ıssız mekan

42 2 0
                                    

Kiz hala saskinliktaydi nasil olurda yarası iyilesirdi bir günde.kafasi gercekten cok karışıktı.dusuncelerinden ayıran genc adamın öksürmesiydi ."cirkin kiz hala dikilecek misin oyle basimda.bana bir raki getir.yemekle guzel gider."kızın daha da sinirlendigini gorunce icinde mutluluk oluyordu.ne oluyor bana boyle diye düşünürken kız "ordan durunca garsona mi benziyorum veya senin uşağına ...az ye de usak tut kendine.ve bana sürekli cirkin demekten vazgeç mankafa..."kızın tum keyfi kaçmıştı eve dogru yurumeye karar verdi.genc adam kızın arkasından bakakaldi.elmira eve vardığında kendine bir turk kahvesi yaptı.laptopunu da kucagina alip basladi arastirmaya dikis izi en az kac  günde iyilesir.tıkladı sitenin birine bir de ne gorsun.en az bir hafta.onunki  ise 1 gunde nasil iyilesebildi.bu bu mucizeydi.kız çocuğu takip etmeye karar verdi.

♧♧♧♧

Burkay

Yatagimdaydim.bir turlu uyuyamiyordum.kız aklımdan gitmiyordu.kızın siyah saclari o masmavi gozleri beni baska alemlere götürmüştü.diger kizlar gibi degildi.ilk defa bir kizi arzuluyordu.bu kiz cok tehlikeli diye düşündü.kızın resmini cizmeye karar verdim.normalde cizecegim kisiyi karsima koyardım ama buna gerek yoktu kiz zaten kafamdaki yerini almisti.zihnimin derinliklerine dalarak resmi cizmeye basladim.gece yarisini gecmisti.cizmeye o kadar dalmistimki zamanin gectigini bile anlamadim.ama buna degerdi onun hicbir ayrintisini bile kacirmadan cizmistim.artik uyumam gerekti.yarın  sabah onu gormek icin sabırsızlanıyorum.

♧♧♧

Sabah olmustu kiz eline aldigi kirmiz gomlegi ve deri etegini ustune gecirdi.topuklu giymeyi pek sevmese de giymek zorundaydı.cantasina spor ayakkabilarini da atti cikista onu takip edecekti.maceraya hazırdı ama gercektwn cok merak ediyordu patron gercekte kim??elmira arabadan indi ve sirkete girdi.ust kata cikmak icin asansoru kullanacakti.asansor kapanmak uzereydi.kosmaya basladi o sirada goremedi ki karsidan gelen kas yığınını."ahhh burnum.kırıldı galiba yaa"burkay kızın bu tepkisine kahkaha atmaya basladi.kahkasina kizin da kahkahasi karistiginda birbirlerine bir sure baktılar."gunaydin elmira hanım""günaydın burkay bey"ikisi de asansore bindiler.gergin bir hava vardi.elmira burkayi süzüyordu.ustunde mavi takim vardi.yesil gozleri maviye karismisti.burkay da kizi inceliyordu.o kirmizi gomlek adeta ates ediyordu etrafa.hafif sinirlenmisti.acilan asansörün kapısı ikisini de sevindirdi.ortamdaki gerginlikten kurtulmuşlardı.elmira odasina giriyorken burkay kizi odasina cagirdi."elmira hanım bugün ogleden sonra bi toplanti var.karsi tarafin istatistiklerini bana getirmeni iatiyorum""tabi efendim"kiz odadan çıktı.ogle saati oldugunda yemege gidecekti.yeni arkadas oldugu meral ona dogru yaklasiyordu."slm elmira hadi yemege gidelim mi""olur "sirketten beraber çıkmışlardı."yine iyisin elmira burkay bey ogleden sonra yok""nasil yok""gitti o bir yere nereye gitti bilmiyorum ama suan otoparktadir"elmira hizli bir sekilde masadan kalkti ve kosmaya basladi "nereyeee"cevap bile vermeden sadece kosuyordu.otoparka geldiginde gorus alanina burkay girdi.burkay arabay binmedi yürüyordu.onu takip etmek daha kolay olacakti .kiz pesinde cocuk onde ilerliyorlardı.ara bir sokaga girdiler.gittikleri yer gittikce issizlasiyordu. Kiz korkmaya başladı.etraf sarhos tiplerle doluydu. Takip etmeye devam ediyordu ta ki kolundan tutulana kadar...

 Takip etmeye devam ediyordu ta ki kolundan tutulana kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elmira

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin