DC

29 1 0
                                    

Baturay

"Oglum iyi misin" kaan a baktığımda bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
Mert e döndüğümde "ela nerde hala gelmedi."ddedim.
O da farkına varmış olmalı ki dışarıya çıkmak üzere ayaklandı.
O sırada kalbime giren sancıyla oylece kaldım.icimde tuhaf bir his vardı.
"Mert beni de bekle"der demez koşmaya başladım.mert e yetistigimde
Çığlık sesi duyduk.bunlar kızlardı.o tarafa kosmaya başladığımızda 3 adamin kızlara dokunmaya çalıştığını gördüm. Cinlerim dönmüştü adeta o hızla koşup adama yapistigimda bir diğerine de mert in yapıştığını gördüm.ikimiz de deli gibi adamları dövüyorduk.yanlış kişiye bulaşmışlardı.
Adam kan icinde kaldiginda diger adamın kaçtığını gördüm.onun da isine bakacaktım ama sonra..
Kızların yanina gittigimizde bize gülümseyerek dolu gözlerle bakıyorlardı.cok korkmuş olmalılar.adi serefsizler...

Elmira

Baturay yanıma geldiğinde artık güvendeydim. Ela ya baktığımda o da mert le sarılıyordu.mert icin mutlu oldum.
"Ahh ya biz gelmeseydik ne olacaktı düşünebiliyor musunuz?"
"B ben üzgünüm baturay"
"Üzgün olma gel şuraya "göğsünü işaret ettiğinde sımsıkı sarıldık.
"Sssss geçti. Buradayım... hadiyin gencler bana gidelim bence."
Onlar da tamm diyince biz arabaya binmiştik bile.
Arabada sessizlik hakimdi.gercekten baturay gelmeseydi ne yapardim.

Eve geldigimizde digerlerinin arabalari da gelmisti.eve girdik ve koltuklara yayıldık.
"Gencler pizza mi soylesek acaba"
Herkes kaan a döndüğünde onu onayladık.ben de su icmek için mutfağa ilerledigimde arkamdan bir kisinin daha geldiğini hissediyordum.ahh baturay senin bu sessizliğin.
"Ne oldu baturay"arkamı döndüğümde ela yla karsilasinca şaşırmıştım.
"Sey ozur dilerim ben baturay sanmıştım "
"Onemli değil. Ben tesekkur ederim bugün icin.gelmeseydin eger belki...
..........seyy aslinda bir sey daha soyleyecektim.ben senin sayende kimi sevdigimi anladim.ben kucuklukten beri baturay i alışkanlık haline getirmisim.sadece bir takintiymis bendeki.ama mert sana yaklaştığında onu kıskandığımı fark ettim.bu kıskançlık daha da artti.ama simdi mutluyum.o bana hislerini açıkladı.artık sevgiliyiz "
Ona mutlu bir sekilde gülümsedim.
"Yaa çok mutlu oldum gercekten.ben de Mert e üzülüyordum.çünkü o seni baya seviyordu."
"Gercekten seviyor degil mi?"
"Evet gercekten seviyor"
Bana gülümsediğinde ben de ona gülümsedim.
"Ne kaynatıyorsunuz bakim"
Ikimiz de Mert e döndüğümüzde mert arkadan ela nin beline sarıldı.kokusunu icine çektiğinde onları yalnız bırakmam gerektiğini anladim.kosar adım baturay in yanina gidip sarıldım.o da bana sarıldığında zil çaldı.kaan kapiyi acmaya gittiginde tek onun sap kaldığını gördüm.
Pizzaları almış geliyordu.
"Genclerrr pizza ?!"
"Evvettt"diye bagirdigimizda herkes son hücum pizzalara daldi.
Sanki aklımı okumuş gibi can konusmaya başladı "la oğlum ben kendimden beklerken tek sap sen kaldın ya la"
Kaan da goz devirerek "ben bekarligimin tadını çıkarıyorum "dediginde herkes kahkaha atmaya başladı.
"Gencler böyle ortamların tek eksiği sizce nedir"
"Nedir"herkes kaan dan cevap bekliyordu.masadaki bos kola sisesine uzandiginda "tabiki de DC"
"Yaav oğlum bir git .git su ergen oyunlarını baska yerde oyna"herkes  can a gülmeye başladığında ben de dahil herkes can a katıldık.
Kaan uzulerek önüne döndüğünde eda "ya tamm oynayalım hadi.kalbi kirilmasin kimsenin"
"Ayy benim yufka yurekli kardesim"
Diyerek eda ya sarıldım.ela da bize eşlik ettiginde hep beraber sarıldık..  

TEK BEDEN(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin