Elmira
Soğuk bir zemindeydim.vücudum buz kesmişti.rutubet kokusu vardı etrafda.gözlerim açıktı yalnız içerisi zifiri karanlıktı ve suan cok korkuyordum. En son babam hayatı terk ettiğinde böyle hissetmiştim.suan bunları bana yaşatan kişiden gerçekten nefret ediyordum.istemsizce gözümden dökülen yaşlar beni oldukça güçsüz gösteriyordu.ama ben güçsüz gözükemem ben babamın güçlü kızıyım kızıydım...
Burdan kacmaya çalışmalıydım ayağa kalkmaya çalıştığımda yere kapaklandım.ayaklarımı zincirlemişti şerefsiz ve bu beni daha da korkuttu.
Işıklar açıldığındabeni kaçıran kişiyi bulmaya çalıştım ama ortalarda gözükmüyordu.burası bodrum katına benziyordu.tam ortadaydım.o sırada yerden dolap gibi kutular çıktı.camliydilar ama suan şaşırdığım sey her birinin icinde bir kadın bulunmasıydı.hepsi korkmus bir sekilde etrafa bakıyordu.yaklaşık 6 kadın vardı.bu bizi kaçıran, sapık olmalıydı.korkmaya başlıyordum.
Ses duyduğumda o sapığın geldiğini anladım.ses yaklaştığında hala o tarafa bakmıyordum.o cesareti kendimde bulamıyordum.
"Elmira Hanım "tanıdık ses kulağıma dolduğunda o tarafa döndüm bu burkaydı.sevinçle gözyaşlarımı sildiğimde onun yüzü sert ve bir o kadar acımasız duruyordu.bana doğru yaklaştığında bir seylerin ters gittigini anladım.yüzüme yüzünü getirdiğinde oldukca yakınımdaydı.
"Nasılsın elmira.bu daha başlangıç.daha yeni başlıyoruz."ne demek istiyor bu.sesli bir sekilde yutkundugimda o sadece gülüyordu.ustumdeki tişörtün kolunu yirttiginda "ne yapıyorsun burkay bey kendinize gelin" bir an babasının dedikleri aklıma geldi.bana yaklaşıp op beni dediginde oylece kaldım "ne dediğinizin farkinda mısınız? " yüzüme bir tokat attığında "sen de onlar gibisin iste seni fahise" agzima gelen kan tadıyla dudağımın patladığını anladım.neden benn nedenn...
Eline aldığı telefonu bana doğru yöneltti."sevgili baturaya el sallamak ister misin elmiracigim.seninle cok eğleneceğiz..." ben olanların şokundayken o sadece ışıkları kapatıp buradan uzaklaşmıştı.Burkay
O kız hak ettiğini bulacaktı digerleri gibi...
Ancak Baturay in beni bulmaması icin sirkete gitmem gerekecekti.sirkete vardigimda odama gecip uyumaya başladım.Baturay
Gözlerimi açtığımda şirketteydim.bu salak yine burda uyuyakalmış olmalı.belim tutulmus yaa...ona msj atmalıyım bence artik koltuk basinda uyumayı bırakmalı.msj ı attığımda okunmamış bir mesajım olduğunu gördüm.bu bir videoydu gonderene baktığımda burkaydı.ne atmis olabilir ki bu gerzek...
Videoyu açtığımda gözlerime inanamadım bu bu elmiraydı.neden onu kacirdi ki.dur ona tokat mi atmisti.bi bir de beni op dedi ya şerefsiz.suan kendime sovuyormus gibi gorunmem ne kadar anormal dursa da hey dur bir de ne diyir videonun sonunda el salla seninle daha cok eğleneceğizmiss...
Benimle kafa mi buluyor bu çocuk..suanki sapkınlığım ruh degisimine neden olacağından sadece bekledim.ama ruh degisimi olmamıştı.bu ilk defa oluyordu.eminim ki burkayin da aklina gelmezdi.onu bulacağım...
Düşün baturay düşün nerde olabilirler.saat cok hızlı ilerliyordu.bakmadığım delik kalmamıştı.evinin bile her yerine bakmıştım. Nerde olabilirlerrr.suan delirmek uzereydim..Durrr bir dakika o gun onun evindeyken ayağım bir seye takılmıştı.ve ben bakamamıştım.oraya tekrar hitmekten baska carem yoktu.eve dogru hizli bir sekilde kosmaya başladım.eve girdikten sonra o kilimi firlattigimfa gercekten yerde bir kapı vardı.ama kilitli muhtesemm!!..
Anahtari bulmak icin evi dolasmaya başladım.kitaplığa baktığımda renkli kitaplarin icinde duran siyah bir kitap vardı.bu degisigime gitmisti.kitapa dogru ilerledim ve actigimda kitabin icinden metal bir sey yere düştü.bu anahtardı.off ne kadar zekiyim yaa...
Anahtari alıp kapıyı açtığımda ki açılmıştı heyecanla asagiya indim.zifiri karanlıktı.ışığı açtığımda gördüklerime inanamadım.bu burası korkunçtu.kadınları folaplarin icine koymuş elmira ise soguk zeminde zincirlenmişti.hızlı bir sekilde onun yanina kostugumda elimi yüzüne koydum serefsiz dudağını patlatmisti.
"Geçti her sey geçtii artık kurtuldun. "Diye fisildadigimda gozleri yaşlı bana bakıyordu.ama suan burnum kanıyordu ruh degisimi yasiyor olmalıyım ilk kez burnum kaniyor ama.simdi sirasi mıydı ki ruh değişimin.vucudum baska bir enerjiyle doldu.ama hala her seyi duyup görüyordum.sadece yönetemiyordum."merhaba elmira.seni bekledigimden hızlı bulmuş " bunları ben mi diyordum ne oluyorrr.kapıda baska bir kişinin sesini duyduğumda o tarafa döndüm.Acaba gelen kim?
Elmira kurtulacak mı ?
Ueni bölümde bizi neler bekliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Genç KurguImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...