kimsin!!

44 3 0
                                    

Baturay

otoparktaydim.hızlı bir sekilde yürümeye başladım.takip ediliyordum kim beni takip ederki acaba...daha hızlı yurumeye başladım arkamdaki de hızlanmaya başlayınca kimoldugunu merak ettim farkettirmeden kim olduguna baktım.yok artık bu cirkin kız beni takip ediyordu.yine neyin pesindeydi.bana aşık oldu herhalde😂
Ara sokaga girdim gunduz olmasina rağmen  karanlık sokakdı burası.atolyeme gitmm gerekiyordu.aptal kız hala beni takip ediyordu.ara sokakdaki adamlar kıza yiyecekmis gibi bakıyordu.su kızın neresine bakıyorlarsa...cocuk cocuk hareketleri derken arkamdaki tiz sesi duymamla durdum.kızın kolunu biri mi tutmustu evet. Simdi sinirlendim iste ama izlemekten zarar da gelmez.biraz ders alma vakti geldi.

Elmira

Kolumu tutan kisiye baktım.terden ıslak olan tişörtü o işkembe gobegine yapismis iri bir adamdi.kirli sakallariyla beni tutmayan diger elindeki bira sisesiyle karşımda sapık sapık gülüyordu.
-bırakın kolumu.
-bu ne asilik güzelim. Merak etme canın hic acımayacak.biraz eğleneceğiz o kadar.
-ne eglenmesi bana baksana sen beni bırak yoksa çığlık atarim.
Offf elmira ne malsın seni duyarlar simdi burdan.aglamak istiyorum aglayamiyorum.ama cok korkuyorum.o sırada belime sarılan kollarla kaskatı kesilmişti vücudum.belime saran kolların kime ait olduguna bakmak icin cevirdim bakışlarımı bu iri yarı adamın da farkı yoktu diğerlerinden.ne yapacağım benn.karşıda onu görmem ayrı bir şoktu.gulerek olanları izledigine inanamıyordum. Bu heriften hayatta yardım dilenmeyecegim.o sırada kendimi yerde buldum.iri adamın elleri elbisemin fermuarina bile gerek kalmadan yırttı.vucudumun yarısı açılmıştı. Ben hala olanların şokundaydim.ağlıyordum goz yaşlarım hücum edercesine döküyorlardı.
-yapmayın lütfen.ne istiyorsanız yaparım.bırakın beni.
Aglamama hickiriklarimda eslik ediyordu.son kez ona baktım.gozleri sabit bir sekilde olanları izliyordu.gozlerinde hic bir duygu kırıntısı yoktu.bu tarafa dogru gelmeye başladı
-yeter bu kadar cekilin şimdi.
Adamlar ne olduysa susup kaldilar korkarak uzaklastilar benden.o ise bana gulerek bakiyordu bu daha da yerin dibine girmeme neden oluyorken ustundeki ceketi benim yuzume firlatti."giy ve kaldır o kıçını çirkin"ama burkay bey boyle konuşmazki.ceketi giymemle kalkmam bir oldu.kolumdan sert bir sekilde tutulup suruklenmeye başlamıştım.bir eve geldigimizde durduk.evin icine girdigimizde bu evin neresi oldugunu çözmeye  çalışıyordum.ev dıştan guzel durmasa da ici muhteşemdi. 2 katliydi.evin ortasinda havuz vardi.adam anormaldi gercekten.kanepeye firlatilmamla kendime geldim.
-cik yukarıda bir dus al sonra beni neden takip ettigine gelecegiz küçük  kız.
-pekala -b -ben çıkıyorum öyleyse.
Hay senin kekelemene ben elmira.zamanıydı simdi.korkar adimlarla ust kata çıktım.dus tamamen beyazdı. Ustumdekileri cikartip sıcak suyun icine girdim.sampuani elime aldım.vanilya kokulu şampuanı saclarima surdum ve kopurttum.vanilyaya karismis erkeksi sampuan cok guzeldi.bornozumu giydim ve lavabonun yaninda duran tarakla saclarimi taramaya basladim.

Baturay

Bu kiz cok değişikti. Kimdi bu kız.beni ceken birseyler var.kac saattir ne yapıyor bu dusta ya.yukarı çıkıyordum. Odanın kapısını acmamla ıslak bor seyin bana carpmasiyla kaldim.bana carpan seye baktigimda o kucuk kizdi.bornozumun icinde kaybolmustu adeta. Islak sacları tenimi ıslatmıştı.kız geri giderken dugmeme takilan saciyla aciyla bagirdi."ahh sacimm dur hareket etme sacimi kurtaracagim."
Kizin bu tipi cok komikti.o saçını cozmeye calisirken.yuzunu inceleme firsati dogmustu bana.minik burnu siyah saçları okyanus gözleri gercekten guzeldi.saçı cozmeye calisirken catilan kaşlarınin alninda biraktigi cizgiler onu cok seksi kılıyordu.heyy ne diyorum ben yaa.seksi de ne.kiz saci cozdugunde sevinc nidalari yapiyordu.goren de sumelenin sifresini cozdu sanacakti.kiz ha bornozla onumde duruyordu.
-beni kışkırtmaya mi calisyorsun sen ordaki dolapta kiyafetlerim var icinden secebilirsin.
Kizin kizran yuzune hayretlikle baktim.utanmismiydi o.hosuma gitmedi degil.kiz dolabin önündeyken ben de banyoya ilerledim.kapiyi actim.dus benim sampuanimla kizin kokusuyla karismisti.

Yazat

Kiz dolabin icinden sectigi tisortu ustune gecirmisti.tisort çok hosuna gitmisti.ustunde basketbol topu resmi ve arkasinda 09 yazisi vardi.allahtan ic camasirlarini da yirtmamisti o pislikler.gozune gelen o anlar yine aglamasina sebep olmustu kizin.tisort diz ustune geliyordu.elbise niyetine giyebilirdi.o sirada acilan banyonun kapisiyla o tarafa döndü.ustu tamamen ciplak olan adam altindaki acilmak uzere olan havluyla karsisinda duruyordu.saclarini salllayan cocuk karsisindaki kizin orda oldugunun farkinda bile degildi.
Cocuk kızı gördüğünde ilk sasirdi.sonra kizin ustunde ki tisortle sinirlendi."heyy o tisortu nasil giyersin cikart hemen onu"ellerini beline yerlestiren kiz kucuk bir cocugu animsatiyordu."neden cikartiyor musum istedigini sec diyen kimdi"kiza dogru ilerleyen cocuk kzin ustundeki tisortu cekmeye basladi.kiz da onu itmeye calisirken kiz altta cocuk ustte yataga dustuler.acilmak uzere olan havlu kizla cocugun arasina sıkıştı. Dudaklari arasinda milimetreler kalmisti.kiz ustundeki sertligi hissederken adeta domatese dönmüştü. Genc adam kalksa tamamen ciplak kalacakti.o yuzden elleriyle havluyu baglamaya calisti.kizin butun vucut altlarını hissediyordu.bu çocugu daha da zor duruma soktu.kiza baktiginda tisortun altinda belli olan göğüsleri yutkunmasina sebep oldu.genc adam be oluyor bana demeye basladi kendini toparlayarak havlusunu tuttu ve kizin ustunden kalktı.aradaki gerginlik genc adamin odadan cikmasiyla kalktı.kız alt kata indi ve kanepeye oturdu genc adami beklemeye basladi.merdivenden inen siyah esofman ve beyaz tisortlu kas adamı gormesiyle yutkundu.genc adam kizin tam karsisina oturdu."evet once adini soylemekle basla bakalım"genc kiz anlayamamisti.neyden bahsediyordu bu genc adam"ismimi bilmiyor musunuz"genc adam kaşlarını  kaldırarak"bilmem mi gerekiyor! ""Ben elmira bu beni kacinci tanimazliktan gelisiniz anlamiyorum açıkçası."gen adam kaşlarini catarak"ne demek istediginizi anlamıyorum elmira hanm gerçekten"
"Nasıl anlamıyorsunuz ya benimle dalgamı geciyorsun patron" genc adam aklı karışık bir sekilde kiza bakiyordu."isminiz ne soyler misiniz"
"Ben karaprens"kız sinirlenerek"hayir gercek isminizi kastediyorum""gercek ismim seni ilgilendirmiyor kucuk kiz"
"Ismin burkay neyi sakliyorsun" genc adam gulerek"hayir  cirkin ben BATURAY"...

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin