Elmira
Ben az once ona karşılık vermistim.kendimden nefret ediyorum.ahh tanrımm
Çok salağım gerçekten beni sevmeyen birini öpmüştüm.dur dur dur o gece mert ben
Hayır bu olamaz degil mi o onu baturay sanıp öpmüştüm.ilk opucugumdu benim o.salak elmira neden o kadar icersin ki.
Ama o zaman kalbim hic bu kadar denli atmamıştı.kalbim duracak sandım.
Havluyu vücuduma sarıp duştan çıktığımda vücudum hala titriyordu.
Ama onunla olan yakinlaşmamız aklima geldikce de sicak basıyordu.
Odaya girdigimde baturay ustunu değiştiriyordu.bir hışımla arkamı döndüğümde "bitti mi giyindin mi b ben gercekten ozur dilerim giyindigini b bilmiyordum"ahh kekelencek zamanı buldun elmira aferin kızıma!
"Bitti dönebilirsin "dediginde döndüm ama üstüne hala bir sey giymemişti.ona sert bir sekilde baktığımda o kahkaha atmaya başlamıştı. Evet duydunuz kahkaha..
Ben yine arkamı dönmüşken yanıma geldi.hala gergin bir ortam vardı.
Yeni evliler gibi gergindim suan.
"Sen burada biraz bekle ben az sonra gelecegim"der demez odadan çıktığında zil sesini duydum.ahh şuan bildiğin titriyordum.ve ve cok üşüyordum.umarım hasta olmam ama bu tur şeylerden pek hasta olan biri degilim o yuzden rahatlayabilirim.iceriye baturay tekrar geldiginde elinde paket vardı.bana uzattığında giymemi söyledi. Ne olabilir ki?
Açtığımda içinden pofuduk ayicikli pijamalar çıktı.sari renkte ki pijamalara bakarken "bu pijamalardan sevdigimi nerden biliyorsun "dedigimde kafasını önüne eğdi."bir miktar evine girmiş olabilirim."
"Evime mi girdin!"
"Evet ben böyleyim elmira benden korkmalısın.her seyi yapabilirim"
Dediginde ona sinirli bir sekilde baktım "ama ben senden korkmuyorum "
O şaşırmış bir şekilde gülümsedikten sonra odadan çıktı.
Pesinden kapiyi kilitledigimde giyinmek icin hazırlandım
Ama paketin icinde kucuk bir paket daha vardı.b bu olamaz.bunlar ilk çamaşırıydı.ve dantelliydi.dantelli sevdigimi nerden biliyor!
Ahh tanrım her şeyime bakmış mi bu benim.eve gidince dolaplarımi kilitlemeliyim.hala titriyorken giyinmeye basladim.saclarimi da taramak icin aynanın önüne geçtiğimde saçlarımı taramaya başladım.hic kurutmaya falan uğraşamam.odadan çıktığımda merdivenlerden aşağıya indim.ama oldukca halsiz hissediyorum.ha ha hapsuu ..
Aha da kesin üşüttüm o yabani yüzünden..
Ha ha hapsuu.
Ahh lanet..
Yanına doğru ilerledigimde bu sefee kendimi koltuğa bıraktım.gözlerim burnum yanıyordu adeta.Baturay
Koltuğa uzandigindan beri bir kelime etmemisti.neyi vardi bu kızın?
Konusmadan durabilecegini sanmıyorum.yanına gittiğimde uyuyordu.ama yanakları kıpkırmızıydı.zaten kirmizi olan dudaklari da daha da kızarmıştı.bir seyler mırıldanıyordu."b baturay.bırakma beni"agliyor muydu. Ve benim ismimi neden sayıklıyor.istemsizce hoşuma gitmişti.yüzüne dokundugumda elimi hızlıca geri çektim. Bu kız yanıyordu.
Uyandirmaya çalıştım ana uyanmıyordu."e elmira kalk hadi lütfen "tepki dahi vermiyordu.
Onu kucagima aldigim gibi arabama götürdüm.böyle olmazdı acilen hastaneye gitmemiz gerek.
Acile götürdüğümde hemen doktoru çağırdım.lanet olsun o ona bir sey olamaz.
Doktor pedeyi kapatip muayene ettiğinde ne olduğunu sordum.
"Vücut sıcaklığı ani aşırı bir soğukla karşı karsiya gelmis.vucut direnci düşmüş.suan havale geçiriyor.oncelikle sakince dışarda bekleyin.ona ilaç tedavisi yapacağız.umarım iyi olur"Umarım iyi olur...umarım iyi olur ...
Hepsi benim yuzumdendi.hepsi benim yuzumdendi.telefonum calmaya başladığında arayan kaandi.
"Needesin oglum yaa bizim tayfa burda bi sen eksiksin"
"B ben hastanedeyim"
"Hastane mi!ne oldu iyi misin?sesin neden kötü ?!oglum cevap versene!
Konum at geliyoruz"
Onlara konum attiktan 5 dk sonra burdaydilar.ne bu hız.
Ela "baturay ne oldu neden burdasın anlat"
"E elmira" dedigimde mert aniden yanımda bitti.oldukca sinirlenmişti "ne yaptın lan yine kıza söyle! "
"La oğlum sakin ol zaten üzgün "konusan candı.mert hala sinirliydi.ama ona da hak veriyordum.bencilin tekiydim.o ona hep iyi davranirken ben aksine hep ona zarar verdim.elmira ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BEDEN(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilImkansızın imkansız olduğu bir an... Bir tarafta o kazadan sonra tum duygularını kaybedip psikopat olan zeki bir adam diger tarafta o kazadan sonra çapkın ve zeki olan bir adam...ve bu iki adam da aynı kişiyse...peki ya kız hangisine aşık olacak...