karaprens.neden onun işlerine burnunu sokuyorsun.
Hay Allahim manyak bütün bu millet birakalim da ölsün mü adam.
-amca bütün sorumluluk bende hastane olmadı beni şu klinige götür.
-tamm kızım hadi
Yolda kanamasini turnike uygulaması yaparak durdurmaya çalışıyordum.az da olsa ise yaramıştı.kan grubu neydi acaba.düşüncelerimi duran taksi böldü.
-borcum ne kadar amca
-ne borcu kızım senden para falan istemiyorum.sen onu yaşat yeter.
Tövbe hem adamdan korkuyorlar hem de adamin ölmesini istemiyorlar.hem hastaneye götürmeye izin vermiyor hem de onu yaşat diyor. Bu neyin kafası anlamadım.
Klinige şu koca ayıyı zor taşısam da sonunda yatirmistim sedyeye.içinde fil taşıyor herhalde bu ne agirlikti ya.belim koptu adeta.taksici amca da olmasa onu hayatta yatıramazdım bu sedyeye herhalde.
Kanaması yine başlamıştı.ne yapmam gerek hic bir fikrim yoktu.oncelikle soymakla başlayalım.kapşonunu çıkarttım .ohaaa kirpikleri asma köprüydü bildigin.bu ne uzunluk.burnu desen arşın. Allah özene bözene yaratmış mübarek .tişörtünü de keserek actim ve manzara müthişti.o kaslarının cukurlarindan aşağıya süzülen ter damlaciklari ona ayri bir hava katıyordu.sol köprücük kemiğinin altındaki dövme bambaşkaydı.bir tarih yazıyordu .anlami neydi acaba.sevgilisi falan mi vardi.hay Allahim adam burada ölüyor ben ne düşünüyorum.iyice sapıttın elmira.
Off ben veterinerim insan anatomisine ne yapabilirdim ki.tamm yarası cok derin degildi.narkotikle once o bolgeyi uyusturdum.makas pordeqü ve 3.0 prolen ipim hazırdı.suan elimde ona uygun tek bu malzemeler vardı.sakince ipi pordequye sabitledim ve ilk dikisimi attım iki dugum uc ters düğüm bir dugum ve bitti makasla da kestim.ilk dikisim başarılı.bir yandan açtığım damar yolundan sıvı veriyordum.vucutun ozmoloritesinin dengelenmesi lazım.dikis islemim bittikten sonra pansumanini da yaptim ve yarayi guzelce kapattim.basarili bir islemdi.ancak vücut ısısı düşmüştü. Vücudunu ısıtmak icin battaniye örttüm ustune.off cok yorulmuştum.o yorgunlukta onun yan tarafindaki sedyeye uzaniverdim.5 saat sonra(05.00)
-noluyor burda nerdeyim ben.!.
Off noluyor sabah sabah yaa.insan önce bir teşekkür eder hayat kurtardık şurada.
-sen su bardaki çirkin kız degil misin.neden senin yanındayım .
Hop hop bu bana mi cirkin demisti.simdi sinirlendim iste.onun o yeşil gözlerinin kirmiziligina bakarak
-bir de sana mi zeki diyorlar.beni sorgulamadan önce aynada kendine bak ve ne oldugunu anlarsın mankafa
-dediklerine dikkat et.o dilini kesmeyeyim.
-nolcakmis
Dememle yattigi terden aniden kalkti ve beni sedyeyle kendi arasinda birakti.yutkundum evet.ama suan yutkunmamin tek sebepi bu afetin cok korkutucu olmasi.ama onda beni ceken bir şeylerin olması
-bak kızım sen ne hakla işime karışırsın.belliki buralarda yenisin.o yuzden seni affediyorum.bir daha karsima çıkma.
-ne diyorsun sen ya.az kalsin oluyordun sen kanamadan.hayatini kurtardım senn.boyle mi tesekkur ediyorsun.
Bana daha da yaklasti.nefesini boynimda hissediyordum.bu beni gidiklandiriyordu.yandan gülümseyerek(off gulmesi de muhtesem)
-sana aferun dememi mi bekliyorsun kucuk kız.o sadece bir oyundu ben avdim.ve avciyi bekliyordum.taki sen isleri berbat edene dek.
Demesiyle sedyeye yumrugunu geçirdi.ayy bi de atarlaniyor.hee ne oyunundan bahsediyor bu psikopat midir nedir?
-ne sacmaliyorsun sen
-bak kızım sana simdi laf anlatamam.belliki senin jeton dort koseli bana cikisi goster ve beni gormedin.anladin mi
Dedi tehdirmt edercesine bense cok sinirliydim bir de bana jetonun dort koseli dedi ya inanamıyorum.
-cikis surada seni gormedim merak etme dort koseli jetonumdan da siliyorum o goruntu kirliligi yaratan görüntünü (çarpılacağım o degil)hadi bay bay canim bay bay ....
Ve ardindan sinirle gidisini izledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...