Drrr drrr.
Ahh başım zonkluyordu resmen.
Drrr drrr
Off yeter ya .alarmi kapattim ve uyumaya devam ettim.ya da uyumaya çalıştım diyebiliriz.çünkü uykum dağılmıştı bir kere.aptal telefon.sokrana sokrana lavaboya ilerledim.Ahh bugün okula gidecektik ya doğru.hızlı bir duşun ardından giyindim.mavi eşofmanlarımı üstüme geçirmiştim.ama ne yapayım rahatlığı seviyorum.saçlarımı da taramaya başlamışken kapı çaldı.kimdi bu sabah sabah yaa.heyy dur bir dakika eda nerde.her neyse tarak elimde saçlarımı taraya taraya kapıya ilerledim.kim olduğunu sormadan açmıştım.karşımda sinsi sekilde gülen baturay la saskin gozlerim ne kadar büyüyorsa o kadar büyüttüm.
"Sen hala hazır degil misin çirkin.
Dyr bakim kesin mesajımı okumadın degil mi? Neyse şimdi söyleyeyim seni almaya geldim bir tanem neden tek başına gideceksin ki.artık benimlesin.hatta benle yasamanı istiyorum ama bunu kabul etmezsin biliyorum.o yuzden her sabah benimle geliyorsun okula.sokak ac köpek dolu lutfen!"
Ben hala aval aval ona bakıyordum ki beni itip iceriye girdi.
"Heyy sen hala uyanamadın mı tatlım?!neden sevgilini dışarda bekletiyorsun bu sogukta.ve üstüne daha kalın seyler al dışarısı buz gibi."
Haha yerim yaa..
"Pekala bir tanem hemen hirkami alıp geliyorum."
Bana öpücük yolladığında ben de ona yolladım.
Hirkam off nerdesin cik ortaya hadi.
Belimden sarılan kollarla once bir ürktüm arkama döndüğümde onunla yuz yüzeydik.boyun giruntime ufak bir öpücük kondurduktan sonra sapıkça gülümsedi.
"Hadi ama okula gec kalacağız "
"Okul kimin s.....de"
"Sssss küfür yokk"
O da gülümsediğinde dudaklarimi buyuk bir arzuyla öpmeye başladık.hissettigim kan tadıyla dudagimi isirdigini anladım.
"Ama aşkım bu ne böyle çok acemisin"
Karnına geçirdiğim yumrukla kahkaha atmaya başladı
"Tamm tamm kızma ya kızınca daha seksi oluyorsun."
Yanaklarima kan hücum ediyordu.kizardigina emindim.bana tekrar yaklaştığında yanaklarima dudaklarını sürtüyordu.
"Yanaklarının kızarmasına da bayılıyorum."
Daha da kızaran yanaklarimla gözlerine baktım.ama kalbim duracak gibi atıyordu.
"Kalbinin o ritmik sesine kalbimin gum gum atan sesinin karışmasına bayılıyorum."
Ama sabah sabah bu kadar ask dolu anlar ölümüme neden olabilir.
O kırmızı dudaklari beni op diye bağırıyordu sanki.ona daha da yaklaşarak dudaklarini opmeye basladim.bu sefer ısıran ben olmuştum ki ağzından ufak bir inleme çıktı.vücudunu bana daha da bastirdiginda her seyini hissediyordum.tüm zerrem onu istiyor gibi sızlıyordu.bence bu kadar yeterdi.onu ittigimde ufak bir sekilde kahkaha attı.
"Tmm tmm hadi gidelim yoksa istenmeyen şeyler yapabilirim.kendimi her an üstüne atlayacak gibi hissediyorum bebeğim."
Ben de kahkaha attigimda tabiki de ayni seyleri hissettigimi söyleyemezdim.
Arabaya bindigimizde okula doğru ilerledik.
Arabadan inerken kemerimi o açmıştı.ahh surekli bu kadar yakınımda durmasi kalbimin durmasına neden olabilirdi.bütün arkadaşlar bulustuktan 5 dk sonra derslerimize ayrıldık.ama eda hala yoktu ortada ya.selin i gormemle yanina gittim."selin eda yı gördün mu ya!?"Hayır anlamında kafasını salladiginda hoca da derse girmişti.ama şuan ben derse odaklanamiyordum.off nerde bu kız yaa..
Dersin bittiğini anladigimda eda yi aramak uzere sınıfına gittim.tek başına oturuyordu.yanına gittigimde gözlerini benden kaçırdı.
"Dun nerdeydin eda ya seni ne kadar merak ettim bikiyor musun?!"
"Merak etmene gerek yok.can la birlikteydim.takıldık biraz.benle bu kadar yakın olmana gerek yok elmira biraz selinle takilmayi dene "
Ne oldu bu kiza ya bir sıkıntısı var belli.ne drmek ona yakın olmayacakmışım? Ondan baska yakınım mı var sanki?!"
"Sacmalamayi birak da bana derdini anlat"
Ayaga kalkıp yanımdan gittiginde oylece kaldım.bir sıkıntısı vardı belli!ama öğreneceğim.lavaboya gittiğimde elimi yüzümü yıkadım.ayna karsisinda son kez kendime baktığımda kapı sesi duydum.kilitlenmişti.yine kilitlenme korkusuyla kapıya doğru koşmuştum ki bir beden carpmamla yere düşüyordum.belimden tutulup duvara dayatilmamla karsimdakine baktım.çığlık atmak için ağzımı açmıştım ki kapatılması bir oldu.debelenmeye başladığımda başarısız oldum.cok güçlü bir erkekti.ama bir erkek nasil kizlar tuvaletine girerdi.neden maske takmış.kimdi ve en önemlisi benden ne istiyordu?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Roman pour AdolescentsImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...